AndroidHealthClinic

cutten

roosboy

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
na een periode van ruim een jaar gebulkt te hebben zit ik nu op 94kilo met een VP van 15%, is het tijd om te gaan cutten, helaas wil het niet zo lukken zoals ik hoop daarom vraag ik graag om jullie advies, met betrekking tot voedsel.

op dit moment eet ik het volgende

8:00
250gr magere kwark (met een beetje suikervrije ranja) > ivm Diabetis
2 scoop Whey + 100ml melk en rest aanvullen met water.

10:30
2 boterhamen met kipfilet en 20+ kaas (beleg verschild soms)

12:30
2 boterhamen met kipfilet en 20+ kaas (beleg soms verschillen)

14:30
1 middelgrote Appel

17:30
wat de pot schaft.
hierbij houd doe ik nooit meer dan 200gr rijst/aardappelen/pasta
200 gr kipfilet.
50gr groentes ( niet zon groente man ben wel steeds meer aan het proberen)

21:30 (na voetbaltraining/fitness)

250gr magere kwark met suikervrije ranja
2 scoop whey met water
Totaal: +/- 2600 Kcal
Onderhoud: 2906 Kcal

Verder gebruik ik ook nog van Body&fitshop Fatburners (naam: RIPPED), deze neem ik bij het opstaan rond 7:45 in.

Nu zit ik te denken om het eten van 12:30 te veranderen in 500gr magere Kwark met Fruit erin (aarbeien ofzo).

en evt 150gr aardappelen/rijst te nemen, maar dan merk ik dat ik teveel honger heb na het trainen.

Is er iemand die tips heeft over hoe ik dit beter kan aanpakken.

Is dat 2600 kcal? Naar mijn idee eet je nogal weinig maar kan het nu ff niet narekenen.
Ik zou de kwark s ochtends droppen en havermout nemen met whey en een banaan. Brood kan wel maar wat ik doe is eieren en bloem en maak daar pannenkoeken van. Als lunch zilvervliesrijst met kip, die appel vervangen door de rest van de pannenkoeken. Savonds is prima alleen probeer meer groente te eten. voor en na hey trainen een whey shakr. Voor het slapen caseïne nemen is nog goedkoper ook dan kwark.
En eventueel cardio toevoegen na de training.
Ik begon met 95 op 18,8%, zit nu op 80 kg en 12.5%.

Was ook veel vocht. Zie er nu beter/groter/droger uit in de spiegel. En wordt begeleid door een coach. Natuurlijk wel iets kwijt, dat is onvermijdelijk als je zo hoog zit. Bij mn armen 2 cm maar bij mijn taille van 95 naar 75 cm!! Vanaf 12% weer bouwen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
welke coach gebruik je ne waar komt hij vandaan?

Flexchallenge

Lijkt mij meer 1800kcal ipv 2600kcal

de schema zeggen toch echt 2600 kcal

vind het ook inderdaad erg weinig eten voor 2600 kcal, haal je miss ongekookte en gekookte rijst ofzo door elkaar? of het zijn erg grote scoops whey kan ook :p

Dit is inderdaad op langer na geen 2600 kcal :)

hij is openbaar.

Iemand toevallig tips?

Terug
Naar boven