AndroidHealthClinic

cutting mode

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Heren,

Ben aan het brainstormen voor een cuttingskuur in de zomer (mits mn lichaam goed hersteld is tegen die tijd)

Dacht aan het volgende:
(wk1- 4 40mg winstrol ed)
wk 1-10 375/500mg test e
wk 1-10 400mg tren e
wk12-14 300mg test prop

wk 1-11 50mcg t3

ik heb nog proviron liggen maar ik denk dat het te veel androgenen is icm de tren. dus graag wat advies, wat zouden jullie doen?

wk 1-13 50mg proviron of ari/fem/aromasin hier in de plaats?

dat proviron niet zo sterk is in vochtverdrijven als de andere speelt eigenlijk geen rol, proviron heeft nl ook zo zijn voordelen t.o.v. de andere die hierboven zijn genoemd.

bijna hetzelfde als je afgelopen kuur niet!?
als het goed bevalt..prima!

arimidex lijkt me een prima optie, je kunt misschien tijdens je laatste weken prop wat proviron slikken, niet vanwege het vocht,maar je wordt er wel keihard van...en das wel fijn! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht, ben geboycot ofzo :D
Niemand die reageert op mijn post, ook niet op mijn post in de traingingsectie :(

Magoed, het is idd bijna gelijk aan mn vorige kuur. Test/tren is voor mij een bewezen combi. nu nog winny toevoegen en ik denk dat ik mijn cuttingskuur heb.

heeeeeel misschien nog wat masteron aan het einde...? is ook leuk..:D

Vind het jammer dat ik nog geen reacties heb gekregen. Ik ben nu helaas niets wijzer geworden over het feit of het gebruik van proviron in deze kuur nou slim is of niet ivm tren gebruik.

Als ik me goed herinneren zouden ze beide op de prostaat drukken, dus heren...is het advies om beter iets in de trend te nemen als ari/fem/aromasin of kan proviron geen kwaad als ik het inzet voor ongeveer de gehele kuur.

Het zal wachten op Elmo worden vrees ik ;)

Suat zei:
Vind het jammer dat ik nog geen reacties heb gekregen. Ik ben nu helaas niets wijzer geworden over het feit of het gebruik van proviron in deze kuur nou slim is of niet ivm tren gebruik.

Als ik me goed herinneren zouden ze beide op de prostaat drukken, dus heren...is het advies om beter iets in de trend te nemen als ari/fem/aromasin of kan proviron geen kwaad als ik het inzet voor ongeveer de gehele kuur.

als aromatase remmer(en voor tijdens de cut) is l'dex altijd de betere optie!
en om nou tien weken aan de proviron te gaan lijkt me wat duur!!!

G21 zei:
als aromatase remmer(en voor tijdens de cut) is l'dex altijd de betere optie!
en om nou tien weken aan de proviron te gaan lijkt me wat duur!!!

Het is dat ik de proviron heb, genoeg voor 20wkn, vandaar.

knal er nog wat var in en je hebt een hele mooie kuur:D

punani zei:
knal er nog wat var in en je hebt een hele mooie kuur:D

Ik ga er geen zware cocktail van maken. 3 middelen is meer dan genoeg lijkt me aan aas.

wil de opzet veranderen naar:

wk 3-10 50mg winstrol ed
wk 1-10 375/500mg test e
wk 1-10 400mg tren e

wk 1-11 50mcg t3
wk11-12 300mg test p

verder nog een anti-e/aro remmer.
Maar ik heb tijd zat om het allemaal uit te puzzelen. :)

Terug
Naar boven