Fitness Seller

Daar gaat ie dan!

WilcoElite

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
65kg
Hey mensen!
Ik ben 65kg 1.81cm lang
Ik wil me eigen serieus gaan verdiepen in bodybuilding.
Train op moment 1 maand lang 5x per week gemiddeld 2-3 uur gemengd met cardio/krachttraining. Heb nog niet een schema gevraagd wat ik wel ga doen nu. Ben vroeger een hele slechter eter geweest en at vaak alleen lekkere dingen. Wat ik op het moment langzaam aan het verbeteren ben.
Wat ik eet op een dag
7u 3 tosti's kaas/ham/Banaan
10:30 Peperkoek 3 gesneden plakjes/Peer
13:00 3 boterham kaas
18:00 Wat de pot schaft vaak aardappelen/vlees etc.
Ben nog niet tevreden over wat ik eet.

Pics van nu.

http://imageshack.us/photo/my-images/828/voorp.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/805/achtere.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/17/linksa.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/827/rechtsq.jpg/

Tips welkom!:)

Ik zou maar een beetje meer gaan inlezen hier op het forum...

Hey mensen!

7u 3 tosti's kaas/ham/Banaan
10:30 Peperkoek 3 gesneden plakjes/Peer
13:00 3 boterham kaas
18:00 Wat de pot schaft vaak aardappelen/vlees etc.
Ben nog niet tevreden over wat ik eet.

Tips welkom!:)
Dat is een redelijk understatement :eek:

Welkom anyway! Je eet veel te weinig en ook amper eiwitten. Met dit voedingsschemavind ik het überhaupt knap dat je nog in leven blijft.:D
Hier kun je iig vast beginnen met je zelf in te lezen over voeding en een voedingsschema te maken
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

ik wens je veel succes!

Je traint te veel en eet te weinig. Succes!

:lifter:Je bent duidelijk een ectomorf, veel eten, goed trainen en vooral genoeg rust van de spieren.

Ik heb vele jongens hier zien groeien als bloemkool, wanneer je een beetje discipline hebt en hier je kennis op doet dan zal dit zeker ook voor jou gelden.

Good luck bro

Je eet heel weinig.

Je traint te veel. Die cardio is overbodig, het draagt amper bij aan je conditie. Je stopt die energie beter in krachttraining. Laat het gewoon links liggen, of doe het af en toe eens voor de lol.
Ik denk dat je het meeste baat hebt bij het uitvoeren van compounds zoals benchpress, squat en deadlift samen met een overhead press. Pull ups, chin ups, rows erbij nemen.

Je traint nu 3 uur, 5x in de week en dat is 5x veel te lang. Dit kan je best om de twee dagen doen zodat je tussenin genoeg rust krijgt.
Als je die compounds serieus doet zal je merken dat je die rust nodig hebt.

Het moeilijkste voor jou is genoeg eten. Begin eens met letterlijk 2x zoveel te eten. Van 3 boterhammen 6 maken, 1 bord -> 2 borden

Smakelijk

Welkom op het forum! Je moet nu gwn een goed voedingsschema opstellen en meer gaan eten. Dan ga je veel progressie zien. Je BF is wel redelijk laag dus das een pluspunt. Mits juiste voeding/training zit er wel iets in.

als je niet beter gaat eten kun je beter een andere sport kiezen, want dan verdoe je je tijd alleen maar

Compounds + een uitgebalanceerd clean bulk voeding schema will do the trick. Je hebt een mooie start basis.

Je bent in ieder geval gemotiveerd en wilt dingen verbeteren dat is de basis van BB! Nu goed eten want met jou lichaamsbouw is het belangrijk dat je redelijk hoog boven je onderhoud gaat zitten en daar consequent in moet zijn als je aan wilt komen.

Training zou ik verminderen naar 3-4 60-75 min per week in verband met rust, en dan alleen KT doen. Als je nu cardio gaat doen werkt het alleen maar je spiergroei tegen, zeker als je al weinig eet.

Eten niet zien zoals je het zag voor je begon te trainen als een 'treat' als je begrijpt wat ik bedoel , het eten dat je eet is even belangrijk als je training. Je wilt dat je lichaam groeit , daarom train je. Maar als het de bouwstoffen niet heeft om dat te doen zal het niet groeien.

Mijn tip is omdat jij toch aardig dun bent, veel eten!
3000kcal per dag, 100-150gram eiwitten elke dag <-- heel belangrijk!

TS is hem gepeerd in zn topic?

Je traint te veel en eet te weinig. Succes!
Dit

Je hebt de motivatie al (hoop ik). Nu alleen nog de kennis en de uitvoering. Lees alle sticky's door op 't forum, ga niet allemaal topics openen met vragen die al 100x gesteld zijn! Succes Bro.

Je eet heel weinig.

Je traint te veel. Die cardio is overbodig, het draagt amper bij aan je conditie. Je stopt die energie beter in krachttraining. Laat het gewoon links liggen, of doe het af en toe eens voor de lol.
Ik denk dat je het meeste baat hebt bij het uitvoeren van compounds zoals benchpress, squat en deadlift samen met een overhead press. Pull ups, chin ups, rows erbij nemen.

Je traint nu 3 uur, 5x in de week en dat is 5x veel te lang. Dit kan je best om de twee dagen doen zodat je tussenin genoeg rust krijgt.
Als je die compounds serieus doet zal je merken dat je die rust nodig hebt.

Het moeilijkste voor jou is genoeg eten. Begin eens met letterlijk 2x zoveel te eten. Van 3 boterhammen 6 maken, 1 bord -> 2 borden

Smakelijk

Ik ben het hier wel mee eens! Al denk ik niet dat hij 6 boterhammen in één keer naar binnen krijgt. Probeer het over de dag te verdelen, begin met kleine porties (6 a 7 keer per dag) en verhoog per keer je hoeveelheid te verhogen. Zo kweek je honger en zal je steeds meer kunnen eten. Ik ben in 2 maanden ruim 10 kg aangekomen en heb praktisch dezelfde bouw. Maar aan mijn foto's kan je zien dat er nog hoop is voor je! ;)

Terug
Naar boven