Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
nee, ik zeg niet dat het rechtstreeks door videaospellekes komt he, maar door manier van leven, verslaving, en ook een geestelijke aanleg, in amerika zijn er ook al veel zulke voorvallen geweest, gaat altijd om stille, teruggetrokken personen, die zich nog meer opsluiten in hun eigen wereld en doen. ik begrijp ook wel dat andere jonges zulke spellekes wel mogen spelen, en niet zullen verstoord worden in hun doen en laten, maar eer zijn nu eenmaal personen met zielelijke aanleg blijkbaar daarvoor, ik heb in mijn eerste post toch ook wel gewezen op aanleg
en ik durf ook te bekennen dat ik mssn wel anders kijk tegenover vidospellekes dan de jongere mensen hier, ik ken er eigenlijk niet veel van, tja, in mijn jeugd bestond het nog niet
Ik denk dat je verbanden zoekt, een uitleg hoe het kan. In een wereld waar we allemaal 100% voorspelbaar zijn, zou dit nuttig zijn. Maar die wereld daar leven we niet in. Je vindt mensen van alle standings, levenswijzen, introverte mensen, extraverte mensen, enz... waarbij de stoppen doorslaan. Niet achter alles is een reden, of één sluitende uitleg.