- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zeg niksTesto zei:Ik bash em helemaal niet....kan ook niet eens want ik snap geen reet van wat ie post.
...Testo zei:

Rob G zei:We hebben besloten dat jij met haar moet gaan scheren Dani!

ja?eduardjanssen zei:

Markywannabee zei:we weten mss nog dat chyntia zowel man als vrouw is hebroiet of zo iets ( weet niet meer wat het precies was )
en als je "us" niet aan kan zien als is ben je wel erg dom
dus die foto van die meid die langeman aan het verhuren is met een photoshop geslachtsdeel erbij en dan de link met chyntia
duidelijk?
. Leer eens fatsoenlijk nederlands, zelfs een mede-limburger wordt niet wijs uit jouw zinnen. Maar misschien ligt het ook aan de stackers die je hebt gebruikt, bij sommige mensen tast het de hersencellen aan...ben ik mee bezig volgende week gaan we wat juice erbij gooien zodat het wat sneller gaatInfinity zei:
mag ik dan met dr op date?
Willen jullie dat voor of na het scheren...?justlooking zei:Hey Robert, zullen we die dame eens lekker gaan sandwichen?
marz01 zei:RobertH is gek op een bouvier onder de oksels en rond de schaamstreek zei hij laatst op msn.
flossen met konthaar wordt ie helemaal bloedgeil van...
Blijft toch een bijzondere jongen he die robertH maar ach MWB hebben we ook op het board toegelaten![]()
enne...volgens mij had ik gezegd dat kaal geniaal was?