MuscleMeat

Cutten en dan keihard trainen. Tips???

Met betrekking tot je sprongkracht kun je beter niet met gewichtjes om je enkel lopen, daar wordt je reactiesnelheid trager van. Beter is om inderdaad plyometrie/kaatsvormen en korte sprintjes te doen en uiteraard reactiespelletjes. Waarschijnlijk zit dat al in je volleybaltraining.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen! Het spijt me dat ik de hele tijd geen foto stuur, maar ja, ik ben niet zo dol op foto's posten van mezelf op het internet! En de camera is van me pa en die heeft liever niet dat ik "onzin-foto's" maak (onzin voor hem dann:P)
Maar umm, ff een update:

Anderhalve maand geleden heb ik een dumbbell gekocht met in totaal 15 kg aan gewichten. Ik zit nu op 9 kilo en ik zie al duidelijke groei in mijn armen. Mijn doel is om mijn bi- en triceps er goed uit te laten zien.
Verder doe ik ook meer buikspieroefeningen dan eerst. Misschien kom ik ongeloofwaardig over, maar ik ben nu al tevreden met mijn taille. Ik had een beetje lovehandles (klein beetje maar) en die heb ik er heel snel afgetraint!! Verder zijn mijn benen ietsje slanker, maar nog steeds gespierd enzoo..

Gefeliciteerd, nu gewoon lekker door blijven gaan...

maarre krijgen we van het rresultaat nog wel een fotootje? ben wel benieuwd;)

wauw, 16 jaar en dan zo gedreven, Toppie :thumbup: RESPECT!!!

Hoi, welkom hier! Komt wel goed met jou.

Succes.

Hoi mensen,

Ik heb een lange tijd niet van me laten horen, maar dat kwam omdat ik het super druk had met school. Na schooltijd had ik teveel huiswerk om daarna nog te gaan trainen en op andere dagen had ik ook nog volleybaltraining en werk, dus werd het anders gewoon overbelasten. Ik ben tot nu toe dus gestopt met gewichtjes. Mijn spieren in mijn armen zijn bijna helemaal "gekrompen" (laat ik het zo maar zeggen haha). Door de volleybaltrainingen (3x per week plus 1x per week wedstrijd) heb ik wel al een 4-pack/2-pack (nog geen 6-pack haha). Wat mijn benen betreft... Door alle intensieve conditietrainingen bij volleybal ben ik wat afgevallen en mijn figuur bevalt me nu nog veel beter dan voorheen! Verder zijn de spieren in mijn benen ook wat minder, maar de komende maanden zal daar wel weer verandering in komen!

Ik wil namelijk weer gaan beginnen met mijn gewichten, want ik mis die spierballen in mijn armen best wel erg haha!! Alleen wil ik nog eventjes wachten totdat ik volledig gewend ben geraakt aan mijn "toch-wel-zware-3-trainingen", anders overbelast ik mezelf!

Een paar maanden geleden was ik geloof ik gestrand op 11/12 kg. Ik denk dat als ik opnieuw ga beginnen toch weer moet opbouwen vanaf ongeveer 6/7 kilo.
Hopelijk houd ik me ook aan mijn "goede voornemens" en hopelijk zullen jullie dan ook meer van me te horen krijgen, binnenkort!!!!

Groetjes, mij.

Oja nog even een update:

Mijn taille: 65 cm
Gewicht: 62 kg
Lengte: 1.76m

De laatste keer dat ik nog met gewichten trainde, was het:

Taille: 70 cm
Gewicht: 68 kg
Lengte: 1.74 m

Goed bezig:thumbs:
Ga zo door;)

Gefeliciteerd dat je een 4-pack hebt,
daar teken ik voor hoor!
Hopelijk heb je binnenkort weer wat meer tijd om met je gewichten te trainen:)

Succes!

Terug
Naar boven