Fitness Seller

Dame zoekt gespierde man

Juriaan zei:
Achterlijke debiel? Op je avatar staat een achterlijke debiel mies :roflol:

ga anders nog wat kuren idioot ! als ik je pics bekijk zou je er al rambo achtig moeten uitzien met al dat spul dat je daar hebt , maar je lijkt nog steeds een lucifertje whahahaha breezah :D :D

Ik stel voor dat we van haar de volgende DBB meeting gaan maken!

wat een reacties zeg... :D

Een topic waar DBC jaloers op kan zijn zou ik zeggen!

BodyGainer zei:
ga anders nog wat kuren idioot ! als ik je pics bekijk zou je er al rambo achtig moeten uitzien met al dat spul dat je daar hebt , maar je lijkt nog steeds een lucifertje whahahaha breezah :D :D
:roflol: Altijd leuk zo'n rel tussen 2 mensen binnen een topic, en de rest blijft maar gewoon doorposten.
benchMarc zei:
Een topic waar DBC jaloers op kan zijn zou ik zeggen!
Hoi bench! :D

roxxe zei:
sorry mannen maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze enkel endo's die >120kg zijn wil :) :lick:

@lange hoe lang duurt het eer ze naar westvlaanderen verhuist? :D
fok:( ik ben maar 101..en binnekort nog minder:(

Is er nou al iemand die serieus gereageerd heeft? Ze is niet lelijk.

Dat er nog niemand creatief is geweest met fotoshop, deze foto moet toch wel een beetje leuk bewerkt kunnen worden;)

Ontopic: ik zal eens in mijn agenda kijken of ik nog een avondje vrij heb, laat haar anders naar een bbq komen op 18maart waar wat gebuikers van het forum samenkomen:)

Ik wil wel een date met haar
ik ben zwart, groot geschapen en zie er zo uit:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pm me maar
ps:ze moet wel van n*gers houden he

marz01 zei:
Dat er nog niemand creatief is geweest met fotoshop, deze foto moet toch wel een beetje leuk bewerkt kunnen worden;)

Ontopic: ik zal eens in mijn agenda kijken of ik nog een avondje vrij heb, laat haar anders naar een bbq komen op 18maart waar wat gebuikers van het forum samenkomen:)
nix drvan!!!jij krijgt al genoeg:d

ik vind dr best een mooie meid, als ze geintresseerd is in een date hoor ik het wel lange;)

marz01 zei:

Ben jij niet een beetje te oud voor dat kippetje? ;)

Wel mijn leeftijd
maar beetje te ver sorry

Je bent 17 man:roflol:
officieel zou ze dan pedofilie plegen

ok ik vind het goed. houd ze van knuppels, tepelklemmen, accu's, druppelend kaarsvet en kettingen?

ik stel me beschikbaar..heb een auto, ben groot, zie dr redelijk goed uit..op dat kleine randje na..armen 45cm..binnenkort misschien wel 46:D

Ik stel inderdaad voor dat ze op een date gaat met robbie!
Robbie is aardig heeft een geweldige gevoel voor humor en is een van de vrolijkste personen die ik ken:D
Er moet uiteraard wel een camera mee om de dbbers te tonen hoe de date is verlopen!:eyebrow:

ze ziet er niet verkeerd uit, maar voor mij zowiezo te ver weg.

1,90 100 kg en kan flink ragge ;) ben wel 17

Terug
Naar boven