tannedbrah
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Neen, enige wat je niet moet doen is AAS op water & oliebasis in dezelfde spuit doen.
Top thx mate!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, enige wat je niet moet doen is AAS op water & oliebasis in dezelfde spuit doen.
Turinabol dr uit knikkeren. Slaat nergens op om die te adden imo. Zeker op 30mg is t compleet waardeloos.
Testo op 500 laten. Verder prima. Misschien die bold iets hoger. bold op 600 doet (te)weinig.

tijdje eruit geweest! Ben nu ong maand of 2,5 uit men kuur. Ben van plan eind januari weer te starten. Wil graag jullie meningen horen. Beetje hier en daar research doen.
1-8 test 500
1-8 turinabol 30mg
1-20 bold 600
8-20 tren 300
8-20 test 250
Geen extreme bulk of extreme cut. Probeer clean te eten en het houden op clean bulk niet te veel bf en niet te shredded , doel is ongv 7/8% uit eindelijk.
Alle feedback is welcome!
Tren is levertoxisch,dan nog 2 orals,mss niet al t best,kzou die niet nemen,tren kan je mss wel wat verhogen,maar eigen keus,kan je tijdens de kuur bezien
Voor de rest ga je hier zeker lekker op gainen aangezien je "clean bulkje" wilt doen,alvast succes!
Heb je vaak last van sides dat je elke dag nolva gaat nemen?
Dagelijks ari voor excess aan oestrogeen lijkt me beter..

Ja dat heb ik ook met tren helaas:/ mijn ervaringen waren tot 400mg kon in die gyno onder "controle" houden met arimidex,toen ik deze upte naar 600mg,ja vergeet het maar,zou dit ook niet aanraden,je kan altijd zelf zien om deze te verhogen ..
Oppassen met elke dag een Ai te nemen,oestro heb je ook voor gewrichten nodig(calcium etc) jij kent je lichaam het best,dus doseren hoe je het het aanvoelt
Die kickstart is ook weer eigen keus,maar bij zo een lange kuur,zou ik het niet aanraden IMO
Btw ari helpt ook tegen vocht![]()
k zou zeggen begin met ari E3D, als je merkt dat je vocht vasthoudt EOD doen.

Nah. Tren levert sowieso meer werk omdat t veel krachtiger is. Daarom hoeft de testo niet zo hoog. Hogere testo vindt mijn leuter alleen wat fijner. Zeker met mast dr bij.
Zou lekker voor 300 gaan dan.. vind 200 te laag. (300 ook majaja dat heb ik dus ook ! ben botergeil met high test... alleen heb nog steeds mn twijfels over tren... wil niet tussendoor verhogen ... 200 of 300
)ja dat heb ik dus ook ! ben botergeil met high test... alleen heb nog steeds mn twijfels over tren... wil niet tussendoor verhogen ... 200 of 300
waarom niet gewoon 400 tren ew pakken?
als ik jou was zou ik in elk geval high test pakken want
ALS dit je stats zijn voor iemand die meerdere kuurtjes heeft gehad is dat niet indrukwekkend
maar je hebt ook een heel andere bouw dan ik als ik naar je foto kijk
hoeveel kuurtjes heb je eigenlijk gehad?
ik zou zelf eerst cutten tot 8/9% als ik jou was op low test 250 ew en dan blasten en bulken op high test medium tren 600+ test / 400 tren ew