XXL Nutrition

Dag Beste Mensen (Anavar)

Roxxe 2006

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
Mijn vraag gaat namelijk over Anavar, nu woensdag dus den 13de begin ik met een kuur v ongeveer 50 dagen. Ik ga 2 pille op een dag pakke v 10 mg per pil, min vraag is nu,1)wnr het best dat ik ze inneem?2)wat kan ik er v verwachtte? mijn doel is om zo droog mogelyk te staan, nu sta ik op ongeveer 13%(bulken), maar wil natuurlyk vermindere, en hoeveel droge spiermassa kan ik er mee winne??? Ben zeer fanatiek bezig al jaren!!
Alvast bedankt ps: wat is de beste nakuur, het is men 1ste keer!! grtz;)

1) De helft om 12.00 de andere helft om 18.00 (mits je 's avonds traint).
2) Dat is nooit te zeggen.

Verder doe je er goed aan als je zo droog mogelijk wilt staan eerst eens te kijken naar je voeding. Anavar zal niet het middel zijn wat je daarvoor nodig hebt lijkt mij zo.

Verder stelt 20mg Anavar per dag echt niets voor. :)

Nakuren kan je met Nolvadex doen.

haha fanatiek al jaren :roflol:

voor de verstandhouding, dit is geen kloon van ik ;)

t'is een ecto van 65kg die denkt van ff breed te worden

echt slotje aub

Anavar is voor kinderen of vrouwen, hier ga je als man niet veel aan hebben, tenzij je hoog dosseerd met test erbij, maar anavar is vrij giftig en duur. Slecht idee dus.

Over de toxiteit valt te twisten, over de effecten ook.
Niet iedereen reageert hetzelfde op pharmaceutica.

Ik ken iemand die transformeerde bij 20mg per dag.
Ik ben er zelf mee aan het stoeien op 60mg en ik bemerk wat krachtstoename maar voor 'echt droog staan' zul je je enórm moeten inhouden met je voeding want Anavar is nou geen middel dat ondanks een 'aardig' dieetje de doorslag geeft naar een droger fysiek.

Al met al geen geweldig werkend middel om dolenthousiast van te worden.
Wél handig als je allergisch bent voor test of als je niet teveel je axis wilt onderdrukken.

Ik ken iemand die transformeerde bij 20mg per dag.
jha...zat paar jaar gelede aan die var tabs van GS nam toen 20mg ED only en kreeg dara super pomp van..was vrij unreal...dus kan idaad wel werken @ lage dosis....
hoewel ik het trouwens nu niet meer heb..wel vaker var geprobeerd op 80mg maar merk er nu niet meer zoveel van...zal wel aan kuur verleden liggen:D

Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat het aan mijn kuurverleden ligt :roflol:

Ik dacht dat je natural was bro. :scratch:

var is dure shit. zonde van je geld. gyno ligt ook op de loer, zeker met veel test erbij. impotentie kan ook opduiken.
dit alles hangt samen met die prolactin-gebeuren. oppassen dus!

• Topic Starter Topic Starter
Watraden jullie me dan aan?? Van pharmaceutishe producten??

heb zelf ook onlangs nog wat var gedaan maar ben snel weer gestopt. Ik ben er door anavar achtergekomen dat ik echt van die DHT varianten af moet blijven!

binnen een week puisten op mijn rug die niet normaal waren (nee niet gewoon een beetje kuur pukkels maar echt k*nk*r grote ontstekingen)

direkte jeuk op mijn hoofd wat na een paar dagen daarna zich uit in haaruitval.

MAAR! de werking daarintegen was echt super, vollere look en vooral de kracht toename is erg goed. dus ik zou zeggen probeer het en je weet hoe je erop reageerd.

Wat kan in anders gebruikke van pharma. vr droger en harder te staan???

1) De helft om 12.00 de andere helft om 18.00 (mits je 's avonds traint).
2) Dat is nooit te zeggen.

Verder doe je er goed aan als je zo droog mogelijk wilt staan eerst eens te kijken naar je voeding. Anavar zal niet het middel zijn wat je daarvoor nodig hebt lijkt mij zo.

Verder stelt 20mg Anavar per dag echt niets voor. :)

Nakuren kan je met Nolvadex doen.

Juist ma voeding ligt goed hoor heb ongeveer 250-300 gr eiw. binnen en zo laag mogelyke carbs. (niet elke dag nat.) Maar het is men 1ste kuur en kwil er nat. het beste van maken!!!! Heb al alle soorten sups. gepakt soms echt wel met resultaten maar na een duur worden je lichaam dit gwn. dus daarmee dacht ik anavar.

stuur maar reacties!!!

heb zelf ook onlangs nog wat var gedaan maar ben snel weer gestopt. Ik ben er door anavar achtergekomen dat ik echt van die DHT varianten af moet blijven!

binnen een week puisten op mijn rug die niet normaal waren (nee niet gewoon een beetje kuur pukkels maar echt k*nk*r grote ontstekingen)

direkte jeuk op mijn hoofd wat na een paar dagen daarna zich uit in haaruitval.

MAAR! de werking daarintegen was echt super, vollere look en vooral de kracht toename is erg goed. dus ik zou zeggen probeer het en je weet hoe je erop reageerd.

En hoeveel mg gebruikte je per dag???
grtz

Terug
Naar boven