XLarge zei:Dus het kan zijn dat ik daar dus op de stoep sta met een bosje bloemen en bonbons , dat de deur word KEIHARD dichtgegooid![]()
Lees nou ff vanaf t begin voordat je deze vragen stelt lieve schat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XLarge zei:Dus het kan zijn dat ik daar dus op de stoep sta met een bosje bloemen en bonbons , dat de deur word KEIHARD dichtgegooid![]()

Die Lange zei:Lees nou ff vanaf t begin voordat je deze vragen stelt lieve schat![]()

Markywannabee zei:

Markywannabee zei:ok lange stuur pm me het msn adres maar van die meid
dan chat ik met haar en zien we wel ik of een (coïtus)date wil
Rob G zei:
Die Lange zei:Dat mensen zelf willen gaan schreeuwen dat ze op genomen zijn in de selectoeprocedure moeten ze zelf weten..............ik zeg nix, enige voorwaarde is een fatsoenlijke foto van je gezicht en ik hou jullie op de hoogte als ik m'n vriendin er mee geconfronteerd heb![]()
Frenkpie zei:
.XLarge zei:Op welke zou je ze vallen denk je, {type jongen ect}
zieke foto's

PreludE zei:w
Het nadeel er van is dat als ik rustig een biertje wil drinken in een kroeg ik hele tijd aandacht krijg waar ik dus niet op zit te wachten![]()
Dus vrouwen kijk eens wat meer om je hen en stel je eisen eens wat lager als je er zelf ook niet bovengemiddeld uit ziet
maar heb ik ook last van
RvR zei:ok wacht..
met de post hierboven bedoel ik dat ik laag in mn vet zit
ik kwam anders toch wel redelijk wanhopig over![]()