Fitness Seller

Cytomel, Clenbuterol, Winstrol

kriscrea

Novice
Waardering
0
week 1 tot 3 en 7 tot 9 clenbuterol ( 60 , 80 100 mgc/dag
week 4 tot 7 T3 ( 50 mgc/dag )
week 3 tot 8 winny ( 40 mgc/dag)
is dit een goed id ?

mijn doel is niet bijkomen maar effectief nog wat extra killo's afvallen na lange tijd hoofdzakelijk cardio te doen. voedeselschema is in samenspraak met dieetiste

thnx ;-)

te jong, voeding aanpassen en mss niet door dieetiste maar overschakelen naar bb dieet.

t3, clen en winny is niet mals bedenk dat goed. sterioden zorgen nooit voor vetverlies an sich!

dosering is btw mcg ipv mgc.
winny gaat per mg ipv 'mgc'

kortom geen goed idee!

:stupid: vooral dat 'te jong'.

• Topic Starter Topic Starter
khad idd typ foute gemaakt met wat snel te zijn hier nit school :-d , leeftijd is 22 , inschrijvings fout :) wat stel je mij dan wel voor .. ik doe nu elke dag uur cardio...

minder eten, meer cardio en het houden bij huis- en tuinmiddeltjes voorlopig.
Zoals een grote sterke kop koffie 's ochtends bij ontbijt en eventueel wat Exilis 500 gaan halen bij apotheek (drijft de verbranding op) en dat zo'n paar weken aanzien.

khad idd typ foute gemaakt met wat snel te zijn hier nit school :-d , leeftijd is 22 , inschrijvings fout :) wat stel je mij dan wel voor .. ik doe nu elke dag uur cardio...

19 of 22 is nogal een grove fout als je het toetsenbord bekijkt. Zitten jou handen in het gips?

Inschrijvingsfout?? Kerel, dat komt heel ongeloofwaardig over. Je gaat je eigen leeftijd niet verkeerd noteren, en toevallig ben je nu boven de 21.

Mij boeit jouw lichaam vrij weinig maar neem gewoon het advies aan van Dennis999, want per se een kuur doen tegen alle adviezen (die zullen volgen) is gewoonweg dom.

• Topic Starter Topic Starter
Inschrijvingsfout?? Kerel, dat komt heel ongeloofwaardig over. Je gaat je eigen leeftijd niet verkeerd noteren, en toevallig ben je nu boven de 21.

Mij boeit jouw lichaam vrij weinig maar neem gewoon het advies aan van Dennis999, want per se een kuur doen tegen alle adviezen (die zullen volgen) is gewoonweg dom.

algoe boeit u da ni ;) enja wete fouten gebeuren nu eenmaal en thnx alvast voor alle reacties ik weet genoeg . tis gelijk die van ons al zei et ni waard om me vol te steken.

toch thnx , joo

dE GrOeTjEuHs!!!!111

te jong, voeding aanpassen en mss niet door dieetiste maar overschakelen naar bb dieet.

t3, clenbuterol en winny is niet mals bedenk dat goed. sterioden zorgen nooit voor vetverlies an sich!

dosering is btw mcg ipv mgc.
winny gaat per mg ipv 'mgc'

kortom geen goed idee!

:roflol: :roflol: :roflol: :laugh:

algoe boeit u da ni ;) enja wete fouten gebeuren nu eenmaal en thnx alvast voor alle reacties ik weet genoeg . tis gelijk die van ons al zei et ni waard om me vol te steken.

toch thnx , joo

Ik jou niet snap wat bedoel, waarom jij schrijf zo, ikke niet verschlaan.

Jij niet goed maakt kuur, jij leren eerst wat jij doen, jij snap.

Ik denke Suat bedoel goed voor jou. jij volg advies suat, dennis en ikke.

:roflol:
Ahmet verstaan geen plat Antwaarps? Raar. Mensen met namen zoals Ahmet doen meestal wel dat.

toch thnx , joo

Oh, tis een belg. Nee dan kan die schrijf (ings?? ) vout wel ja

Chillen over Belgen, dude, het gaat over een Antwerpenaar. ;)

Niks tegen belgen in het algemeen, wel tegen belgen die schrijven zoals ze praten :D

ach weet je je hebt belgen en je hebt antwerpenoaren

week 1 tot 3 en 7 tot 9 clenbuterol ( 60 , 80 100 mgc/dag
week 4 tot 7 T3 ( 50 mgc/dag )
week 3 tot 8 winny ( 40 mgc/dag)
is dit een goed id ?

mijn doel is niet bijkomen maar effectief nog wat extra killo's afvallen na lange tijd hoofdzakelijk cardio te doen. voedeselschema is in samenspraak met dieetiste

thnx ;-)

dieetiste van een sportschool of een normale ?

wat is je trainings verleden
wat zijn je stats? lengte , gewicht, bf?

hoe eet je best frikadelle?

Terug
Naar boven