AndroidHealthClinic

Cutten voedingsschema

Alterac

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Beste DBB'ers!

Ik heb hier mijn eigen voedingsschema gemaakt, ik ben aan een Full body schema bezig, van 3 dagen met 4-5 dagen Cardio van 45 tot 60 min. per dag.
Mijn schema is gebaseerd om te gaan "Cutten".

Ik ben 18 jaar, 177 cm lang, weeg 73.3 Kg en heb een VP van 14.5%.

Ik wil eventueel nog iets meer Eiwitten en minder koolhydraten, is dit een aanrader? en is dit zo ie zo een goed schema?

De laatste twee tijden willen nog wel een beetje varieëren, ik tussen 6 en 7 uur 's avonds. En ik slaap ook om verschillende tijden, maar ik eet dan van 9 tot ik ga slapen, en dan een beetje uitgesmeerd in een tijdspan van 2 tot 2,5 uur.
Of is er een beter advies om de tijden in te delen?

Alvast bedankt!

Robin

Bijlagen

Ik ben BFFM aan het lezen, daarin adviseren ze 2 tot 2,5 uur voor het slapen gaan niets meer te eten.

Daarnaast wordt er geadviseerd om je maaltijden om de 2,5 a 3uur te nuttigen. Je eet 'sochtends in te hoge frequentie, en voor je avondmaaltijd zit een tijdsgat.

Zelf zou ik zeggen: verhoog je eerste maaltijd met 100kcal en verlaag de laatste met 100kcal in carbs. Dat werkt bij mij het beste.

Ik wil eigenlijk tussen de 8 en 10% vet zitten om vanaf daar weer ietsje hoger te gaan. Aangezien ik eigenlijk niet naar 20% wil gaan door te bulken of iets dergelijks

Ik zou sowieso niet tot 20% vet gaan bulken, dan heb je letterlijk overgewicht.

En de tomaten, melk en banaan zou ik niet om 21:00 nemen maar op een ander tijdstip. Zoals hiervoor wordt gezegd, 2 tot 2,5 uur voor het slapen gaan alleen maar eiwitten eten, het beste is dan magere kwark.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oké dank jullie wel voor de reacties, dus dan moet ik de laatste maaltijd even bijwerken naar alleen kwark :)

Terug
Naar boven