Ken
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach, dat is een kwestie van smaak. Op de foto straalt ze in ieder geval levenslust uit.Diabolic zei:Ze heeft te ver uit elkaar staande varkensoogjes met een veel te brede mond, zoiets noemen ze in Antwerpen een breedsmoelkikker.
Diabolic zei:Ik denk dat Die lange dat wijf gewoon op uurbasis verhuurt en hier reclame komt maken.
LezenPreludE zei:wat me wel opvalt in het algemeen is dat die middelmatige vrouwen vaak op zoek zijn naar het best van het best.
Het nadeel er van is dat als ik rustig een biertje wil drinken in een kroeg ik hele tijd aandacht krijg waar ik dus niet op zit te wachten![]()
Dus vrouwen kijk eens wat meer om je hen en stel je eisen eens wat lager als je er zelf ook niet bovengemiddeld uit ziet
Je rukt dus nog aardig wat af.Bravo2 zei:
JeanJoep zei:
XLarge zei:Die lange}
Weet die vriendin hiervan?
En is het voor een langdurige relatie of voor korte duur?![]()
Tuurlijk, we zoeken toch allemaal een langdurige relatie of iemand waar we alles mee kunnen delen? Alleen weet je nooit hoe een balletje rolt he! Maybee doet ze je wel en wordt je daarna gedumpt...........maybee gaan jullie wel trouwen over 5 jaar, ik zou het niet weten>! 
XLarge zei:Die lange}
Weet die vriendin hiervan?
En is het voor een langdurige relatie of voor korte duur?![]()
Die Lange zei:Ze weet van nix.............heb r wel gezegd dak r zou helpen dus bij dezeTuurlijk, we zoeken toch allemaal een langdurige relatie? Alleen weet je nooit hoe een balletje rolt he!

Lauw zei:ach, dat is een kwestie van smaak. Op de foto straalt ze in ieder geval levenslust uit.
Of je moet toevallig vallen op depresieve vrouwen met zelfmoordneigingen (kijk eens lieverd, auto-mutilatie, speciaal voor jou gedaan... )
edit @ Die Lange: als ze gewoon een keer zin heeft in betekenisloze ranzige Ram & Stamp coïtus dan moet ze me maar pm-en, geen probleem.