Viggo
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik wil in april beginnen met een cut, weet niet hoe lang die zal duren (spiegel is mijn leidraad) Zodra ik tevreden ben stop ik en ga ik weer clean bulken.
Ik ga 200/300 kcal onder onderhoud zitten en ga 5 dagen in de week naar mijn werk fietsen. Dit is 16km heen en 16km terug = 32km per dag. Daarnaast zaalvoetbal ik nog 1 dag doe ik 3x per week krachttraining.
Mijn vraag is:
Is het erg als ik 's ochtends voordat ik ga fietsen een bak melk+brinta+whey eet of kan ik dit beter erna doen?
Cardio op nuchtere maag is effectiever met vet verliezen maar om dit nu 5 dagen per week te gaan doen...
Help me out please
Ik ga 200/300 kcal onder onderhoud zitten en ga 5 dagen in de week naar mijn werk fietsen. Dit is 16km heen en 16km terug = 32km per dag. Daarnaast zaalvoetbal ik nog 1 dag doe ik 3x per week krachttraining.
Mijn vraag is:
Is het erg als ik 's ochtends voordat ik ga fietsen een bak melk+brinta+whey eet of kan ik dit beter erna doen?
Cardio op nuchtere maag is effectiever met vet verliezen maar om dit nu 5 dagen per week te gaan doen...
Help me out please

Heb nog niet gekeken naar hartslag en fietstempo, wil wel stevig doortrappen, wil niet al te lang onderweg zijn. Ik zorg wel voor een hartslagmeter als ik ga fietsen.