MuscleMeat

1st x hgh gebruik

Twijfel tussen bleutops en hygetropin, voorkeur gaat natuurlijk naar hygetropin maar scheelt natuurlijk ook serieus in prijs als men het een jaar moet sponseren. en van die week vakantie had ik ondertussen ook al wat over opgezocht en blijkt dat dit idd hellemaal geen ramp is dus , daarover al geen zorgen meer! :D 1st 2 maand worden bij mij zonder AAS , hoe zou jij dit dan doen? 1st 2 maand opbouwen of maar een maandje voldoende?

Gab, of neem hyge's met werkende krascodes, of neem 3 a 4 keer zoveel bluetops en zet een flesje per dag, niet wetend hoeveel werkende stof erin zit....

Zelfs in kigtropins, met anti-counterfied codes, zat maar iets van 2,4iu ipv 10iu. Daar zou je dus 2 flesjes per dag van moeten zetten!

En bluetops, daar heb je tig producenten van, die op hun vails een blauw dopje doen.
In die bluetops die jij gaat kopen zal OF niets zitten, OF hooguit 7,5iu.
En in die nieuwe hyges met gele dopjes zit zelfs 13iu.
Keuze snel gemaakt denk?

Ik begon me kuur tegelijk met me hyge op 2,5iu daarna 4iu, en kwam elke week 2 kilo aan, tot week 7, toen werd t een kilo per week. En had na 2 weken al hypo's van de hoge igf waardes.

Dat pre-loaden van je hgh is een fabeltje, je kan beter 2 maanden na je kuur nog hgh doorzetten, dan 2 maanden voor je kuur.
Na een week of anderhalf zit jij al hijgend van de moeheid op de bank, en duizelig naar de koelkast lopen om wat te eten en je glucose aan te vullen (van de hoge igf) en dan moet je je afvragen of je nog 7 weken door wilt trekken voordat je je kuur begint. Haha dan heb je de energie waarsch niet eens meer en kan je geen eten meer zien :D

En zoals collosal zegt, begin met 2iu en bouw rustig op. En als je krap bij kas zit, gebruik gewoon 3,3iu ipv 5iu per dag. Zal je bijna net zo hard op gaan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Begin met 2iu en ga per week 1iu of halve iu naar boven.

Dus een maandje opbouwen naar die 5iu dan zou voldoende zijn?

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 18:18 ----------

Gab, of neem hyge's met werkende krascodes, of neem 3 a 4 keer zoveel bluetops en zet een flesje per dag, niet wetend hoeveel werkende stof erin zit....

Zelfs in kigtropins, met anti-counterfied codes, zat maar iets van 2,4iu ipv 10iu. Daar zou je dus 2 flesjes per dag van moeten zetten!

En bluetops, daar heb je tig producenten van, die op hun vails een blauw dopje doen.
Keuze snel gemaakt denk?

Ik begon me kuur tegelijk met me hyge op 2,5iu daarna 4iu, en kwam elke week 2 kilo aan, tot week 7, toen werd t een kilo per week. En had na 2 weken al hypo's van de hoge igf waardes.

Dat pre-loaden van je hgh is een fabeltje, je kan beter 2 maanden na je kuur nog hgh doorzetten, dan 2 maanden voor je kuur.
Na een week of anderhalf zit jij al hijgend van de moeheid op de bank, en duizelig naar de koelkast lopen om wat te eten en je glucose aan te vullen (van de hoge igf) en dan moet je je afvragen of je nog 7 weken door wilt trekken voordat je je kuur begint. Haha dan heb je de energie waarsch niet eens meer en kan je geen eten meer zien :D

En zoals collosal zegt, begin met 2iu en bouw rustig op. En als je krap bij kas zit, gebruik gewoon 3,3iu ipv 5iu per dag. Zal je bijna net zo hard op gaan.

Dus dag 1 meteen beginnen met AAS en de HGH? Knalle van moment 1 :D
Kuurtje ziet er ondertussen al hellemaal anders uit :

week 1 - 4 : 50 mg dbol ED
week 1 - 12 : Test enanthaat 500 - 750 mg/EW
week 1 - 12: Boldenone 500 mg/EW
week 12 - 20: Trenbolone A 300mg/EW
week 12 - 20: Test Prop 500mg/EW

Dus een maandje opbouwen naar die 5iu dan zou voldoende zijn?

Exact, en wie weet krijg je na 2 maanden pas de behoefte om naar 5iu te gaan, en blijf je daarvoor op 3,5iu hangen ofzo.

Dus dag 1 meteen beginnen met AAS en de HGH? Knalle van moment 1 :D
Kuurtje ziet er ondertussen al hellemaal anders uit :

week 1 - 4 : 50 mg dbol ED
week 1 - 12 : Test enanthaat 500 - 750 mg/EW
week 1 - 12: Boldenone 500 mg/EW

Ja ik zou gewoon hgh vanaf dag 1 pakken ja.

Kickstart met dianabol ben ik persoonlijk niet zo erg fan van, meteen vocht kop vanaf dag 1, en die hgh moet ook nog een weekje inwerken, net als je test en bold, dus why die diana zou ik zeggen.

Persoonlijk zou ik t zo doen (maar dat ben ik)

week 1 - 7 : Test enanthaat 500 mg/EW
week 1 - 7: Boldenone 500 mg/EW
Week 8 - 12: Test enanthaat 750mg/EW
Week 8 - 12: Boldenone 800mg/EW
week 12 - 20: Test E 250mg/EW

Reden voor die verhoging is omdat je in week 8 stil gaat staan qua gains. Lichte verhoging in mg zorgt ervoor dat je weer een boost krijgt. Merk je erg goed als je ook aan de hgh zit.

Ik zou ook wel zeker bridgen als je van bulk naar cut gaat..
Je moet je massa tijdje op je lichaam hebben zitten dan blijft ie zitten..

Exact, en wie weet krijg je na 2 maanden pas de behoefte om naar 5iu te gaan, en blijf je daarvoor op 3,5iu hangen ofzo.

Ja ik zou gewoon hgh vanaf dag 1 pakken ja.

Kickstart met dianabol ben ik persoonlijk niet zo erg fan van, meteen vocht kop vanaf dag 1, en die hgh moet ook nog een weekje inwerken, net als je test en bold, dus why die diana zou ik zeggen.

Persoonlijk zou ik t zo doen (maar dat ben ik)

Reden voor die verhoging is omdat je in week 8 stil gaat staan qua gains. Lichte verhoging in mg zorgt ervoor dat je weer een boost krijgt. Merk je erg goed als je ook aan de hgh zit.

Ziet er ook lekker uit! kickstart met diana doe ik wel zowizo , heb altijd al goede resultaten gehad van dbol , ZEKER bij men 1st kuur :D
En goed voor men IGF-1 waardes te verhogen he met de HGH.
Maar je had al hypo's na de 1st 2 weken? als ik zo brut mag zijn om het te vragen ... heb je dit dan met insuline gedaan? of was het puur van HGH? Dacht dat het risico erop alleen maar echt groot was met insuline?

Ziet er ook lekker uit! kickstart met diana doe ik wel zowizo , heb altijd al goede resultaten gehad van dbol , ZEKER bij men 1st kuur :D
En goed voor men IGF-1 waardes te verhogen he met de HGH.
Maar je had al hypo's na de 1st 2 weken? als ik zo brut mag zijn om het te vragen ... heb je dit dan met insuline gedaan? of was het puur van HGH? Dacht dat het risico erop alleen maar echt groot was met insuline?

Ik had 3,3iu 9 dagen lang gezet. Was 2 dagen off, en toen begonnen de hypos.
Dus na anderhalf week. En zette toen niet eens AAS ernaast.
Ben toen 3weken gestopt, kuur begonnen met 2iu hgh erbij, en toen ging t wel goed.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik me die eerste 9 dagen niet goed aan het inject protocol hield.

Ik had 3,3iu 9 dagen lang gezet. Was 2 dagen off, en toen begonnen de hypos.
Dus na anderhalf week. En zette toen niet eens AAS ernaast.
Ben toen 3weken gestopt, kuur begonnen met 2iu hgh erbij, en toen ging t wel goed.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik me die eerste 9 dagen niet goed aan het inject protocol hield.

Hoe bedoel je niet goed aan gehouden? Ben benieuwd wat het bij mij gaat geven

Hoe bedoel je niet goed aan gehouden? Ben benieuwd wat het bij mij gaat geven

Ik zette gewoon als ik wakker werd, en ging een half uur of soms meteen daarna al eten.
Kon nog niet echt een geschikt inject moment vinden, dus deed t tijdelijk ff zo, maar dat was voor mijn lichaam in ieder geval geen aanrader.
En is ook gevaarlijk, je kan er diabetes van krijgen

Ik zet nu al een paar dagen 4iu's Trima's en ik voel niks van tintelende vingers etc...aan wat zou je eventueel kunnen merken dat het goeie shit is?of toch maar igf laten meten???

Ik zet nu al een paar dagen 4iu's Trima's en ik voel niks van tintelende vingers etc...aan wat zou je eventueel kunnen merken dat het goeie shit is?of toch maar igf laten meten???

tintelende vingers kreeg ik pas echt toen me zenuwen afgekneld werden.
Met andere woorden toen ik richting de 10kg aan was gekomen.
Je moet het sowieso wel aan je glucose levels merken.
Half zwevend elke keer door de kamer lopen terwijl je gewoon goed gegeten hebt.
Daarnaast moet je er ook wel 3 kilo van aankomen in 2 weken.

Keuze snel gemaakt denk?

Dus jij gaat mij vertellen dat je met zekerheid kan stellen dat alle hyges 13ui bevatten, gebaseerd op dat ene onderzoek van die ene vail? Lijkt me sterk.

Heb besloten hoe het er zal uitzien vanaf januari ! =D
Het worden de hyges. opbouwen van 2iu naar 5iu de 1st maand. 5 on 2 off

wat betreft de AAS :

week 1 - 4: kickstart dianabol 50 mg/ED

Dan tuurlijk nakuurtje , en de HGH door laten lopen tot 8 weken na de nakuur ofwel nog langer laten doorlopen , hangt van de portomonee af wat die volgende zomer zal zeggen! =D

Ik zou de bold laten lopen tot week 16 dan is het een prachtig kuurtje.

Dus jij gaat mij vertellen dat je met zekerheid kan stellen dat alle hyges 13ui bevatten, gebaseerd op dat ene onderzoek van die ene vail? Lijkt me sterk.

Naja zo als je leest geef ik alleen aan dat het een indicatie is dat er minimaal 10iu in zit.

Bold ook niet tussentijds stoppen, gewoon aaneengesloten blijven gebruiken in een vaste dosering.

Dat wist ik niet ... maar dit werkt de tren dan toch tegen normaal he... want dit is dan weer een slechte keuze op vlak van conditie.
tren verslechtert conditie daarom bold erbij laten lopen.
Ook een beetje hongergevoel geeft bold. Dit werkt mekaar niet tegen hoor.
Op vlak van gains toch zeker niet. Je gaat je juist niet zo verrot voelen van de tren :D

Terug
Naar boven