AndroidHealthClinic

Cycle 20 Weeks

• Topic Starter Topic Starter
waarom niet gewoon 400 tren ew pakken?
als ik jou was zou ik in elk geval high test pakken want
ALS dit je stats zijn voor iemand die meerdere kuurtjes heeft gehad is dat niet indrukwekkend
maar je hebt ook een heel andere bouw dan ik als ik naar je foto kijk
hoeveel kuurtjes heb je eigenlijk gehad?
ik zou zelf eerst cutten tot 8/9% als ik jou was op low test 250 ew en dan blasten en bulken op high test medium tren 600+ test / 400 tren ew

Ben eerlijk gezegd meer van vol erin en dan eruit .. 20 week is lang genoeg voor mij

ik ga bijna hetzelfde doen maar heb de tren op 500 EW en test 500 EW. en dit dan om nabij de 12 weken..
heb daarnaast nog winny erbij maar dat vervang in waarschijnlijk door mast.
en dan de nolva na de kuur doen, hcg zit ik ook over te denken.

weet iemand wat het voor voordeel/nadeel is als je test verlaagd na 250 en tren hoger houd of dat enige verschil is in gains?

Potentieel meer gains alsook potentieel meer sides,mss is jouw sweet spot 250 test en 400 tren,trial en error,de ene gaat beter op een bepaalde hoeveelheid dan een ander
Meer is niet altijd beter:)

Oude stats, 89kg 10% ongv , dit word me 3e kuur. Ik kan 600 tren niet aan, ik heb ace gepakt vorige kuur 150 eod ... Is te heavy voor me . Sides killing me
Ik ken irl wel gasten die bij tren-a niet eod maar ed prikken omdat hierdoor stabielere waardes bekomen worden (minder sides ook). Ook op het forum heb ik het gelezen dat het beter is om tren-a ed te zetten ipv eod in verband met sides. Misschien ligt hier het probleem en niet per sé in de hoeveelheid tren?
Ook tren-e bv e4d ofzo zetten in plaats van elke week?

enige side waar ik verschil in merk met eod en ed = acne.

Ben eerlijk gezegd meer van vol erin en dan eruit .. 20 week is lang genoeg voor mij

Ik ook hoor
Plan is om 6 weekjes te blasten, ga nu misschien eens wat langer proberen ivm dat ik minder snel vet aan zet dankzij de tren.
Na 6 weken met korte esthers is de meeste rek er uit bij mij.
Ik ga nu voor 8 - 10 weken blasten minimaal, omdat ik begreep dat de massa dan beter blijft zitten.

Nu ik weet dat je op 10% zit is het wel anders, nu heb je mooi wat ruimte om te bulken :)
ik dieet altijd tot 8.5/9% dan kh opbouwen eindig ik ook 9.5% en dan bulken
Laatste keer opgebouwd in 1 week kwam wel sneller aan beter 2 weken of langer opbouwen

Ik ook hoor
Plan is om 6 weekjes te blasten, ga nu misschien eens wat langer proberen ivm dat ik minder snel vet aan zet dankzij de tren.
Na 6 weken met korte esthers is de meeste rek er uit bij mij.
Ik ga nu voor 8 - 10 weken blasten minimaal, omdat ik begreep dat de massa dan beter blijft zitten.

Nu ik weet dat je op 10% zit is het wel anders, nu heb je mooi wat ruimte om te bulken :)
ik dieet altijd tot 8.5/9% dan kh opbouwen eindig ik ook 9.5% en dan bulken
Laatste keer opgebouwd in 1 week kwam wel sneller aan beter 2 weken of langer opbouwen

Tru! Heb het zo wel mooi in elkaar gezet denk ik zo:
1-20 test 500
1-5 oxy
6-18 tren e 300
1-20 bold 600
Met Ari e3d en mocht het te weing zijn over maar eod. Helft bulk helft shred ; doel is alles clean te doen. Good enough? Ga het straks bijhouden oo deze forum!

Looking good bro;)

Tren is levertoxisch,dan nog 2 orals,mss niet al t best,kzou die niet nemen,tren kan je mss wel wat verhogen,maar eigen keus,kan je tijdens de kuur bezien
Voor de rest ga je hier zeker lekker op gainen aangezien je "clean bulkje" wilt doen,alvast succes!;)
Heb je vaak last van sides dat je elke dag nolva gaat nemen?
Dagelijks ari voor excess aan oestrogeen lijkt me beter..

tren is zowel voor de nieren en de lever niet toxisch zover ik weet

Tren is sterk dus logisch dat het zwaar is voor je lever
Kan er zelf van meespreke,tren test kuur voor de zomer gedaan en mijn leverwaarden waren meer dan 10x het max dus ik denk wel toxisch;)
Over Nieren niet zeker van...

Kan er zelf van meespreke,tren test kuur voor de zomer gedaan en mijn leverwaarden waren meer dan 10x het max dus ik denk wel toxisch;)
dan wil ik mijn leverwaardes niet weten op tren test deca mast t3:o

Ahh yoloooo
Beetje mariadistel en tis in orde[emoji28][emoji23]

yolo kuurtje geworden indeed.. the sky is the limit

Kun je dat bewijzen? doormiddel van een bron? Want dianabol is ook sterker dan mg per mg dan oxy maar oxy is meer toxisch

Oxy en dbol nooit ergens ' last ' van gehad.., maar tijd terug 5 weken MT en schijt werd zowat wit

Terug
Naar boven