XXL Nutrition

cycle results met hgh ?

keanu

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
Binnen een paar weken begin ik anabolenkuur (sus, primo, d-bol, t3) in combinatie met hgh (zonder insuline).
Ik weet dat de resultaten van zo'n kuur verschillend zijn van persoon tot persoon. Is er iemand op deze board die een gelijkaardige kuur achter de rug heeft en die zijn cycle results (gewichtstoename? afname vet% ed) eventueel kan posten. Thx. :)
Greetz
Keanu

mag ik vragen welke doseringen je neemt en wat je stats zijn en daarnaast WAAROM je voor deze AS hebt gekozen???

keanu zei:
Hoi,
Binnen een paar weken begin ik anabolenkuur (sus, primo, d-bol, t3) in combinatie met hgh (zonder insuline).
Ik weet dat de resultaten van zo'n kuur verschillend zijn van persoon tot persoon. Is er iemand op deze board die een gelijkaardige kuur achter de rug heeft en die zijn cycle results (gewichtstoename? afname vet% ed) eventueel kan posten. Thx. :)
Greetz
Keanu
Jonge dat heb met zoveel factoren te maken.
Laten we zeggen als je een 10 tot 12 kilo vetvrije massa aankomt doe je het goed met je kuur.
Maar nogmaals heb met heelveel dingen te maken.

Inderdaad vrind, is het niet verstandiger eerst je lichaam (met name je lever) wat rust te geven? Van kuur naar kuur swingen is niet de juiste dans. . .

• Topic Starter Topic Starter
Misschien hebben jullie wel gelijk hoor...maar ik respecteer wel time on = time off ..als ik twee maanden kuur dan blijf ik er erna minstens twee maanden af.
Stats: 1m78; 84 kg; 13 % vet..waarom de keuze van hgh..ben bijna 33 en ben nogal een hardgainer (Ik moet immens veel eten om bij te komen). Doel is "blijvende" massa erbij krijgen en vet nog ietske omlaag.
Sustanon zou ik op 500a750 mg nemen / primo op 400 mg /dbol op 40 mg/hgh in kleine dosis van max 4 iu per dag en t3 ong 25 mcg per dag omwille van de hgh.
Graag wat constructieve reacties..kweet veel ma zeker ni alles :)
Thx guys
Greetz
Keanu

Terug
Naar boven