MuscleMeat

cutschema commentaar graag :)

• Topic Starter Topic Starter

ga je je voeding geleidelijk verlagen of cyclen? of ga je steedsvaker cardio doen?

Kga waarschijnlijk mn cardio in de loop der tijd vaker doen. Kga over 2 weken beginnen met 3-5 keer peer week 30minuten eerder opstaan dan hardlopen, ook voor mn conditie. Kzal ook kijken of ik mn voedingsschemasteeds te verlagen, om de hoeveeltijd moet je dan je voeding verlagen??
Ik denk persoonlijk dat ik het cycelen niet voor elkaar krijg door te weinig ervaring op het voeding gebied en ook omdat ik 's avonds niet zelf bepaal wat ik eet. Bvendien denk ik ook dat het wat te ingewikkeld voor me is :p

Kga waarschijnlijk mn cardio in de loop der tijd vaker doen. Kga over 2 weken beginnen met 3-5 keer peer week 30minuten eerder opstaan dan hardlopen, ook voor mn conditie. Kzal ook kijken of ik mn voedingsschemasteeds te verlagen, om de hoeveeltijd moet je dan je voeding verlagen??
Ik denk persoonlijk dat ik het cycelen niet voor elkaar krijg door te weinig ervaring op het voeding gebied en ook omdat ik 's avonds niet zelf bepaal wat ik eet. Bvendien denk ik ook dat het wat te ingewikkeld voor me is :p

Wat ik 's avonds doe is: elke avond hetzelfde (hierin zit dus geen carb cycling) 200 gram afgewogen gekookte aardappel en veel groente zonder sausje/suiker bereid.

alleen zoetstof/azijn en specerijen worden gebruikt voor de groente.
Het is en makkelijk te variëren en lekker.

gister had ikbijvoorbeeld capucijners.
dan kijk ik het verschil in aantal grammen eiwit en koolhydraten en weeg ik mijn capucijners uit zodat ik op hetzelfde aantal uitkom. beetje sla met azijn en zoetsof et voila.

maar lees mijn artikel maar even.
elke week iets lager zou goed zijn :)

sorry da'k het vraag maar wat zijn grapefruits?? Is dat misschien hetzelfde als pompelmoes (gele, bittere sisnaasappels??

:roflol: wat een ****ing bullshit die site zeg.
en btw wat moet je met een vetblocker?

in de cut neem je sowieso weinig vet en het vet en daarmee ook vitamine ADE heb je nodig en dushelpt een fatblocker je niet.

wel neem je extra fruitsuikers (fructose) tot je wat juist weer slecht is in de cut.

niet doen dus :cool:

:Dzoals je kunt lezen wil die jongen vetverbranden en wat er af is hoeft er op dat moment ook niet bij, dus dat wordt er bedoelt met vetblocker en grapefruits is hiervoor een van de beste methoden, geloof het of niet en ja die site is een beetje incorrect. En op zijn leeftijd gaat het al helemaal snel.

:Dzoals je kunt lezen wil die jongen vetverbranden en wat er af is hoeft er op dat moment ook niet bij, dus dat wordt er bedoelt met vetblocker en grapefruits is hiervoor een van de beste methoden, geloof het of niet en ja die site is een beetje incorrect. En op zijn leeftijd gaat het al helemaal snel.

Maar je moet NOOIT en te nimmer je vet blocken.
in bulk neem je ook meer vet in voor energie en voor je hormoonspiegel/herstel etc.

indeed, gaat snel. Heb intussen opgegoogled en 't schijnt een kruising tussen sinaas en pompel te zijn. Hoop dat ze niet eo bitter zijn als pompel...

@ rnbflavour: "Maar je moet NOOIT en te nimmer je vet blocken.
in bulk neem je ook meer vet in voor energie en voor je hormoonspiegel/herstel etc." weet 'k maar probeer te cutten. Is ook titel forum, nee?

Of is vetblokken zelf in cut niet aangewezen???

@ rnbflavour: "Maar je moet NOOIT en te nimmer je vet blocken.
in bulk neem je ook meer vet in voor energie en voor je hormoonspiegel/herstel etc." weet 'k maar probeer te cutten. Is ook titel forum, nee?

Of is vetblokken zelf in cut niet aangewezen???

Dat heb ik volgens mij net gemeld :p
Maargoed in cut heb je ook essentiële vetzuren nodig die je liever niet geblockt wil hebben.

Terug
Naar boven