AndroidHealthClinic

cuttingkuur

dragon33

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Zoals iedereen weet ben ik met een kuurtje bezig dat te volgen is via log. Dit kuurtje verloopt half maart. Nu zou ik in mei een cuttingkuurtje willen doen.
Week 1-10 500mg test enanthaat/w
Week 1-10 200mg tren enanthaat/w
clenbuterol 2weken on/of
Natuurlijk aangepaste voeding
Is dit aan te raden of enkel cutten dmv voeding

maar 8 wkn rust?

waht 12 weken zou ik zo zeggen , das echt een beetje kort wat jij wil. laat zeker je bloed trekken alvorens je begint.

Ofwel wacht je iets langer ofwel cut je zonder as, je kan ook ephedrine, caffeine en aspirine stack doen of combi met clen, 2 weken eca, 2 weken clen, 2 weken eca, enz... heeft een vriend van me gedaan en ging goed.
Maar persoonlijk zou ik gewoon even langer wachten en toch as nemen, dan kom je nog redelijk wat massa aan ook :D

Gr.

Zou 200mg tren niet een beetje te weinig zijn ?
Maar eerst effe rusten he.

Ik zou ook wat langer rusten, en gewoon cutten met clen en aangepaste voeding en cardio. Want je gaat volgens mij niet zoveel kunnen uithalen van dat kuurtje, en 200 mg tren is idd te weining.

Zou om te cutten om te beginnen eens kijken naar kortwerkende esters voor pak 'em beet 6 weken.

Dus een Test. Prop., een Tren. Ac., een Winny etc.

En iig even wat langer rust nemen alvorens aan een nieuwe cycle te beginnen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Zal het waarschijnlijk zonder aas doen.
Na de nakuur begin ik te cutten en 100 à 200Kcal van voeding te schrappen

HondaDelsol zei:
Ofwel wacht je iets langer ofwel cut je zonder as, je kan ook ephedrine, caffeine en aspirine stack doen of combi met clen, 2 weken eca, 2 weken clen, 2 weken eca, enz... heeft een vriend van me gedaan en ging goed.
Maar persoonlijk zou ik gewoon even langer wachten en toch as nemen, dan kom je nog redelijk wat massa aan ook :D

Gr.

kreeg ie ook trombose net als ik???

MrJ zei:
Zou om te cutten om te beginnen eens kijken naar kortwerkende esters voor pak 'em beet 6 weken.

Dus een Test. Prop., een Tren. Ac., een Winny etc.

En iig even wat langer rust nemen alvorens aan een nieuwe cycle te beginnen. :)

warom kortwerkende esters?

dragon33 zei:
Zoals iedereen weet ben ik met een kuurtje bezig dat te volgen is via log. Dit kuurtje verloopt half maart. Nu zou ik in mei een cuttingkuurtje willen doen.
Week 1-10 500mg test enanthaat/w
Week 1-10 200mg tren enanthaat/w
clenbuterol 2weken on/of
Natuurlijk aangepaste voeding
Is dit aan te raden of enkel cutten dmv voeding

Neem anders een kort kuurtje he , zoiets:

week 1 - 6 : 100mg test prop EOD
week 1 - 6 : 100mg tren ace EOD
week 1 - 6 : 50mg winstrol EOD

en nakuur...

"Zoals MrJ dus al gezegd had..."

RobertHosper zei:

Omdat de meeste cuttingcycles kort zijn.

Daarom heeft het weinig nut lange esters te nemen aangezien die nog een tijd aanwezig zullen wezen in je systeem. :)

Ach,dat moet op zich het probleem niet zijn.

Als je alles goed doet kan je op langwerkende esters ook prima cutten hoor maar jij bent gewoon een spuitliefhebber,J.:D

Testo zei:
Ach,dat moet op zich het probleem niet zijn.

Als je alles goed doet kan je op langwerkende esters ook prima cutten hoor maar jij bent gewoon een spuitliefhebber,J.:D

MrJ zei:
Omdat de meeste cuttingcycles kort zijn.

Daarom heeft het weinig nut lange esters te nemen aangezien die nog een tijd aanwezig zullen wezen in je systeem. :)

dus die testo cyp die ik hier heb liggen...valt daar ook wat leuks mee te doen in de cut? als je die met tren zet...enanthaat?of toch maar acetaat? 8weekse cycle en in combi met clen/t3?

Zou geen t3 nemen....nergens voor nodig want het is link spul.

Cyp kan je prima gebruiken als cutmiddel en zou er dan ook gewoon tren enth naast zetten zodat je niet zoveel hoeft te prikken.

dragon33 zei:
Zal het waarschijnlijk zonder aas doen.
Na de nakuur begin ik te cutten en 100 à 200Kcal van voeding te schrappen

Neem gewoon de laatste 4 weken van je kuur winstrol tabs en je hoeft niet meer te cutten, vet gaat vanzelf omlaag dan (bij mij toch). En nadien nog clen, vet weg en behoud je je massa beter. Dan kan je in de zomer deze kuur (of een andere massakuur) nog eens herhalen :D

Gr.

RobertHosper zei:
dus die testo cyp die ik hier heb liggen...valt daar ook wat leuks mee te doen in de cut? als je die met tren zet...enanthaat?of toch maar acetaat? 8weekse cycle en in combi met clen/t3?

8 Weken is wel het minimum met lange esters ja. :)

Maar zou zelf niet een kuur opbouwen aan de hand van hetgeen je nog hebt liggen. ;)

MrJ zei:
8 Weken is wel het minimum met lange esters ja. :)

Maar zou zelf niet een kuur opbouwen aan de hand van hetgeen je nog hebt liggen. ;)

test=test in combi met een anti-e kan je met elke test ester aan de slag in de cut

muscleboy zei:
Neem anders een kort kuurtje he , zoiets:

week 1 - 6 : 100mg test prop EOD
week 1 - 6 : 100mg tren ace EOD
week 1 - 6 : 50mg winstrol EOD

en nakuur...

"Zoals MrJ dus al gezegd had..."

Ik vind een cuttingscycle van 6 wkn wat aan de korte kant. Zelf ben ik van plan om het te doen met de test e (500mg) en tren e (400mg). Zoals sommigen/velen van jullie weten is dit mijn bulkkuur geweest, hiermee ga ik wss ook cutten (wss omdat ik natuurlijk altijd open sta voor suggesties).

Mijn planning is eigenlijk als volgt:

wk 1-10 500mg test e
wk 1-10 400mg tren e
wk11-12 300mg test prop

wk 1-11 50mcg T3
wk 1-11 50mg proviron

wk12-16 20mg nolvadex
wk13 100mg clomid
wk14-16 50mg clomid

eventueel hcg in de laatste paar weken wanneer dat nodig blijkt te zijn.

Terug
Naar boven