XXL Nutrition

Cycle 20 Weeks

Dude ben al content dat ik eens een weekje op 10% sta :')
Studentenleven was bij mij al grote moeite om onder de 15 te blijven :') nu met de vriendin ga ik regelmatig op restaurant, ook nog regelmatig feesten (met en zonder vriendin) dusja. Hou het in de week wel rustig, maar in de zomer komt er geregeld een terrasje bij, nu al eens een kerstmarkt. En ik ben niet bij de gifted few die zelfs dan nog year round op 8% staan :D

Ik ook niet hoor, zeker niet als je off bent. Neemt niet weg dat ik mij nog behoorlijk vettig voel wanneer ik op 12% sta. Maar ik denk dat iedereen dit probleem heeft die contest klaar hebben gestaan.

Ik ook niet hoor, zeker niet als je off bent. Neemt niet weg dat ik mij nog behoorlijk vettig voel wanneer ik op 12% sta. Maar ik denk dat iedereen dit probleem heeft die contest klaar hebben gestaan.
Echt 'vettig' voelen niet, maar sta nu rond de 13% en wil wel wat droger.
Maar na de feestdagen mindert het drinken want moet wat sparen voor een huis en ben aan het twijfelen voor toch nog eens on te gaan. Heb ook nog maar 1 keer gekuurd (of mss 2, weet het zelfs niet meer) en telkens met lichte dosissen naar degelijke stats gegaan. Het enige probleem was dat ik twee keer stevig gekwetst ben geraakt door de voetbal. Maar nu is er geen voetbal meer dus ben ik er toch aan het denken het te doen.
Beste was 88.6 op 178 en 10/11%. Zou graag de 90kg willen aantikken en daarboven blijven :)

ik hou van psycho's :) :yes:

Ik enkel in mijn bed en dan liefst nog geen hele nacht. Allemaal leuk zo een psycho vrouwen maar als je je dagen ermee moet volbrengen is dat ook niet alles.

True story. Kon na een tijdje slecht tegen dr stemmingswisselingen. Leek net of alle ace die ik zette effect had op haar gedrag. Was echt absurd.

Laatst bewerkt:
Kwam het ook echt door haar of had jouw gedrag/kuren er ook iets mee te maken? :D

volpompen liever niet, psycho's met kinderen is geen goed idee.

Nee, deze is borderline confirmed. Had verder niets met mijn gedrag te maken. True ik ben geen makkelijk persoon om mee samen te leven, maar stond echt los van de psychopathische shit die zij deed.

Nee, deze is borderline confirmed. Had verder niets met mijn gedrag te maken. True ik ben geen makkelijk persoon om mee samen te leven, maar stond echt los van de psychopathische shit die zij deed.
Hmm, ken het wel. Heb ook eens een vriendin gehad die echt sick was. Na 5 jaar einde van de relatie ben ik er nog niet 100% vanaf, er klopt echt iets niet in haar bovenkamer, de rest van haar lichaam daarentegen damn :D

• Topic Starter Topic Starter

Dat zeg ik ook altijd! Maar moet zeggen dat kuren toch wel flink je persoonlijkheid veranderd!!! Dat kan wel is Averechts werken

• Topic Starter Topic Starter
Even voor m'n duidelijkheid, maak het uit als je je cycle samensteld met middelen van verschillende merken. Dus bijvoorbeeld. Test van GG en tren van AP etc? Of is het beter om 1 merk te gebruiken. Heb voorheen altijd malay tiger gebruikt, ben toe aan wat nieuws!

als er in zit wat op het labeltje staat niet ;)

Neen, enige wat je niet moet doen is AAS op water & oliebasis in dezelfde spuit doen.

Terug
Naar boven