AndroidHealthClinic

Cutten zonder gewichtsverlies ??

WesleyBBB

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik WIL nu gewoon mn vet eraf branden d.m.v het aanpassen van mn voedingsschema en meer cardio. Alleen ben ik nu niet zo zwaar (73 kg). Nu wil ik echter geen kilo's verliezen net als de meeste bodybuilders doen wanneer ze van bulk naar cutten overstappen. (ik heb niet gebulkd hiervoor / blessure gehad en daardoor vet aangekomen) Ik hoef nu niet heel droog te zijn..maar wil toch zakken tot een 12% vet perc. zit nu ongev. op 16, 17%. Is dit mogelijk ?

Is dit vet echt een probleem?

nope.

(althans niet natuurlijk)

sorry.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ja ik vind het niet echt mooi, ben liever wat "droger".
En wat nu als ik een voedingsschema opstel dat niet cutten is en niet bulken, gewoon "gezond"zeg maar. Rond de 2000/2500 calorien. 20/40/40 = k/v/e verhouding.
En bij mijn 4 x p/wk krachtschema , hiit doe + 10 km p/dag fietsen. Dan moet ik toch vet verliezen en toch aardig op gewicht blijven.

Het is OF het een, OF het ander. Als je maintenance eet zul je weinig opschieten.. of je moet heel veel geduld hebben... Wat je zou kunnen doen is mini-cycli... dus 2 weken cutten en dan weer 2 weken bulken ofzo... zo raak je langzaam je vet kwijt en krijg je in de andere weken iets spier erbij en verlies je toch niet veel gewicht. Zoek maar eens naar het ABCDE dieet, of de delta1250-variant van T-mag:

http://t-mag.com/html/b o d y_59abcde.html

(even de spaties weghalen in de url *zucht*)

vet = massa en weegt dus 'iets'

hoe dan ook zal je gewicht verliezen, maar waarom hecht je hier nou zoveel waarde aan?

*leuke plek trouwens voor deze vraag ;) *

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Het is OF het een, OF het ander. Als je maintenance eet zul je weinig opschieten.. of je moet heel veel geduld hebben... Wat je zou kunnen doen is mini-cycli... dus 2 weken cutten en dan weer 2 weken bulken ofzo... zo raak je langzaam je vet kwijt en krijg je in de andere weken iets spier erbij en verlies je toch niet veel gewicht. Zoek maar eens naar het ABCDE dieet, of de delta1250-variant van T-mag:

http://t-mag.com/html/b o d y_59abcde.html

(even de spaties weghalen in de url *zucht*)

Bedankt, klinkt inderdaad goed.

Enne ja dit is inderdaad een rare plek voor de vraag, had niet eens door dat t hier ging..t moest bij "voeding en dieeten"komen.. mjah.

mja, gewoon dat vet eraf werken gaat volgens mij veel sneller... op een maand moet je tot 12 procent kunnen gaan.

In 1 maand 4 a 5 % , .... ? Kan vast wel, maar dan moet je een behoorlijk strakke en gedisciplineerde cut hebben lijkt me. (ik deed er althans 2 maanden over de eerste keer) Misschien zelfs wat chemische ondersteuning voor het spierbehoud nodig ?

Terug
Naar boven