AndroidHealthClinic

cuttingkuur

Testo zei:
Zou geen t3 nemen....nergens voor nodig want het is link spul.

Cyp kan je prima gebruiken als cutmiddel en zou er dan ook gewoon tren enth naast zetten zodat je niet zoveel hoeft te prikken.
vind clen linker spul dan t3...overdosis t3 doet neit zo heel veel, maar bij clen wordt je gek in je kop...ultra koppijn(had iik dan tenminste)..
dat je schildklier het hormoon niet meer gaat produceren, is op korte termijn iedergevak niet het geval(schijnt ook op langere termjin niet te zijn)...is denk ik net als elk hormoon als je die shit niet te lang doet kan het geen kwaad...greetz

RobertHosper zei:
dat heb ik ook gedaan..12 weken achtermekaar..voilà!!!trombose:o

En is dat dan te wijten aan de clen of de ephedra? (of de combo van beiden)
Zit namelijk ook op de clen @ 100mcg (2days on/2days off) maar na het lezen van je post voel ik me niet echt meer op m'n gemak want trombose kan in sommige gevallen fataal zijn...

En wat was je clen dosering?

Gr.

HondaDelsol zei:
En is dat dan te wijten aan de clen of de ephedra? (of de combo van beiden)
Zit namelijk ook op de clen @ 100mcg (2days on/2days off) maar na het lezen van je post voel ik me niet echt meer op m'n gemak want trombose kan in sommige gevallen fataal zijn...

En wat was je clen dosering?

Gr.

sja..:o opbouwend van 0,02mg naar 2mg...dus na 2,5 week het tienvoudige. geloof me ...je gaat stuiteren:o drna 3 weken efi...4caps per dag...dat 12 weken lang..totdat je opeens een stekende pijn in je kuit voelt en haast niet meer kan lopen:(...3weken later blijkt er opeens een trombose "uitgezaaid" te zijn met bloedproppen in je hele linker onderbeen en knieholte:o

Terug
Naar boven