AndroidHealthClinic

Dame zoekt gespierde man

Ik heb MWB nooit begrepen. Hij kan wel een aardige gozer maar hij komt desperate over. Tsja dan ga je toch een beeld van hem scheppen.

Hou je bek dan eikel.:D

Markywannabee zei:
we weten mss nog dat chyntia zowel man als vrouw is hebroiet of zo iets ( weet niet meer wat het precies was )

en als je "us" niet aan kan zien als is ben je wel erg dom

dus die foto van die meid die langeman aan het verhuren is met een photoshop geslachtsdeel erbij en dan de link met chyntia

duidelijk?

Wat in hemelsnaam is een hebroiet :scratch: . Leer eens fatsoenlijk nederlands, zelfs een mede-limburger wordt niet wijs uit jouw zinnen. Maar misschien ligt het ook aan de stackers die je hebt gebruikt, bij sommige mensen tast het de hersencellen aan...

* Hint: hermafrodiet

je moet het ff 3x opnieuw lezen, dan snap je het redelijk:rolleyes:

Hey Robert, zullen we die dame eens lekker gaan sandwichen?

RobertH is gek op een bouvier onder de oksels en rond de schaamstreek zei hij laatst op msn.

flossen met konthaar wordt ie helemaal bloedgeil van...

Blijft toch een bijzondere jongen he die robertH maar ach MWB hebben we ook op het board toegelaten;)

marz01 zei:
RobertH is gek op een bouvier onder de oksels en rond de schaamstreek zei hij laatst op msn.

flossen met konthaar wordt ie helemaal bloedgeil van...

Blijft toch een bijzondere jongen he die robertH maar ach MWB hebben we ook op het board toegelaten;)

bijzonder is een groot woord:D enne...volgens mij had ik gezegd dat kaal geniaal was?:D

veeleisende griet.. vind ze helemaal niet knap

Wat is de status heren?

Ja, is er al gerampestampt?

heb nog niks mogen doen????

Terug
Naar boven