AndroidHealthClinic

1st x hgh gebruik

Ja idd is goed voor de conditie etc

Willen degene die conditie verbetering door bold hebben ervaren aub opstaan....

Vind het namelijk onzin, heb daar nog nooit iets van gemerkt.
Vooral niets als je ook nog eens tren erbij gaat gebruiken, gaat je zwaar vallen op je gestel.

Ik heb het al samen met dbol en deca gestackt voelde me beter dan op een normale dbol deca cycle nam wel aspi voor het bloed erbij.

Ik neem nu 14 weken bold en conditie is zeker niet verbeterd!

• Topic Starter Topic Starter
tren verslechtert conditie daarom bold erbij laten lopen.
Ook een beetje hongergevoel geeft bold. Dit werkt mekaar niet tegen hoor.
Op vlak van gains toch zeker niet. Je gaat je juist niet zo verrot voelen van de tren :D

in januari beginnen ... betekend tren tegen dat de zomer eraan komt pft dat gaat weer zweten worden ! :eek:

iemand die nog weet hoe het zit met cardio en HIIT trainingen tijdens HGH gebruik? Mag dit nog of beter effe laten valle?

Ik doe uurtje voor en half uurtje na geen carbs.

Ik verbrand trouwens ook geen vet van HGH. Ken er heel veel die dat wel hebben, net als jij Sniez. Maar ik niet.

Willen degene die conditie verbetering door bold hebben ervaren aub opstaan....

Vind het namelijk onzin, heb daar nog nooit iets van gemerkt.
Vooral niets als je ook nog eens tren erbij gaat gebruiken, gaat je zwaar vallen op je gestel.

Heeft ook enkel zin bij lage doseringen van bold 200mg in die richting puur om je hemoglobine om hoog te brengen en zo meer zuurstof in je bloedbaan te krijgen. Maar dit doet veel aas eigenlijk wel maar je moet gewoon niet zorgen dat je veel gewicht bij komt want dan word je nog niet sneller

Ik doe uurtje voor en half uurtje na geen carbs.

Ik verbrand trouwens ook geen vet van HGH. Ken er heel veel die dat wel hebben, net als jij Sniez. Maar ik niet.

Your made of iron bro :D

Ps, was al maanden niet vooruit te branden, ook in de gym niet.
Gister b12 inject gezet 1mg. Pffff I'm back and kicking :D

nooit voor die generic blue-red-yellow-green shit gaan.

Je weet nooit wat er in zit

nooit voor die generic blue-red-yellow-green shit gaan.

Je weet nooit wat er in zit
Inderdaad maar hoe zit het met de yellow tops van dat ug merk.
Blauwe etiketten met sterretjes dit lab maakt yellow tops.
Zouden ze hun maak op meuk zetten dan ?

Inderdaad maar hoe zit het met de yellow tops van dat ug merk.
Blauwe etiketten met sterretjes dit lab maakt yellow tops.
Zouden ze hun maak op meuk zetten dan ?

Van dat merk weet ik t niet, zal gerust wel wat in zitten in die van hun. Dat ze een goeie batch hebben.

Maar zelfs dan nog zou ik er liever niet voor gaan gezien de andere opties die er zijn.

Van dat merk weet ik t niet, zal gerust wel wat in zitten in die van hun. Dat ze een goeie batch hebben.

Maar zelfs dan nog zou ik er liever niet voor gaan gezien de andere opties die er zijn.

Heb volgende week de nieuwe gele van hygetropin dus , geen probleem!

Heb volgende week de nieuwe gele van hygetropin dus , geen probleem!

Hygetropin heeft geen hgh met gele dopjes,heb contact gehad met hen en ze zeggen er nog nooit van gehoord te hebben,in ieder geval zijn het geen officiële hyge's:rolleyes:

de 100iu's komen met bruinachtige flip-offs
de 200iu's komen met groene flip-offs

Hier: http://safebuy-steroids.blogspot.be/2011/08/fake-hygetropin-100-yellow-tops.html

Zoek maar op "hygetropin yellow tops",allemaal fake shit!!!

Hygetropin heeft geen hgh met gele dopjes,heb contact gehad met hen en ze zeggen er nog nooit van gehoord te hebben,in ieder geval zijn het geen officiële hyge's:rolleyes:

de 100iu's komen met bruinachtige flip-offs
de 200iu's komen met groene flip-offs

Hier: http://safebuy-steroids.blogspot.be/2011/08/fake-hygetropin-100-yellow-tops.html

Zoek maar op "hygetropin yellow tops",allemaal fake shit!!!

ben er net ook wat over aan het opzoeken , zijn blijkbaar 4 sites die beweren dat zei de egte hyges hebben. de ene gele vials , de andere bruine , enz .... Blijken wel allemaal deftig HG te zijn maar alleen niet in officieel labo geproduceerd... ik ga er nog wat verder over opzoeken in ieder geval.

De gele van .cn zijn de echte. Dat is de 10iu versie. Dan heb je ook de 8iu versie die is groen, ook van .cn. Dan heb je idd ook nog .com.cn, daar zit ook hgh in maar zijn niet de echte orginele.

Terug
Naar boven