MuscleMeat

cutschema advies?

tucson

Novice
Waardering
0

hallo allemaal

ik wil graag mijn vetpercentage verlagen naar 12%.
ik heb dit moment 20% vetpercentage

ik ben 38 jaar
173 lang
gewicht 74 kg

kcal behoefte 2525 kcal

ik doe 3x per week kt en 30 min cardio.

ik wil graag advies voor mijn cut schema.

Bijlagen

Lijkt me wat veel kcal. Zou ook vetten iets vehogen, je kan nog wat eiwitten weglaten dus dat zou ik omwisselen. Voor de rest niet veel mis mee.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor reactie .ik ga nog verder aanpassen.

We hebben ongv de zelfde stats en dit is mijn cut schema misschien heb je daar iets aan!

3tlnnDD.png

.bedankt voor schema .ik heb eigenlijk met eigen schema lang geleiden 15kg afgevallen .maar ik ben weer hard terug gevallen.toen was ik 66kg met 11% vet percentage
maar dan naar niet goed opgelet en niet goed gegeten.nu heb ik 74 kg met 20% vet.ik wil eigenlijk deze keer verschil maken met cardio.3x per week minimaal 30 min cardio doen .en cut schema 200kcal onder behoefte zitten . ik hoop dat ik dan binnen 2 maanden minimaal spier verlies 12% staat.dus een procent per week laten zakken. ik heb schema ook beetje aangepast.

Bijlagen

.bedankt voor schema .ik heb eigenlijk met eigen schema lang geleiden 15kg afgevallen .maar ik ben weer hard terug gevallen.toen was ik 66kg met 11% vet percentage
maar dan naar niet goed opgelet en niet goed gegeten.nu heb ik 74 kg met 20% vet.ik wil eigenlijk deze keer verschil maken met cardio.3x per week minimaal 30 min cardio doen .en cut schema 200kcal onder behoefte zitten . ik hoop dat ik dan binnen 2 maanden minimaal spier verlies 12% staat.dus een procent per week laten zakken. ik heb schema ook beetje aangepast.

Je maakt spierverlies zo klein mogelijk als je dagelijks je macro's binnenkrijgt dit houd in je eiwitten enzo vet

moet ik voor macro"s vvm aanhouden of totaal gewicht??

Sorry miss domme vraag.
Maar hoeveel koolhydraten dan voor je cut?
Als je in principe 1 gr vet per kilo en 2 gr eiwit per kilo moet aanhouden.?
Om je spiermassa te behouden, en je vetpercentage naar beneden te halen.

Thnx

Sorry miss domme vraag.
Maar hoeveel koolhydraten dan voor je cut?
Als je in principe 1 gr vet per kilo en 2 gr eiwit per kilo moet aanhouden.?
Om je spiermassa te behouden, en je vetpercentage naar beneden te halen.

Thnx

Hangt er vanaf. Ik zit momenteel erg laag in me koolhydraten tijdens de cut. Hierdoor heb ik me vetten en eiwitten iets omhoog gegooid. Echter heb ik weinig last van energieverlies en verdeel mijn voedsel dan ook aan de hand van mijn activiteit gedurende de dag. Sommige mensen kunnen moeilijk functioneren of zijn snel moe bij inname van weinig koolhydraten, ik reageer daar weer iets milder op.

Ik wijk dan wel af van de "standaarden", maar dit werkt voor mij beter.. Zo zul je eens schema 2 a 3 weekjes moeten volgen en kijken wat dit met je stats. doet.

Hangt er vanaf. Ik zit momenteel erg laag in me koolhydraten tijdens de cut. Hierdoor heb ik me vetten en eiwitten iets omhoog gegooid. Echter heb ik weinig last van energieverlies en verdeel mijn voedsel dan ook aan de hand van mijn activiteit gedurende de dag. Sommige mensen kunnen moeilijk functioneren of zijn snel moe bij inname van weinig koolhydraten, ik reageer daar weer iets milder op.

Ik wijk dan wel af van de "standaarden", maar dit werkt voor mij beter.. Zo zul je eens schema 2 a 3 weekjes moeten volgen en kijken wat dit met je stats. doet.
Eiwitten herstellen je spieren en spiergroei carbs niet

ik wil mijn schema iets beter maken.dat mijn macros juiste hoeveelheid staat.ik wil dan 300gram yoghurt weghalen .dan wil ik 15gram visolie (of olijfolie) er bij doen
is dat goed?? of moet ik vet ergens anders van halen? pindakaas , noten,??

ik wil mijn schema iets beter maken.dat mijn macros juiste hoeveelheid staat.ik wil dan 300gram yoghurt weghalen .dan wil ik 15gram visolie (of olijfolie) er bij doen
is dat goed?? of moet ik vet ergens anders van halen? pindakaas , noten,??
Zelf gebruik ik olijfolie omdat er veel vetten in zitten dus dat vult je schema dan ook aan

Terug
Naar boven