AndroidHealthClinic

Cuttingscycle

Bezoekers in dit topic

ik heb de discussie over oestrogeengevoeligheid na anti-e gebruik niet gevolgd dus ik kan daar geen goeie mening over geven.
Op dit board was er een tijdje geleden ook een verhitte discussie tussen o.a Elmo en Big Cat over het gebruik van anti-e 's, misschien een tip om die door te lezen (ga ik zelf ook ff doen als ik tijd heb).
Voor mij ligt het anders, ik kan het niet veroorloven ivm omgeving om als een waterballon rond te lopen dus ik moet wel aan de anti-e (overgevoeligheid of niet), ik weet niet of dit bij jou ook het geval is?

edit; nu ben ik ook de beroerdste niet ik heb de desbetreffende topic voor je opgezocht > http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/big-cat-jouw-anti-anti-oestrogeen-advies-43782/

betreffende je huivering voor DHT;
misschien is het in jouw geval toch verstandig om eens aan een DHT-blokker te denken tijdens je kuur.

test + eq (die je imo toch hoger dan 500 moet doseren) zorgen ook voor een behoorlijke stijging in DHT, vergis je daar niet in. Door dht-varianten uit je kuur te laten heb je nog geen vrij spel...
Uiteraard zorgt het blokken van DHT ook voor de nodige bijwerkingen en vermindering in gains, maar het is kiezen of delen...
Ik zou het risico niet lopen als ik jou was.

over je kickstart; vergeet turinabol, ik heb zelf geen goede ervaring mee en met mij een aantal anderen. Anavar daar in tegen is erg mild in bijwerkingen (geen dht-vorming) en is gewoon een erg lekker middel, je zult verstelt staan van de betere trainingen, pomps en hardheid op maar 50mg var per dag.

succes
 
Laatst bewerkt:
Heb de finastride al liggen. Want ben op de hoogte dat een teveel aan testosteron omzet in DHT. Dus ik ben voorbereid.

Erbij lopen als een waterballon vind ik zelf er niet uitzien bij mij. Daarbij gaat het niet om de omgeving. Ze weten toch wel wanneer ik gebruik, ik hou het niet geheim van iedereen.

Ik denk niet dat ik de bold hoger zou moeten doseren alleen om spierbehoud. 500mg/500mg test/bold lijkt mij een goede kuur.

De Oral T was niet al kickstart bedoeld maar juist in de laatste wkn. Maar Var is een optie als het geen middel is die buiten mijn optiemogelijkheden valt.

Goede bijdrage, thnx! :)
Ik ga de link ff lezen.
 
bro, als je bang bent voor t beetje vocht wat t met zich mee brengt waarom dan geen lichte dosis diuretica b.v. aldactone, kaliumsparend mild diuretica of in die richting als je weet waarmee je bezig bent...

verders een net kuurtje test en Eq
 
Bang voor vocht is het niet. Alleen moet de vooruitgang wel te volgen zijn, dat is het niet met vocht. En dat aldactone, tja..daar moet je dan wel ff aan kunnen komen. Maar ik heb nog tijd. Ik zal eens goed gaan lezen over de juiste mogelijkheden.
 
Back
Naar boven