AndroidHealthClinic

Breaking News Dallas Mccarver overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk er ook zo over bro. Eigenlijk best triest dat ik tijdens mijn 14 maanden ON niet vaker bloed heb laten prikken. Het verandert niets aan het feit dat wanneer ik hersteld ben, opnieuw een kuur overweeg, misschien zelfs opnieuw een bulk/cruise/cut maar dan wel deze keer iets verstandiger qua doseringen (want ik overdreef eigenlijk ook wel) en vaker bloed laten nemen.

Belangrijk na de dood van Mccarter is dat we de ballen hebben om ons gebruik kritisch te bekijken: wat doen we en hoe doen we het? Zoals je zegt: met mate gebruiken en gezondheid monitoren zodat we lang en gelukkig kunnen leven en genieten van het lichaam waar we allemaal keihard voor zwoegen!
Dan nog denk je dat de meeste profs zouden stoppen omdat hun bloed resultaten niet goed zijn? Dan denk je fout
 
Dan nog denk je dat de meeste profs zouden stoppen omdat hun bloed resultaten niet goed zijn? Dan denk je fout

Dat kan en is idd waarschijnlijk. Maar ik weet voor mezelf dat ik in de toekomst het beter ga opvolgen en als de bloedresultaten niet goed zijn: gas terugnemen.
 
Dan nog denk je dat de meeste profs zouden stoppen omdat hun bloed resultaten niet goed zijn? Dan denk je fout

Hij heeft het over "onszelf" en niet over de Pro's.

Denk je dat Daphne Schippers zou stoppen met het nemen van middelen voor haar gezondheid? Als je aan de top staat is er nagenoeg niets dat je tot stoppen zal dwingen, ja de dood in de meeste gevallen..
 
Er zijn geen grenzen te tekenen die voor eenieder als objectief evenals ethisch verantwoord kunnen worden bestempeld. De hele BB wereld is een van de meest hypocriete sporten in de wereld. En het gaat gewoon al mis bij de eerste stap in de sportschool, de eerste fithashtag op instagram of de het eerste supplement dat men koopt. Imo is het een weerspiegeling van de hedendaagse samenleving; geld verdienen over elkaars lijk..

Of je nu 250mg of 5gr aan AAS gebruikt, of je nu wel of niet gezond eet, of je nu wel of niet je gezondheid nauw laat monitoren... Er is geen enkel supplementenmerk, kledingmerk of zelfs AAS merk, dat er minder geld om verdient op het moment dat er weer een BB'er omvalt. De reden waarom die persoon is gestorven doet er (triest genoeg) evenmin om. De echte reden willen de juicers niet horen en aan de andere kant willen de niet juicers juist alleen die echte reden horen ter bevestiging van hun eigen overtuiging.

Het blijft een sport van twee kampen die van origine het zelfde doel beoogden, helaas valt er niets meer te redden aan de sport. Wel kun je er zelf wijze lessen uit trekken, want elke BB'er die neervalt doet wel mijn ogen steeds verder open. Daar waar ik vroeger ook het liefst 130kg wilde wegen op 1.85, verandert dit toch beetje bij beetje naar iemand die meer met mate wil gebruiken en meer gezond wil blijven leven. Feit blijft nu eenmaal, dat de BB'ers die neervallen van de categorie 6XL zijn of op VP < 4% zitten. Een uitzondering daargelaten natuurlijk. En daar trek ik persoonlijk mijn lessen uit, ze hebben er wel niks meer aan, maar ik hoop wel dat ik niet de enige ben en dat er meer zijn die van hun dood kunnen leren. Of het nu een hapje rijst was, een hypo of een hartaanval, doet echt niet meer ter zake.

+1
 
Fuck wat jong nog.
 
Hij heeft het over "onszelf" en niet over de Pro's.

Denk je dat Daphne Schippers zou stoppen met het nemen van middelen voor haar gezondheid? Als je aan de top staat is er nagenoeg niets dat je tot stoppen zal dwingen, ja de dood in de meeste gevallen..

Wel grappig dat er altijd zoveel respect is voor een bijv. Daphne Schippers, en bodybuilders altijd zo gehaat worden door doping gebruik. Terwijl dat er in elk topsport gebruikt wordt, alleen de meesten snappen/weten dat niet.

Fuck wat jong nog.

Wordt niet naar gekeken.
 
Jammer genoeg is het gros van de mensen vreselijk naief en word bodybuilding altijd slecht afgetekend terwijl in elke pro sport waar het om veel geld gaat gebruikt word. Iedereen wil die edge hebben en het publiek / de haters voeden dit want die willen super humans zien. Niemand komt kijken naar sport die ze zelf op dat niveau ook kunnen beoefenen.
 
Vrij logisch toch? Topsporters presteren daadwerkelijk iets.
 
Jammer genoeg is het gros van de mensen vreselijk naief en word bodybuilding altijd slecht afgetekend terwijl in elke pro sport waar het om veel geld gaat gebruikt word.

Waarom opende je dit topic dan in de AAS sectie?
 
Wel grappig dat er altijd zoveel respect is voor een bijv. Daphne Schippers, en bodybuilders altijd zo gehaat worden door doping gebruik. Terwijl dat er in elk topsport gebruikt wordt, alleen de meesten snappen/weten dat niet.
Het verschil is dat bij de finalisten in een 100 meter WK finale vraagtekens kunnen worden gezet over eventueel dopinggebruik. Bij de finalisten op Mr. Olympia hoeven we dat niet meer te doen...
 
Het verschil is dat bij de finalisten in een 100 meter WK finale vraagtekens kunnen worden gezet over eventueel dopinggebruik. Bij de finalisten op Mr. Olympia hoeven we dat niet meer te doen...

De reden dat ik haar noemde was vanwege het feit dat ze alle schijn tegen zich heeft.

En IronWarrior waar maak je op uit mijn post dat ik respect voor haar heb? Ze is een enorm slechte verliezer, daar kan ik weinig respect voor opbrengen.
 
Och, elke topsport heeft er toch van ?
Als je ziet dat de Russische atletiek op zijn gat ligt nu..., denk maar aan de wielrenners (zelfs al ten tijde van de oh zo grote god Eddy Merckx...
Voetbal is nu nog buiten schot momenteel, maar het begint daar toch ook stilletjes te rommelen...
Als ik 20j geleden hier in België nog bij de Sportbond van Vlaams-Brabant zat, kwam er elk jaar een rapport uit met de controles die gedaan waren, en ja BB stond bovenaan, maar er waren er evengoed gepakt bij de karate, het wielrennen, en God betert, bij biljarters !!!
Het is zo hypocriet te denken dat het alleen bij BB is... en alleen bij profs...
 
Er vallen alleen bij de prof bodybuilders verhoudingsgewijs wat meer dood neer dan bij andere prof atleten. Denk ook dat de hoeveelheid schadelijke middelen bij het bb wat hoger ligt.
 
Bodybuilden is toch geen topsport? Bodybuilders gaan het podium op om een aantal poses aan te nemen, waarbij een jury hun fysiek beoordeeld, verder hoeven er geen sportieve prestaties geleverd te worden. Het is niet veel anders dan een modellenshow of miss-verkiezing en ook die gaan heel ver om aan een bepaald ideaalbeeld te voldoen. Naar zichzelf uithongerende topmodellen met anorexia wordt toch ook gewoon kritisch gekeken?
 
Er zijn geen grenzen te tekenen die voor eenieder als objectief evenals ethisch verantwoord kunnen worden bestempeld. De hele BB wereld is een van de meest hypocriete sporten in de wereld. En het gaat gewoon al mis bij de eerste stap in de sportschool, de eerste fithashtag op instagram of de het eerste supplement dat men koopt. Imo is het een weerspiegeling van de hedendaagse samenleving; geld verdienen over elkaars lijk..

Of je nu 250mg of 5gr aan AAS gebruikt, of je nu wel of niet gezond eet, of je nu wel of niet je gezondheid nauw laat monitoren... Er is geen enkel supplementenmerk, kledingmerk of zelfs AAS merk, dat er minder geld om verdient op het moment dat er weer een BB'er omvalt. De reden waarom die persoon is gestorven doet er (triest genoeg) evenmin om. De echte reden willen de juicers niet horen en aan de andere kant willen de niet juicers juist alleen die echte reden horen ter bevestiging van hun eigen overtuiging.

Het blijft een sport van twee kampen die van origine het zelfde doel beoogden, helaas valt er niets meer te redden aan de sport. Wel kun je er zelf wijze lessen uit trekken, want elke BB'er die neervalt doet wel mijn ogen steeds verder open. Daar waar ik vroeger ook het liefst 130kg wilde wegen op 1.85, verandert dit toch beetje bij beetje naar iemand die meer met mate wil gebruiken en meer gezond wil blijven leven. Feit blijft nu eenmaal, dat de BB'ers die neervallen van de categorie 6XL zijn of op VP < 4% zitten. Een uitzondering daargelaten natuurlijk. En daar trek ik persoonlijk mijn lessen uit, ze hebben er wel niks meer aan, maar ik hoop wel dat ik niet de enige ben en dat er meer zijn die van hun dood kunnen leren. Of het nu een hapje rijst was, een hypo of een hartaanval, doet echt niet meer ter zake.
200% akkoord hiermee. Maar daarom dus ook kansloze discussie door eerdergenoemde 2 kampen.
 
beetje jammer dat iedereen hier alleen maar loopt te zeiken en de wijsneus uithangt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven