XXL Nutrition

D-bol erbij of niet?

JasperB

Cool Novice
Waardering
8
Hi,

Mijn eerste kuur wordt test samen met deca (250/200) voor 10 weken. Nou zit ik er aan te denken om de eerste 4 weken dbol erbij te pakken. Zou dit merkbaar meer resultaat brengen of zou je het nauwelijks merken? Het gevaar van "bitchtits" wordt dan wel weer iets groter.

Mijn stats zijn: 1.78 / 97kg / 14%

Dus is het de moeite waard om d-bol erbij te nemen (voor en nadelen)?

JasperB zei:
Hi,

Mijn eerste kuur wordt test samen met deca (250/200) voor 10 weken. Nou zit ik er aan te denken om de eerste 4 weken dbol erbij te pakken. Zou dit merkbaar meer resultaat brengen of zou je het nauwelijks merken? Het gevaar van "bitchtits" wordt dan wel weer iets groter.

je zou het kunnen doen als kickstart dan heb je vanaf de eerste week al wat aan je kuur. Het duurt wel even voor je echt wat gaat merken van de test en de deca.

voor een frontload zou je ook weer 2 extra vails aan moeten schaffen dus dat zou ik niet doen.

d-bol als kickstart is in mijn ogen juist een aanrader

• Topic Starter Topic Starter
Ja oke, dat het een goede kickstart is weet ik. Maar heeft het in het totaalplaatje zin. Dus stel dat ik na 15 weken 10 kilo winst heb zonder d-bol, hoeveel winst zou ik dan ongeveer hebben als ik er d-bol bijgepakt heb. Het is een beetje een lastige vraag en het zou waarschijnlijk bij iedereen anders zijn maar hoeveel winst (dus voordelen van kickstart etc. daargelaten) pak je dus ongeveer meer door er d-bol bij te nemen?

JasperB zei:
Ja oke, dat het een goede kickstart is weet ik. Maar heeft het in het totaalplaatje zin. Dus stel dat ik na 15 weken 10 kilo winst heb zonder d-bol, hoeveel winst zou ik dan ongeveer hebben als ik er d-bol bijgepakt heb. Het is een beetje een lastige vraag en het zou waarschijnlijk bij iedereen anders zijn maar hoeveel winst (dus voordelen van kickstart etc. daargelaten) pak je dus ongeveer meer door er d-bol bij te nemen?

Dat is natuurlijk niet te voorspellen en voor iedereen anders.. Ik raad het zeker aan om de eerste weken er Dboll bij te pakken!

Hou het simpel en kijk eerst eens hoe je lichaam reageert op de kuur testo/deca. Als eerste kuur is dat prima en zal flink vooruit helpen. Met Testo/deca groei je vanaf dag 1 al zul je na 3 weken in de spiegel de resultaten zien.

Bitchtits kun je ook met testo/deca krijgen. Dus nog ff goed voorbereiden en veel over anti-oestrogenen lezen.

Laat DBol nog maar ff zitten.

Succes

JasperB zei:
Hi,

Laatst bewerkt:
ik ben het volledig met elmo eens in deze.

Met dbol zul je aanzienlijk meer groeien. Dbol is nl een vd beste spiermassa bouwers die er bestaan.

Maar zoals hierboven al gezegd is, is het niet nodig om als eerste kuur 3 a.s. te stacken.

persoonlijk zou ik als eerste kuur ook de test/deca op 8 weken houden.
zo hou je op zn minst nog wat speelruimte over voor de volgende kuurtjes.

het is misschien ook wel eens nuttig te vertellen welk soort test je hebt, enathate of sus, heel wss enathate, want anders ben je met je 250 mg ook niks.
Als je enathate hebt zou ik toch kiezen voor 25 mg dboll erbij te nemen als kickstart

• Topic Starter Topic Starter
BIG-G zei:
het is misschien ook wel eens nuttig te vertellen welk soort test je hebt, enathate of sus, heel wss enathate, want anders ben je met je 250 mg ook niks.
Als je enathate hebt zou ik toch kiezen voor 25 mg dboll erbij te nemen als kickstart

Oja sorry, vergeten te vertellen. Het gaat dus om enathate.

Ik vraag me af hoeveel kilo ik meer zal gainen in totaal dankzij de d-bol.

Voor een eerste kuur vind ik 3 soorten aas stacken wel wat veel maar van de andere kant kan je het misschien beter meteen goed doen. Na deze kuur ga ik minimaal een jaar niet kuren. Misschien dat dat ook nog wat invloed heeft op de keuze.

Zit nu een maand op 500 mg test/week.Nu pas wordt dat ook voelbaar en zichtbaar.
De gains die ik behaald zou hebben in de eerste drie weken met dianabol,zouden vooral vocht betreffen,nu heb ik dat pas na een maand.
Ik denk dat het op een kuur met test enantaat uiteindelijk niet veel uitmaakt of je nu gestart bent met dianabol of niet.
De dianabol in het begin van de kuur is ook een vorm van ongeduld omdat je zo veel vlugger resultaat ziet.De test doet uiteindelijk toch hetzelfde,maar iets trager,en is gezonder voor ons organisme.

Ik hou wel van dbol....en als je dan toch van plan bent de zaken goed aan te pakken en daarna een jaar niet meer te kuren zou ik wel lekker een dbolletje erin mikken. ;)

Terug
Naar boven