XXL Nutrition

Cutting cycle

Die "rebound" lijkt me alleen te kunnen gebeuren als je VEEL adex neemt tijdens je kuur, en dan ineens ermee stopt TIJDENS de kuur.

Als je gewoon lage hoeveelheden adex neemt is er geen "rebound" effect.

Denk ik tenminste, dat moet haast wel .

Als je niet meer testosteron in je lichaam hebt dan normaal, kun je ook nooit meer oestrogeen in je lichaam hebben dan normaal, toch ?

en jij denkt op 250 test en 400 tren niet meer testosteron in je lichaam te hebben als normaal?

Die "rebound" lijkt me alleen te kunnen gebeuren als je VEEL adex neemt tijdens je kuur, en dan ineens ermee stopt TIJDENS de kuur.

Als je gewoon lage hoeveelheden adex neemt is er geen "rebound" effect.

Denk ik tenminste, dat moet haast wel .

Als je niet meer testosteron in je lichaam hebt dan normaal, kun je ook nooit meer oestrogeen in je lichaam hebben dan normaal, toch ?

A'dex blokt oestrogeen, niet door het te vernietigen zoals Aromasin. In je nakuur zul je toch de Adex moeten stoppen daar je oestrogeen evengoed nodig hebt om te herstellen.

Ik ben geen fan van zomaar lukraak AI's nemen om dat beetje vocht tegen te gaan. Zeker als je op 250 mg TestE een vochtbal wordt ben je of genetisch genaaid door Onze Lieve Heer of je voeding zuigt. Het voorbeeld hiervoor van die 1500 mg TestE ( doel je op Testoflesje neem ik aan ) kan idd, maar dat is dan ook ff 6 keer zoveel test.

Terug
Naar boven