MuscleMeat

Cutten na kuur

Stoner

Cool Novice
Waardering
1
Ik heb nog 2 weken te gaan van mijn kuurtje en ben in totaal al 10kg bijgekomen. Alles ziet er echt TOP uit ben zeer tevreden, alleen... is mijn buik wel een beetje bijgekomen en dat zou ik graag terug weg hebben. Hoe lang na de kuur zou ik mogen beginnen cutten? Bedoeling is van enkel vet te verliezen en dus niets aan spiermassa te moeten inleveren.
Wat doen volgens jullie? Nog doorbulken en niets aantrekken van de buik of beginnen cutten paar weken na de kuur?

Greetz ;)

Tussenin..elke week 100-200 kcal dalen..en dan pas de cut in.
Maar zou wel de eerste 2-3 weken effe doorbulken in de nakuur

Ik zou zelf tot na je nakuur je kcal inname niet verlagen.

Daarna pas heel rustig aan in stapjes zakken, anders gaat 't je gewoon spiermassa kosten.

Stoner zei:
Ik heb nog 2 weken te gaan van mijn kuurtje en ben in totaal al 10kg bijgekomen. Alles ziet er echt TOP uit ben zeer tevreden, alleen... is mijn buik wel een beetje bijgekomen en dat zou ik graag terug weg hebben. Hoe lang na de kuur zou ik mogen beginnen cutten? Bedoeling is van enkel vet te verliezen en dus niets aan spiermassa te moeten inleveren.
Wat doen volgens jullie? Nog doorbulken en niets aantrekken van de buik of beginnen cutten paar weken na de kuur?

Greetz ;)

Waar heb je mee gekuurd? Mijn ervaring met testo is dat mijn buik erg uitzet maar na een aantal weken gestopt te hebben verdwijnt deze weer...

• Topic Starter Topic Starter
jp79 zei:

met 200mg deca en 500mg sustanon per week.
Buik is idd sterk uitgezet. Komt ook wel door de massas voedsel dat ik elke dag binnenspeel. Ga dus zoals jullie zeggen blijven bulken tot na mijn nakuur en dan lichtjes kcal terugschroeven en beetje cardio doen.

Miss clen in de nakuur??
En miss een half uur /45 min meer cardio per week ofzo..

• Topic Starter Topic Starter
voor de cardio dan best altijd hartslag op 136 om enkel vet te verbranden?

Terug
Naar boven