alpac
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Hallo allemaal als eerste een kort verhaal over mij zelf . Ik ben de afgelopen jaar ong 35 kg verloren . Door simpel een lowcarb dieet te volgen , gelukkig ben ik zowat geen spieren kwijt geraakt !
Nou wil ik nog de laatste 12 kilo kwijtraken door een combinatie van low-carb en cardio om 2 redenen.Als eerste mijn conditie en ten tweede omdat het leuk en goed voor je is
Nou heb ik de volgende schema in mijn hoofd en wil ik jullie kennis en ervaringen erover horen.
Maandag : Volledig Low-carb / High Prot ( geen cardio)
Dinsdag :
Ontbijt: Fruit ,kwark, brinta
Lunch: low-carb/high prot
Dinner: rijst varianten met kip en salade's
Op dinsdag wil ik graag 1x joggen en 1x KT eerste keer een uur na mijn ontbijt en tweede keer na mijn avond eten .
Woensdag : Low carb /High prot ( geen cardio)
Donderdag :
Ontbijt: low-carb /High prot
Lunch: Low-carb/ High prot
Dinner: High-carb/High prot
Donderdag avond ga ik kickboxen 1.5 uur lang ,om 6 uur wil ik graag mijn avondeten op hebben omdat half 8 de training begint .
Vrijdag: Low-carb /High prot ( geen cardio)
Zaterdag:
Ontbijt: Fruit met brinta
Lunch: Bruinbrood met kipfilet sla en kaas ( 2 sneetjes )
Dinner: Low-carb / High prot
Op zaterdag werk ik van 06:00 tot ong 2 uur dat zie ik als een workout want het is intensive werk
Zondag: Eigenlijk het zelfde als dinsdag .
Ik probeer altijd om na mijn avond eten niks meer te eten wat slecht is en drink 2 tot 3 liter water per dag . Als ik echt iets moet eten als tussendoortjes eet ik altijd : Walnoten , amandelen , hazelnoten .
En ik haat shake's pillen etc..( maar ik sta er wel open voor )
Graag jullie advies, tips,en ervaringen
Nou wil ik nog de laatste 12 kilo kwijtraken door een combinatie van low-carb en cardio om 2 redenen.Als eerste mijn conditie en ten tweede omdat het leuk en goed voor je is
Nou heb ik de volgende schema in mijn hoofd en wil ik jullie kennis en ervaringen erover horen.
Maandag : Volledig Low-carb / High Prot ( geen cardio)
Dinsdag :
Ontbijt: Fruit ,kwark, brinta
Lunch: low-carb/high prot
Dinner: rijst varianten met kip en salade's
Op dinsdag wil ik graag 1x joggen en 1x KT eerste keer een uur na mijn ontbijt en tweede keer na mijn avond eten .
Woensdag : Low carb /High prot ( geen cardio)
Donderdag :
Ontbijt: low-carb /High prot
Lunch: Low-carb/ High prot
Dinner: High-carb/High prot
Donderdag avond ga ik kickboxen 1.5 uur lang ,om 6 uur wil ik graag mijn avondeten op hebben omdat half 8 de training begint .
Vrijdag: Low-carb /High prot ( geen cardio)
Zaterdag:
Ontbijt: Fruit met brinta
Lunch: Bruinbrood met kipfilet sla en kaas ( 2 sneetjes )
Dinner: Low-carb / High prot
Op zaterdag werk ik van 06:00 tot ong 2 uur dat zie ik als een workout want het is intensive werk
Zondag: Eigenlijk het zelfde als dinsdag .
Ik probeer altijd om na mijn avond eten niks meer te eten wat slecht is en drink 2 tot 3 liter water per dag . Als ik echt iets moet eten als tussendoortjes eet ik altijd : Walnoten , amandelen , hazelnoten .
En ik haat shake's pillen etc..( maar ik sta er wel open voor )
Graag jullie advies, tips,en ervaringen
Laatst bewerkt:

kzeg alleen dat dikke mensen grotere spieren hebben... kunnen ze hun voordeel wel uit trekken vergeleken met dunne mensen die niet gainen vind ik