Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Twijfel tussen bleutops en hygetropin, voorkeur gaat natuurlijk naar hygetropin maar scheelt natuurlijk ook serieus in prijs als men het een jaar moet sponseren. en van die week vakantie had ik ondertussen ook al wat over opgezocht en blijkt dat dit idd hellemaal geen ramp is dus , daarover al geen zorgen meer!1st 2 maand worden bij mij zonder AAS , hoe zou jij dit dan doen? 1st 2 maand opbouwen of maar een maandje voldoende?
Gab, of neem hyge's met werkende krascodes, of neem 3 a 4 keer zoveel bluetops en zet een flesje per dag, niet wetend hoeveel werkende stof erin zit....
Zelfs in kigtropins, met anti-counterfied codes, zat maar iets van 2,4iu ipv 10iu. Daar zou je dus 2 flesjes per dag van moeten zetten!
En bluetops, daar heb je tig producenten van, die op hun vails een blauw dopje doen.
In die bluetops die jij gaat kopen zal OF niets zitten, OF hooguit 7,5iu.
En in die nieuwe hyges met gele dopjes zit zelfs 13iu.
Keuze snel gemaakt denk?
Ik begon me kuur tegelijk met me hyge op 2,5iu daarna 4iu, en kwam elke week 2 kilo aan, tot week 7, toen werd t een kilo per week. En had na 2 weken al hypo's van de hoge igf waardes.
Dat pre-loaden van je hgh is een fabeltje, je kan beter 2 maanden na je kuur nog hgh doorzetten, dan 2 maanden voor je kuur.
Na een week of anderhalf zit jij al hijgend van de moeheid op de bank, en duizelig naar de koelkast lopen om wat te eten en je glucose aan te vullen (van de hoge igf) en dan moet je je afvragen of je nog 7 weken door wilt trekken voordat je je kuur begint. Haha dan heb je de energie waarsch niet eens meer en kan je geen eten meer zien

En zoals collosal zegt, begin met 2iu en bouw rustig op. En als je krap bij kas zit, gebruik gewoon 3,3iu ipv 5iu per dag. Zal je bijna net zo hard op gaan.
Laatst bewerkt: