XXL Nutrition

Dader Dendermonde ook verdacht van moord bejaarde

Crazy mofo..

Geen idee of dit al hier ergens besproken is. Maar in de krant las ik vanochtend dat er sprake zou zijn van een link tussen de dader en het fictionele figuur The Joker uit de Batman films. Moet niet gekker worden.

Edit, hij zou zijn geinspireerd door dat figuur uit die film. Of er op willen lijken. Weet ik veel, tis eigenlijk te ziek om over na te denken.

Volgens mij was het zo dat de engelse krant hem "The Joker" noemde omdat hij net als The Joker geschimkt zou zijn.. correct me if i'm wrong

niet echt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

neem me niet kwalijk dat ik een link leg tussen hans van temsche en kim degelder;
het gaat jullie wel duidelijk worden :
beide kerels waren van jongs af aan verslaafd aan viedospellekes en/of films met geweld en moord.
het ene kind is al gevoeliger om in een fantasiewereld op te gaan dan een ander.
Beiden zijn zulke jongens, ze raken zodanig opgesloten in hun virtuele fantasiewereld, dat ze beginnen leven als de personages uit die spellekes of films.
hans van temsche : racistische opvoeding, verslaafd aan oorlogspellekes met veel dood en bloed, wou zijn oorlog voeren tegen allochtonen.
kim D, ook verslaafd aan films met zinloos geweld.
het zijn natuurlijk extrme gevallen, maar het bewijst toch dat verlsaving aan videospellekes enz, enorm slecht is voor de ontwikkeling van een jong persoon.
Ben ik blij dat mijn zoon van bijna 12 een echte sportfanaat is, die holt fvan de ene sport naar de andere, dat hij haast geen tijd heeft om videospellekes te spelen,, en in de sportclub leren ze socialer zijn ook

lijkt wel kuifje rechts

Ik had het zo voorspeld dat ze weer zouden beginnen te zagen over één of andere film of videogame. In de krant deze morgen heb ik zelfs een interview gelezen met de verkoper in de spelletjeswinkel waar hij vaak komt games kopen... hij speelde GTA 4!!! :eek:

Ik krijg 't vliegend schijt als ze de schuld op films of games steken.

Ik had het zo voorspeld dat ze weer zouden beginnen te zagen over één of andere film of videogame. In de krant deze morgen heb ik zelfs een interview gelezen met de verkoper in de spelletjeswinkel waar hij vaak komt games kopen... hij speelde GTA 4!!! :eek:

Ik krijg 't vliegend schijt als ze de schuld op films of games steken.

Toen ik voor de eerste keer hoorde dat hij zich wit had geschminkt moest ik meteen aan The Joker denken en dat ze er wel iets over zouden zeggenl; en ja hoor...:rolleyes:

neem me niet kwalijk dat ik een link leg tussen hans van temsche en kim degelder;
beide kerels waren van jongs af aan verslaafd aan viedospellekes en/of films met geweld en moord.
het ene kind is al gevoeliger om in een fantasiewereld op te gaan dan een ander.
Beiden zijn zulke jongens, ze raken zodanig opgesloten in hun virtuele fantasiewereld, dat ze beginnen leven als de personages uit die spellekes of films.
hans van temsche : racistische opvoeding, verslaafd aan oorlogspellekes met veel dood en bloed, wou zijn oorlog voeren tegen allochtonen.
het zijn natuurlijk extrme gevallen, maar het bewijst toch dat verlsaving aan videospellekes enz, enorm slecht is voor de ontwikkeling van een jong persoon.
Ben ik blij dat mijn zoon van bijna 12 een echte sportfanaat is, die holt fvan de ene sport naar de andere, dat hij haast geen tijd heeft om videospellekes te spelen,, en in de sportclub leren ze socialer zijn ook

Dat bewijst dat niet, je kan even goed stellen dat zulke ontspoorde persoonlijkheden met of zonder spelletjes of films ook iets gruwelijk hadden gedaan, maar zich nu gewoon inspireren op een film, spelletje, boek...whatever. De middeleeuwen was gruwelijker dan de huidige tijden en toen was er geen film of game voor handen. Bush en Hitler speelden geen videogames, hebben massa's levens op hun geweten. Je kan hoogstens stellen dat hans en kim (edit:) gefrustreerde mensen waren die graag die spelletjes speelden, maar waar je de conclusie vandaan haalt dat het door die spelletjes kwam slaat op niets.

edit: er zit overigens geen dood en bloed in films en games, dat is allemaal nep ;)

• Topic Starter Topic Starter

Maar dit kun je niet met zekerheid zeggen.

nee, ik zeg niet dat het rechtstreeks door videaospellekes komt he, maar door manier van leven, verslaving, en ook een geestelijke aanleg, in amerika zijn er ook al veel zulke voorvallen geweest, gaat altijd om stille, teruggetrokken personen, die zich nog meer opsluiten in hun eigen wereld en doen. ik begrijp ook wel dat andere jonges zulke spellekes wel mogen spelen, en niet zullen verstoord worden in hun doen en laten, maar eer zijn nu eenmaal personen met zielelijke aanleg blijkbaar daarvoor, ik heb in mijn eerste post toch ook wel gewezen op aanleg
en ik durf ook te bekennen dat ik mssn wel anders kijk tegenover vidospellekes dan de jongere mensen hier, ik ken er eigenlijk niet veel van, tja, in mijn jeugd bestond het nog niet

Vieze vuile...vul maar aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klasfoto van hem
Je herkent em wel :P

En hij speelt het ook nog goed, niet praten tot je advocaat er is

Ik geloof niet in de link tussen videospelletjes en echt geweld hoor. Dat is allemaal overroepen en een populair onderwerp in bepaalde religieuze kringen.
Waarom iemand zo iets doet is gewoon voor een normaal persoon onverklaarbaar, en daarom wijten sommige mensen het dan maar aan de viideospelletjes, de opvoeding enz.

Terug
Naar boven