Fitness Seller

Cutten en stinken naar zweet.

kwarko

Competitive Bodybuilder
Waardering
200
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Zins ik aan het cutten ben, stink ik heel erg naar zweet onder mn oksels. Is dat normaal en wat kan ik eraan doen? sowieso zweet ik veel sneller zins ik cut.

Sinds wanneer cut je / begon het zweten? Ik ben namelijk ook meer aan het zweten, maar dat komt omdat de temperatuur nu boven de 10 graden is terwijl ik tijdens de winterperiode eigenlijk nooit zweet. Gewoon een deootje en eventueel een extra keer douchen zou het moeten fixen.

• Topic Starter Topic Starter
Sinds wanneer cut je / begon het zweten? Ik ben namelijk ook meer aan het zweten, maar dat komt omdat de temperatuur nu boven de 10 graden is terwijl ik tijdens de winterperiode eigenlijk nooit zweet. Gewoon een deootje en eventueel een extra keer douchen zou het moeten fixen.
Ik douch me sochtends en meestal savonds na het trainen, maar ik zweet sowieso heel snel zins ik wat gespierder ben dan vroeger, maar de laatste tijd valt me op dat het ook gelijk stinkt. Ik ben nu ongeveer 1maandje aan het cutten.

deo gebruiken en parfum en iedere dag douchen maar best maar 1x per dag met zeep om huid te beschermen :p en ook niet teveel deo want das slecht voor kanker en zo :p parfum is goe da ruikt lang en ja ook veel van kleren veranderen

deo gebruiken en parfum en iedere dag douchen maar best maar 1x per dag met zeep om huid te beschermen :p en ook niet teveel deo want das slecht voor kanker en zo :p parfum is goe da ruikt lang en ja ook veel van kleren veranderen

Diepe, diepe zucht....

Odorex gebruiken, dan zweet je ook veel maar dan op andere plaatsen en het stinkt niet.

In die 24h dry deo's zit miniscuul aluminium wat in je porien gaat zitten zodat je niet meer zweet. Denk niet dat dat echt gezond is.

Mag dan wel zo zijn, maar al dat gezever over "blablabla kankerverwekkend!" zonder enige bewijslast aan te voeren vind ik bijzonder irritant

Zins ik aan het cutten ben, stink ik heel erg naar zweet onder mn oksels. Is dat normaal en wat kan ik eraan doen? sowieso zweet ik veel sneller zins ik cut.

Scheer je je oksels wel ? (okselhaar houdt zweet vast en de bacteriën die er goed op gedijen stinken als ze scheten laten).

• Topic Starter Topic Starter
:eek::eek: jah 3dagen low carbs eet ik 300gr gekookte rijst, en 1dag high carb en dan eet ik 1100gr rijst.

t*ring dat is best wat rijst voor in de cut :P

Toen ik aan het cutten was vorige zomer zat ik ook niet echt superlaag in de carbs en had ik hetzelfde probleem. Weinig aan te doen denk ik, behalve hygiëne-shizzle

Terug
Naar boven