AndroidHealthClinic

D-bol en winny depot

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi,

Voor de zomer (na mijn cut periode) zou ik nog een klein kuurtje willen doen, geen lang want dat doe ik niet graag in de zomer.

Zou er als volgt uitzien:

week1-4 : 30mg d-bol
Week1-4: 50mg winny depot eod

Ze zijn beiden schadelijk voor de lever maar ik vind de doseringen wel meevallen en de tijdsduur ook.

Is eigenlijk het enige waar ik me zorgen over maak: belasting van de lever.

Maar in andere schema's zie je zelfs kickstarts van 5 weken met 50 mg D-bol.

Doen of laten??

grtz

• Topic Starter Topic Starter
Kijk dan eens naar deze link van Big-Cat over oral kuurtjes( niet dat ik niet wil spuiten maar wil mijn kuur kort houden.

http://www.bodybuilding.com/fun/catsample.htm

kijk bij all-oral cycle en vooral de uitleg eronder (dat je in theorie niet meer massa verliest dan bij andere kuren.)

grtz

doe dan Dboll en Tboll ofzo, dat is toch al iets minder bruut op de lever.

Als jij je kuur zo verder goed vind (wat ik niet met je eens ben) en het enige waar je je zorgen over maakt de belasting voor je lever is, dan kan je het gewoon doen. Depot is een stuk minder schadelijk voor je lever en samen met die 30mg dbol voor 4 weken kan het ook zonder problemen.

axestream zei:
Als jij je kuur zo verder goed vind (wat ik niet met je eens ben) en het enige waar je je zorgen over maakt de belasting voor je lever is, dan kan je het gewoon doen. Depot is een stuk minder schadelijk voor je lever en samen met die 30mg dbol voor 4 weken kan het ook zonder problemen.

Kuur is niet zoals een volledige kuur er zou moeten uitzien maar ik wil maar gaan voor één maand.

Ben niet bang van naalden , heb net gekuurd met d-boll/test cypionate en de eerste 5 weken (kickstart d-boll) heb ik echt veel gegaind...alleen op test. ging dat al veel minder.

Nu heb ik toch kleine 7 kilo gepakt met deze kuur daarom dat ik voor d-boll ga.
Had ook geen neveneffecten,waterophoping,plofkop en van die dingen.

grtz

Ik zou hem toch 6 weken doen als ik jou was..

Week 1-6: 30mg Dboll
Week 1-6: 20mg Winny
Week 7-8: 40-20mg Nolva

Of

Week 1-6: 50mg winny depot EOD

Ik vind het wel een net kuurtje.. en over die leverbelasting zou ik je niet druk maken..

beast No1 zei:
doe dan Dboll en Tboll ofzo, dat is toch al iets minder bruut op de lever.

Hoe kom je daar bij? winny of tboll maakt geen bal uit!

Dr. Worf zei:
Ik zou hem toch 6 weken doen als ik jou was..

Week 1-6: 20mg Winny

Of

Week 1-6: 50mg winny depot EOD

Ik vind het wel een net kuurtje.. en over die leverbelasting zou ik je niet druk maken..

Hoe kom je daar bij? winny of tboll maakt geen bal uit!

Ik zal dan wel zien hoe het gaat...

grtz

Worf, wanneer begin jij eigenlijk met je oral cycle? Men wacht hier in spanning, kun je het voor ons niet wat vervroegen?

Met slecht voor de lever verwar je winstrol tabs met depot vriend....

Terug
Naar boven