Fitness Seller

Dame zoekt gespierde man

• Topic Starter Topic Starter
XLarge zei:
Dus het kan zijn dat ik daar dus op de stoep sta met een bosje bloemen en bonbons , dat de deur word KEIHARD dichtgegooid:D

Lees nou ff vanaf t begin voordat je deze vragen stelt lieve schat :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Dat mensen zelf willen gaan schreeuwen dat ze op genomen zijn in de selectoeprocedure moeten ze zelf weten..............ik zeg nix, enige voorwaarde is een fatsoenlijke foto van je gezicht en ik hou jullie op de hoogte als ik m'n vriendin er mee geconfronteerd heb ;)

Markywannabee zei:
ok lange stuur pm me het msn adres maar van die meid
dan chat ik met haar en zien we wel ik of een (coïtus)date wil

Haal dat "coïtus" maar weg, je kan niet eens nken. Geloof mij maar dat zij al de nodige ervaring achter de rug heeft en dan sta je niet zo netjes als je topje er net in gaat en je laat je munitie al gaan.

MWB gaat die chick PWNEN, echt wel!

Die Lange zei:
Dat mensen zelf willen gaan schreeuwen dat ze op genomen zijn in de selectoeprocedure moeten ze zelf weten..............ik zeg nix, enige voorwaarde is een fatsoenlijke foto van je gezicht en ik hou jullie op de hoogte als ik m'n vriendin er mee geconfronteerd heb ;)

Op welke zou je ze vallen denk je, {type jongen ect}
[afbeelding niet meer beschikbaar]

houd ze ook van jongere jongens? en voor hoeveel breezers mag ik? :D

@ Die Lange: Sorry, ik doe niet meer mee. Ik wil een date met Scaleo's motor :heart:

PreludE zei:
w
Het nadeel er van is dat als ik rustig een biertje wil drinken in een kroeg ik hele tijd aandacht krijg waar ik dus niet op zit te wachten:nope:
Dus vrouwen kijk eens wat meer om je hen en stel je eisen eens wat lager als je er zelf ook niet bovengemiddeld uit ziet

haha bro, je hebt wel een hoge dunk van je eigen:p maar heb ik ook last van:rolleyes:

Pfff, ik lig helemaal dubbel door deze topic man :roflol:

gewoon meenemen naar de volgende wok/bbq, dan vliegt marky er direct op net als op de laatste wok...

prachtig topic idd:D

mag ik op de lijst? ik kan heel hard stoten, ben niet voor niks balboa.

ik sta goed droog momenteel.. en als ze van armen houdt.. PM me maar :p

nee hoor.. ik ben niet wanhopig :p

lange, je komt wel over als een goede gast trouwens, dat je al deze moeite doet voor een vriendin van je..

ok wacht..

met de post hierboven bedoel ik dat ik laag in mn vet zit :p

ik kwam anders toch wel redelijk wanhopig over :o

Robert en marky, wat dachten jullie? "Het board blijft nog niet genoeg hangen, dus ik pleur er maar 500 smilies per post bij"? Nokken met die zooi.

Terug
Naar boven