Fitness Seller

Cuttingscycle

Suat

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Heren,

Ik zit even vooruit te denken aan mijn cuttingcycle. Heb voorheen proviron gebruikt om de vochtretentie maar aangezien dit dht is en ik geen dht meer wil, moet ik verder kijken naar iets anders om het vocht te verdrijven uit mijn lichaam in de cuttingsfase.

Heb op een ander forum een tijd geleden de discussie gevolgd over dat anti-e de oestrogeengevoeligheid vergroot, en volgens Big Cat (een bekende onder sommigen van ons) zou het geen aanrader zijn om anti-e te nemen als je geen wedstrijdambities hebt.

En aangezien ik een cuttingscycle van 6wkn te kort vind, en het vaak prikken wil vermijden dacht ik aan het volgende.

wk 1-11 500mg test e
wk 1-10 500mg bold
wk 7-12 50mg Oral T

wk 4-13 10mg nolva
wk14-17 20mg nolva
wk13-16 50mg clomid

de nolva dus vanaf wk 4-13 dus puur om de vochtretentie.
En nu dus de vraag...
Lijkt dit jullie een goed alternatief?

Anavar imo een beter optie ipv Oral T.

• Topic Starter Topic Starter
Een mogelijkheid idd. Maar eerst ff onderzoek doen naar anavar. Wil ff weten wat de bijwerkingen daarvan zijn.

Androgeen en DHT vermijd je het liefst ivm veel beharing en dunnen worden van het hoofd haar. Hoop alleen niet dat je last gaat krijgen van vreetbuien door de Bold...
Je wilt niet vaker prikken. Orals ben je denk ik ook niet zo gek op?

Ik vind bold overbodig in een cuttingcycle eigenlijk.. Denk dat je beter bent met
test en masteron, en eventueel ecy stack en t3 bijvoegen..

-EDIT-: sorry had niet gelezen dat je vaak prikken wou vermijden..

masteron is beter maar hij wil geen dht.
Waarom geen test+tren zoals de vorige keer?

Zou iniedergeval geen Bold erbij zetten, ik had al enorme vreetbuien op 500mg per week.

Test/Tren zou je voor kunnen kiezen dat is iniedergeval beter als bold.

Zou iniedergeval geen Bold erbij zetten, ik had al enorme vreetbuien op 500mg per week.

Test/trenbolone zou je voor kunnen kiezen dat is iniedergeval beter als bold.

dat heeft die in zijn laatste kuurtje gebruikt en ik denk dat Suat nu iets anders wilt proberen he gab?
Suat miss kun je masteron enantaath probereb die GG binnenkort op de markt brengt;)

Hee suat waarom geen tren e? Je ging daar toch goed op?

Ik denk dat bold te laag gedosseerd is, bij mij heeft het op 800mg niet veel speciaals gedaan...

Succes gewenst ;-)

Hee suat waarom geen trenbolone e? Je ging daar toch goed op?

Ik denk dat bold te laag gedosseerd is, bij mij heeft het op 800mg niet veel speciaals gedaan...

Succes gewenst ;-)

kijk Suatje snbap je nu wat ik bedoel:cool:
hij heeft 800 mg genomen en nog niet veel, laat eq zitten en neem iets anders naar mijn mening voor je ultieme cuttingscycle;)

1: 1000mg Test E
2-10: 500mg Test E
7-12: 50mg winny ed

Denk dat onze Beast N°1 zich heeft vergist denk je ook nie :)

Denk het ook!!! We hebben het over een cuttingscycle...

Lieverds, geen van jullie leest mijn post geloof ik. Tren is zo androgeen dat het ongewenste bijwerkingen met zich meebrengt. Winny, mast zijn DHT middelen. Al deze dingen wil ik juist vermijden. Vandaar mijn keuzemogelijkheid is beperkt tot een aantal middelen.

De bold op 500mg lijkt mij wel genoeg aangezien het om een cuttingcycle gaat. Het gaat hierbij dus om spierbehoud. In deze kuur komt nog T3 en clenbuterol bij maar dat heb ik er ff buitengelaten.

Het ging mij er dus om of er volgens jullie een beter alternatief was dan nolva te gebruiken om het vocht te bestrijden.

Lieverds, geen van jullie leest mijn post geloof ik. trenbolone is zo androgeen dat het ongewenste bijwerkingen met zich meebrengt. Winny, mast zijn DHT middelen. Al deze dingen wil ik juist vermijden. Vandaar mijn keuzemogelijkheid is beperkt tot een aantal middelen.

De bold op 500mg lijkt mij wel genoeg aangezien het om een cuttingcycle gaat. Het gaat hierbij dus om spierbehoud. In deze kuur komt nog T3 en clenbuterol bij maar dat heb ik er ff buitengelaten.

Het ging mij er dus om of er volgens jullie een beter alternatief was dan nolvadex te gebruiken om het vocht te bestrijden.

Arimidex/femera?

Ik citeer mezelf bij deze:

Heb op een ander forum een tijd geleden de discussie gevolgd over dat anti-e de oestrogeengevoeligheid vergroot, en volgens Big Cat (een bekende onder sommigen van ons) zou het geen aanrader zijn om anti-e te nemen als je geen wedstrijdambities hebt.

Dit is dus de reden wrom ik nu huiverig ben in het gebruik van anti-e.

Waarom neem je geen contact op met BigCat himself?

Mischien dat hij je een goed antwoord kan geven maar denk dat er dan een antwoord uitkomt waar je weinig wat mee kan.

Ik denk dan aan middelen waar mischien moeilijk of niet aan te komen is

Hij is er nog nauwelijks. Heeft het allemaal druk met zijn leven. Ik zal vast niet de enige zijn die hem wat vragen stelt.

Verder is nolva voor wat mij betreft een goede optie. Wilde daar ook graag meningen over hebben, wat jullie wellicht een beter alternatief vinden, en of er volgens jullie wel een beter alternatief was.

Sta altijd open voor betere suggesties.

Terug
Naar boven