XXL Nutrition

Dame zoekt gespierde man

Lijkt meer op een addertje tussen het gras :D

Ik vind het maar eng dat adonis foto's van penissen opzoekt om ze op een plaatje te plakken.

Die Lange zei:
Het mooist zou zijn als je uit Overijssel komt, maar als je verder woont en een auto hebt ist wel makkelijk.

Ik woon in Overijssel en ik heb een auto (met een comfortabele achterbank).

1 probleem, ik heb al een vriendin en ik ben bang dat ze het niet ziet zitten om mee te doen :D

mag ik er ook op?:(

Het moet niet gekker worden hier. :D

Dat was mn andere gedachte idd ook,gab.:D

Dat is mongools voor??

MWB = de stoerste van het forum!

ik vind dat Die Lange gewoon voor MWB moet gaan :D

Geen foto's plaatsen die geile hanenhok materiaal zijn , volgende keer is het een waarschuwingspunt!

trouwens best een k*tstreek van die lange..

hij wilt weten wat we van zn meisje vinden en dus doet hij alsof het zomaar een vriendin van hem is om zo reacties bij ons los te krijgen.. :(

ik ging net een foto van mij plaatsen(laat dan maar) :roflol:

Er is nog nooit iemand geweest die mijn post niet snapte,ouwe....jij schrijft gewoon als een imbeciel die aan de crack is dus snappen de meesten hier geen ruk van je posts.

Laatst bewerkt:
Testo zei:
Er is nog nooit iemand geweest die mijn post niet snapte,ouwe....jij schrijft gewoon als een imbeciel die aan de crack is dus snappen de meeste hier geen ruk van je posts.

nou dat is niet helemaal waar meneer bacootje , ik zat een paar weken geleden knetter stoned ff op t board te kijken maar toen ook jouw post voorbij kwam, zag k al die lettertjes over mn beeld heen vliegen :D

maar MWB ik snapte er ook geen eene touw t*fus van je berichtje :o

Maar dat is dat je eigen schuld,gab...was het trouwens een wietje of een hashie?:D

Terug
Naar boven