XXL Nutrition

Cutschema

Mitta

Novice
Waardering
0
Iemand nog een goed schema voor me?
Bedoeling is droger worden, voornamelijk mn blokjes wil ik zichtbaar krijgen en het lastige onderste rolletje weghebben.
Zit momenteel op een BF van 11%

Alle tips zijn welkom

Mn huidige schema kan ik ook posten,als dat makkelijker is.
Alvast bedankt

Het is altijd het beste als je post hoe je traint welke intensiteit, tempo en volume, welke oefeningen, dus je hele schema en daarnaast wat je zoals eet en eventueel verder gebruikt aan energie per dag.
Daarnaast je stats, gewicht, lengte, leeftijd en geslacht.

Dan zijn er zat mensen die je exact kunnen aangeven wat je kan veranderen voor optimaal resultaat.

Heel lastig om te oordelen zonder gegevens.. maar 11% bf is al erg laag kan natuurlijk ook gewoon vel zijn en niet vet. wat is je gewicht lengte, stats doe je aan KT allemaal dingen die belangrijk zijn..

Heel lastig om te oordelen zonder gegevens.. maar 11% bf is al erg laag kan natuurlijk ook gewoon vel zijn en niet vet. wat is je gewicht lengte, stats doe je aan KT allemaal dingen die belangrijk zijn..

KT?
Hij heeft d'r al Dianabol, Winstrol en Test-E opzitten als ik in zn postgeschiedenis kijk.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor, daar had ik vragen over...

Zit momenteel in me laatste 2 weken van Winny only kuurtje.
Ik ga morgen even me schema hier neer droppen, iig de nodige dingen zodat mensen me toch een aardig richting kunnen geven betreft schema

Gaat me voornamelijk om toch echt blokjes en laatste beetje buikvet weg te krijgen, en uiteraard in het geheel droger

Laatst bewerkt:
Cardio?

Terug
Naar boven