AndroidHealthClinic

Breaking News Dallas Mccarver overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is vervelend dat de man is overleden maar we weten allemaal wel hier dat wanneer je chemische middelen in je lichaam stopt die je hele lichaam manipuleren dat je een wel overwogen risico neemt. De kans dat je oud wordt neemt op het hoogste niveau waarin deze mannen opereren aanzienlijk af en de kwaliteit van het leven zal naar mate ze ouder worden aanzienlijk afnemen.

Natuurlijk veel te jong gestorven R.I.P..
 
Enige reden dat je zo anti anabolen bent ks omdat je zelfs niks hebt bereikt in bodybuildingen terwijl deze kerel op zn 26 mee bij de top 10 bbers in de wereld hoorde genoeg aas abusers die nog niet dicht bij zijn fysiek/kracht komen.

Ik denk niet dat skydirk jaloers is op iemand die op z'n 26ste is gestikt in een maaltijd. Al dan niet door een hypo.
 
Enigste wat komisch is ben jij.
Net of bb de enigste sport is waar doping wordt gebruikt.

Was jij er bij dat hij stierf? Wat ik overal lees is dat hij gestikt zou zijn in het 1 of het ander.
Dan kan ik nog steeds geen link leggen met anabolen. Tenzij het de anabolic chicken is uit Dubay

Op US fora schrijft men dat hij "waarschijnlijk" een zwaar hartaanval heeft gehad onder het eten en daardoor gestikt zou zijn.
Maar ja wat is de precieze waarheid?
 
Ik denk niet dat skydirk jaloers is op iemand die op z'n 26ste is gestikt in een maaltijd. Al dan niet door een hypo.
Denk ik ook niet nee, gewoon de reactie "ze mogen allemaal neervallen, heb er geen respect of medelijden voor" is gewoon triest.
 
Denk ik ook niet nee, gewoon de reactie "ze mogen allemaal neervallen, heb er geen respect of medelijden voor" is gewoon triest.

Dat is idd een ongelukkige uitspraak die hij misschien zelf niet zo extreem bedoelde.
 
Het 911 gesprek is helaas gelekt op internet. Ik hoop dat iedereen hier respect genoeg heeft om het niet te posten.
 
Ik denk dat hij onderliggende hartproblemen heeft gehad (waarschijnlijk aangeboren afwijking). Het proces is versnelt door zijn hoeveelheid AAS, HGH en slin gebruik.
 
Ik denk dat hij onderliggende hartproblemen heeft gehad (waarschijnlijk aangeboren afwijking). Het proces is versnelt door zijn hoeveelheid AAS, HGH en slin gebruik.
Nop dan had hij die shape sowieso al niet gehaald is gewoon een freak accident ook om 1uur snachts gaat hij geen slin meer hebben gezet denk ik dus kans op hypo is klein zoals sommige beweren.
 
Nop dan had hij die shape sowieso al niet gehaald is gewoon een freak accident ook om 1uur snachts gaat hij geen slin meer hebben gezet denk ik dus kans op hypo is klein zoals sommige beweren.
Ik heb de tape helaas toch beluisterd. Ik versta het niet goed maar hoor spijtig genoeg toch wel iets dat op insuline lijkt.
 
Ik heb de tape helaas toch beluisterd. Ik versta het niet goed maar hoor spijtig genoeg toch wel iets dat op insuline lijkt.
Ik heb hem ook net gehoord vraag me wel af waar jij insuline hoorde?
Hij was blauw en aan het stikken van slin word je niet echt een smurf
 
Ik heb de tape helaas toch beluisterd. Ik versta het niet goed maar hoor spijtig genoeg toch wel iets dat op insuline lijkt.
yeah i heard something like " probably having, having his insulin".
 
"The friend says McCarver had been taking Insulin -- and suggested he may have collapsed because of a medical condition related to the medicine, which usually treats diabetes." TMZ
 
Ik heb hem ook net gehoord vraag me wel af waar jij insuline hoorde?
Hij was blauw en aan het stikken van slin word je niet echt een smurf
Ik hoor het ook maar vaag, 3x opnieuw beluisterd en kan het niet met zekerheid zeggen. Hij was wss blauw omdat ie al een tijdje dood was
 
Ik hoor het ook maar vaag, 3x opnieuw beluisterd en kan het niet met zekerheid zeggen. Hij was wss blauw omdat ie al een tijdje dood was
Hoor je hem op de achtergrond niet stillen en gorgelen? Of is dat iets anders?

Kan wel dat hij een hypo kreeg en snel snel eten in zijn mond propte maar zou het een nogal domme fout vinden om als pro te maken dat je slin zet zonder voorbereid te zijn ? En je gaat nogal wat slin nodig hebben om iemand let zijn massa / gebruik zo extreem hypo te laten gaan
 
Als je zo anti anabolen & doping gebruik ben wat doe je dat in deze sectie van het forum. Ga lekker op andere forums de voorbeeldige bodybuilder uit hangen. Wat de reden ook is. Ga met RESPECT om met overleden mensen. Dallas is gewoon veel tevroeg overleden!!!
Ik ben geen voorbeeldige bb'er . Ik heb zelf ook gebruikt. Er is een verschil tussen wat gebruiken en je grenzen niet meer kennen en je vol spuiten met alle middelen. Heeft niets met anti doping te maken. Te vroeg overleden. Moet niet over geklaagd worden als hij daar zelf voor gezorgd heeft.
 
Ik ben geen voorbeeldige bb'er . Ik heb zelf ook gebruikt. Er is een verschil tussen wat gebruiken en je grenzen niet meer kennen en je vol spuiten met alle middelen. Heeft niets met anti doping te maken. Te vroeg overleden. Moet niet over geklaagd worden als hij daar zelf voor gezorgd heeft.

Waar ligt de grens dan?

Ik ga meteen benadrukken dat ik je mening deel dat men tegenwoordig op dat niveau echt wel enorme doseringen gebruikt. Ziekelijk is het. Maar dat neemt niet weg dat het best jammer is dat iemand op 26 het leven laat. Daar kan je op zijn minst toch een beetje empathie voor opbrengen?

Hoeveel kerels zijn er niet op dit forum die blasten/cruisen (inclusief mezelf tot een paar maand geleden). Hoeveel daarvan zijn er die hun gezondheid stipt opvolgen en minstens 2x per jaar een bloedonderzoek? Sluimerende problemen met lever, nieren, cholesterol, hart, ... Het is allemaal mogelijk. Het kan dus even goed iemand van op dit forum overkomen, het hoeft daarom geen massamonster te zijn die megadoseringen gebruikt.

In beide gevallen, of het nu op hoog niveau of recreatief AAS gebruik betreft, wens je het toch niemand toe dat hij er aan overlijdt? Ik begrijp niet dat je dat op die manier kan stellen en volhouden.
 
skydirk Er bestaat inderdaad een groot verschil tussen 'gebruiken' en 'misbruiken'. Ja die jongens zitten zeer waarschijnlijk op vrij hoge doseringen (ik zeg zeer waarschijnlijk want er is niemand die dat hard kan maken), maar het zijn top atleten en ze worden bijna dag en nacht gemonitored door artsen. Natuurlijk kun je monitoren wat je wil je kunt niet alles zien aan komen.

Daarbij vind ik het echt véél te kort door te bocht om zo hard over iemands dood te praten. Je geeft zelf aan ook gebruikt te hebben, stel nou dat jouw beste maat ook gebruikt en al dan niet achter jou rug om gaat misbruiken omdat zijn ideaal beeld onrealistisch is. Op een dag ga jij bij hem op bezoek en vind je hem in dezelfde situatie als bij Dallas op de keuken vloer. Hoe fucking kapot ben jij dan als jij een geliefde op die manier kwijtraakt ondanks dat hij 'het zelf heeft gedaan'. En dat er dan een pinokio de dag erna tegen jou roept, ja eigen schuld he? Kan toch niet maat?
 
Waar ligt de grens dan?

Ik ga meteen benadrukken dat ik je mening deel dat men tegenwoordig op dat niveau echt wel enorme doseringen gebruikt. Ziekelijk is het. Maar dat neemt niet weg dat het best jammer is dat iemand op 26 het leven laat. Daar kan je op zijn minst toch een beetje empathie voor opbrengen?

Hoeveel kerels zijn er niet op dit forum die blasten/cruisen (inclusief mezelf tot een paar maand geleden). Hoeveel daarvan zijn er die hun gezondheid stipt opvolgen en minstens 2x per jaar een bloedonderzoek? Sluimerende problemen met lever, nieren, cholesterol, hart, ... Het is allemaal mogelijk. Het kan dus even goed iemand van op dit forum overkomen, het hoeft daarom geen massamonster te zijn die megadoseringen gebruikt.

In beide gevallen, of het nu op hoog niveau of recreatief AAS gebruik betreft, wens je het toch niemand toe dat hij er aan overlijdt? Ik begrijp niet dat je dat op die manier kan stellen en volhouden.

Er zijn geen grenzen te tekenen die voor eenieder als objectief evenals ethisch verantwoord kunnen worden bestempeld. De hele BB wereld is een van de meest hypocriete sporten in de wereld. En het gaat gewoon al mis bij de eerste stap in de sportschool, de eerste fithashtag op instagram of de het eerste supplement dat men koopt. Imo is het een weerspiegeling van de hedendaagse samenleving; geld verdienen over elkaars lijk..

Of je nu 250mg of 5gr aan AAS gebruikt, of je nu wel of niet gezond eet, of je nu wel of niet je gezondheid nauw laat monitoren... Er is geen enkel supplementenmerk, kledingmerk of zelfs AAS merk, dat er minder geld om verdient op het moment dat er weer een BB'er omvalt. De reden waarom die persoon is gestorven doet er (triest genoeg) evenmin om. De echte reden willen de juicers niet horen en aan de andere kant willen de niet juicers juist alleen die echte reden horen ter bevestiging van hun eigen overtuiging.

Het blijft een sport van twee kampen die van origine het zelfde doel beoogden, helaas valt er niets meer te redden aan de sport. Wel kun je er zelf wijze lessen uit trekken, want elke BB'er die neervalt doet wel mijn ogen steeds verder open. Daar waar ik vroeger ook het liefst 130kg wilde wegen op 1.85, verandert dit toch beetje bij beetje naar iemand die meer met mate wil gebruiken en meer gezond wil blijven leven. Feit blijft nu eenmaal, dat de BB'ers die neervallen van de categorie 6XL zijn of op VP < 4% zitten. Een uitzondering daargelaten natuurlijk. En daar trek ik persoonlijk mijn lessen uit, ze hebben er wel niks meer aan, maar ik hoop wel dat ik niet de enige ben en dat er meer zijn die van hun dood kunnen leren. Of het nu een hapje rijst was, een hypo of een hartaanval, doet echt niet meer ter zake.
 
Er zijn geen grenzen te tekenen die voor eenieder als objectief evenals ethisch verantwoord kunnen worden bestempeld. De hele BB wereld is een van de meest hypocriete sporten in de wereld. En het gaat gewoon al mis bij de eerste stap in de sportschool, de eerste fithashtag op instagram of de het eerste supplement dat men koopt. Imo is het een weerspiegeling van de hedendaagse samenleving; geld verdienen over elkaars lijk..

Of je nu 250mg of 5gr aan AAS gebruikt, of je nu wel of niet gezond eet, of je nu wel of niet je gezondheid nauw laat monitoren... Er is geen enkel supplementenmerk, kledingmerk of zelfs AAS merk, dat er minder geld om verdient op het moment dat er weer een BB'er omvalt. De reden waarom die persoon is gestorven doet er (triest genoeg) evenmin om. De echte reden willen de juicers niet horen en aan de andere kant willen de niet juicers juist alleen die echte reden horen ter bevestiging van hun eigen overtuiging.

Het blijft een sport van twee kampen die van origine het zelfde doel beoogden, helaas valt er niets meer te redden aan de sport. Wel kun je er zelf wijze lessen uit trekken, want elke BB'er die neervalt doet wel mijn ogen steeds verder open. Daar waar ik vroeger ook het liefst 130kg wilde wegen op 1.85, verandert dit toch beetje bij beetje naar iemand die meer met mate wil gebruiken en meer gezond wil blijven leven. Feit blijft nu eenmaal, dat de BB'ers die neervallen van de categorie 6XL zijn of op VP < 4% zitten. Een uitzondering daargelaten natuurlijk. En daar trek ik persoonlijk mijn lessen uit, ze hebben er wel niks meer aan, maar ik hoop wel dat ik niet de enige ben en dat er meer zijn die van hun dood kunnen leren. Of het nu een hapje rijst was, een hypo of een hartaanval, doet echt niet meer ter zake.

Ik denk er ook zo over bro. Eigenlijk best triest dat ik tijdens mijn 14 maanden ON niet vaker bloed heb laten prikken. Het verandert niets aan het feit dat wanneer ik hersteld ben, opnieuw een kuur overweeg, misschien zelfs opnieuw een bulk/cruise/cut maar dan wel deze keer iets verstandiger qua doseringen (want ik overdreef eigenlijk ook wel) en vaker bloed laten nemen.

Belangrijk na de dood van Mccarter is dat we de ballen hebben om ons gebruik kritisch te bekijken: wat doen we en hoe doen we het? Zoals je zegt: met mate gebruiken en gezondheid monitoren zodat we lang en gelukkig kunnen leven en genieten van het lichaam waar we allemaal keihard voor zwoegen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven