AndroidHealthClinic

Dame zoekt gespierde man

Haha geweldige actie dit...

Was al bang dat je nog zou moeten praten om een date te krijgen!

Leve het internet, zo is er ook nog een mogelijkheid voor sociale contact gestoorden om een date te krijgen!

Laatst bewerkt:
Nou, dat ziet er niet slecht uit. Daar heb ik wel zin an.

Diabolic zei:
Ze heeft te ver uit elkaar staande varkensoogjes met een veel te brede mond, zoiets noemen ze in Antwerpen een breedsmoelkikker.
ach, dat is een kwestie van smaak. Op de foto straalt ze in ieder geval levenslust uit. :thumb:
Of je moet toevallig vallen op depresieve vrouwen met zelfmoordneigingen (kijk eens lieverd, auto-mutilatie, speciaal voor jou gedaan... )

edit @ Die Lange: als ze gewoon een keer zin heeft in betekenisloze ranzige Ram & Stamp coïtus dan moet ze me maar pm-en, geen probleem.

stelletje geile donders!!!

Momenteel bekijken: 10 (10 leden en 0 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp
asdasda, Buffster, digger, Eznir, Homer17, JeanJoep, jordy, Masters, Rebel_x, Santoz

• Topic Starter Topic Starter
Jongens alles via PM graag................serieus :D

Hosper, ik las nog wat namen; allemaal ff een PM'etje zodat de screening kan beginnen ;)

Zal ze leuk vinden, enneh.........het gaat om een date, wat er daarna ook verder gaat gebeuren!?

Hey trouwens ik mis DBC01..............

Ist wat ouwe? :cool:

Ik denk dat Die lange dat wijf gewoon op uurbasis verhuurt en hier reclame komt maken.

Die lange}

Weet die vriendin hiervan?
En is het voor een langdurige relatie of voor korte duur?;)

PreludE zei:
wat me wel opvalt in het algemeen is dat die middelmatige vrouwen vaak op zoek zijn naar het best van het best.
Het nadeel er van is dat als ik rustig een biertje wil drinken in een kroeg ik hele tijd aandacht krijg waar ik dus niet op zit te wachten:nope:
Dus vrouwen kijk eens wat meer om je hen en stel je eisen eens wat lager als je er zelf ook niet bovengemiddeld uit ziet

:rolleyes: Je rukt dus nog aardig wat af.

Soms wou ik dat ik 10 jaar ouder was...

XLarge zei:
Die lange}

Weet die vriendin hiervan?
En is het voor een langdurige relatie of voor korte duur?;)

Ze weet van nix.............heb r wel gezegd dak r zou helpen dus bij deze :D Tuurlijk, we zoeken toch allemaal een langdurige relatie of iemand waar we alles mee kunnen delen? Alleen weet je nooit hoe een balletje rolt he! Maybee doet ze je wel en wordt je daarna gedumpt...........maybee gaan jullie wel trouwen over 5 jaar, ik zou het niet weten>! :coffeepc:

Die Lange zei:
Ze weet van nix.............heb r wel gezegd dak r zou helpen dus bij deze :D Tuurlijk, we zoeken toch allemaal een langdurige relatie? Alleen weet je nooit hoe een balletje rolt he!

Dus het kan zijn dat ik daar dus op de stoep sta met een bosje bloemen en bonbons , dat de deur word KEIHARD dichtgegooid:D

Lauw zei:
ach, dat is een kwestie van smaak. Op de foto straalt ze in ieder geval levenslust uit. :thumb:
Of je moet toevallig vallen op depresieve vrouwen met zelfmoordneigingen (kijk eens lieverd, auto-mutilatie, speciaal voor jou gedaan... )

edit @ Die Lange: als ze gewoon een keer zin heeft in betekenisloze ranzige Ram & Stamp coïtus dan moet ze me maar pm-en, geen probleem.

Man je bent al bejaard, je bent nu een gewoon een oude geilbak die hunkert naar jonge meisjes.

'Die Lange' is gewoon een pooier!

ok lange stuur pm me het msn adres maar van die meid
dan chat ik met haar en zien we wel ik of een (coïtus)date wil

Terug
Naar boven