MuscleMeat

Cuttingscycle

bellafonte

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben wat aan het denken over een toekomstige cuttingscycle:
Dit was mijn plannetje:
1-2 testosteron enanthaat 800 mg/week
3-10 testosteron enanthaat 400 mg/week
1-2 trenbolone enanthaat 350 mg/week
3-10 trenbolone enanthaat 200 mg/week
1-2 boldenone 700 mg/week
3-10 boldenone 400 mg/week
Is het verstandig om elk van bovenstaande middelen te frontloaden?

Ik weet dat de testosteron enanthaat voor wat extra vocht zorgt maar ik vind dat het voor een goede basis vormt voor de rest.a

Je kan prima die andere middelen frontloaden, alleen krijg jij geen enorme vreetbuien als je boldeone neemt? dat lijkt me nou niet echt lekker tijdens een cutkuur.

Dan kan je beter de boldeone vervangen voor Masteron dan zal je ook minder vocht vasthouden.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan prima die andere middelen frontloaden, alleen krijg jij geen enorme vreetbuien als je boldeone neemt? dat lijkt me nou niet echt lekker tijdens een cutkuur.

Dan kan je beter de boldeone vervangen voor Masteron dan zal je ook minder vocht vasthouden.

Bedankt voor de reactie!
Wat betreft het frontloaden: ben beetje bang dat 3 middelen tegelijkertijd frontloaden misschien iets teveel van het goede is.
Wil niet al teveel naar de 2 gram steroiden per week gaan; kuren is leuk maar het moet nog wel een beetje met verstand gebeuren :)

Bedankt voor de reactie!
Wat betreft het frontloaden: ben beetje bang dat 3 middelen tegelijkertijd frontloaden misschien iets teveel van het goede is.
Wil niet al teveel naar de 2 gram steroiden per week gaan; kuren is leuk maar het moet nog wel een beetje met verstand gebeuren :)

Het is maar voor 2weken, anders moet je een propionaatje zetten ofzo.

6 of 8 weken testo prop en mast zetten.. Lijkt me ook wel iets.

Is het ook niet zo dat je beter geen Bold en Tren tegelijk kan zetten omdat je bloed dan wel heel dik word en je een monster bloeddruk krijgt???

Waarom zoveel middelen? Jesus.. je kan hetzelfde doen met veel minder. Cuttingcycle is gewoon om je massa te behouden en natuurlijk wat harder te worden. Dus ik zou masteron erbij zetten en laat de bold eruit. Geen frontload nodig. Mss ECY stack/t3

Hou het lekker op test en tren, ga je ook lekker op.
Wil je het nog beter doen denk dan eens hier aan;

wk1-10 test enth 500mg
wk1-08 tren enth 200mg
wk6-10 masteron 50mg eod

En je nakuur zou dan als volgt kunnen zijn;
nolva op 40mg ed
proviron op 50mg ed

Proviron zou ik wel afraden in de nakuur hoor.. maar goed ieder zn mening zeker

masteron tot week 12 dan he;)

Hou het lekker op test en trenbolone, ga je ook lekker op.
Wil je het nog beter doen denk dan eens hier aan;

wk1-10 test enth 500mg
wk1-08 trenbolone enth 200mg
wk6-10 masteron 50mg eod

En je nakuur zou dan als volgt kunnen zijn;
nolvadex op 40mg ed
proviron op 50mg ed

ik ga met hitman mee. precies mijn gedachten. 3 lange ester gebruiken op die hoeveelheden is een beetje overkill in mijn ogen.

Andere mogelijkheid is 1 lange ester voor 10 weken, de eerste 6 weken een korte, afwisselen met een andere korte ester de laatste 6 weken.

week 1-10: test
week 1-6: trenbolone ace
week 7-12: masteron of winny.
week 13-16 nakuur.

Vergeet je ook niet je voedingsschemaen je cardio aub.

Terug
Naar boven