Fitness Seller

Dag Beste Mensen (Anavar)

denk dat er met alles wel wat is... als je gewoon een normale dosis neem is er weinig aan de hand of je moet er heel gevoelig voor zijn... anavar kan je proberen waarom niet misschien werkt het goed...de meeste hier zijn al ervaren met de meeste dingen en gebruiken al langer en vaker..dus ja dan word anavar al snel te mild(kwa resultaat)...als je bijvoorbeeld tren gewend ben...ik zou het proberen en de dosis...ja moet je gewoon kijken ik zou zeggen begin met 20 mg kijk na een paar weken wat het doet als je tevreden benh ou je dat aan zo niet verhoog je....

• Topic Starter Topic Starter
denk dat er met alles wel wat is... als je gewoon een normale dosis neem is er weinig aan de hand of je moet er heel gevoelig voor zijn... anavar kan je proberen waarom niet misschien werkt het goed...de meeste hier zijn al ervaren met de meeste dingen en gebruiken al langer en vaker..dus ja dan word anavar al snel te mild(kwa resultaat)...als je bijvoorbeeld trenbolone gewend ben...ik zou het proberen en de dosis...ja moet je gewoon kijken ik zou zeggen begin met 20 mg kijk na een paar weken wat het doet als je tevreden benh ou je dat aan zo niet verhoog je....
Dat lykt me ook het beste de doen, maar kwil het gwn zeker wete he het is al zo dure shit en zou zonde zyn moest het ni werke???Zyn er nog andere prod. die je me kunt voorstellen buitte anavar?? Als nakuur bv.

nakuur...??? het schijnt niet erg androgeen te zijn volgens de beschrijvingen die ik kan vinden dus denk een hele nakuur is niet nodig als je het aan mij vraagt...maar ook dat is per persoon verschillend...ik had laatste kuur trenbolon en toen had ik wel een paar daagies clomid nodig maar verder niks...

test E +winstrol tabs

ik denk na en ik zie echt niet waarom je geen 10 weken test E kunt nemen met daarbij 6weken winstrol tabs, ken mensen genoeg die dat gedaan hebben en nette results behaald hebben.

Dan doe je dat toch lekker lieverd? Álles heeft namelijk resultaat.
Zes wweken Susta heeft óók resultaat.

Het verschil zit hem echter in: Wil ik goed doen of wil ik het beste doen wat mogelijk is? Veel mensen gaan akkoord met de makkelijkste weg: Klakkeloos volgen wat andere sportschool-helden doen. Alleen heeft het wat meer tijd en inzicht nodig om het beste eruit te halen. Elke kuur is een kleine aanslag op je gestel, dus wil je niet met elke kuur die je dóet, er het beste uithalen?

;)

Terug
Naar boven