AndroidHealthClinic

Dame zoekt gespierde man

Staat dat kind nu nog steeds droog, MWB wees eens impulsief en scheur er gewoon naar toe met je subaru .

Blindeer je raampjes en vraag door een kier of ze wil instappen bij je en als ze eenmaal zit vergrendel je al de deuren en dedwelm je haar met wat drugs.
Vervolgens maak je haar knoopjes los en probeer je je zaadlozing nog even tegen te houden.

Je trekt haar blouse uit en probeer dan de bh los te maken; de sluiting zit aan de achterkant en het zal in het begin best lastig zijn om de haakjes van elkaar te krijgen maar neem anders maar een zijkniptang mee.
Nu kan je de bh afnemen en tataaaa zie daar echte borsten, ja is weer eens wat anders dan je pc-scherm he.

Als ik jou was zou ik met je hoofd er tussen gaan liggen en een foto maken want tsja zo kans krijg je natuurlijk nooit meer.
Voel maar eens goed en niet te hard in de tepels knijpen rustig rustig voor je het weet wordt je de opwinding te veel en is het gebeurt..... ohh je bent al gekomen..... ach elk begin is moeilijk.

Nou jongen kleed haar maar weer snel aan voordat ze doorheeft wat er is gebeurt en ze straks je nek omdraait;)

Laatst bewerkt:
rtodeep zei:
nou dat is niet helemaal waar meneer bacootje , ik zat een paar weken geleden knetter stoned ff op t board te kijken maar toen ook jouw post voorbij kwam, zag k al die lettertjes over mn beeld heen vliegen :D

maar MWB ik snapte er ook geen eene touw t*fus van je berichtje :o

Testo zei:
Er is nog nooit iemand geweest die mijn post niet snapte,ouwe....jij schrijft gewoon als een imbeciel die aan de crack is dus snappen de meesten hier geen ruk van je posts.

we weten mss nog dat chyntia zowel man als vrouw is hebroiet of zo iets ( weet niet meer wat het precies was )

en als je "us" niet aan kan zien als is ben je wel erg dom

dus die foto van die meid die langeman aan het verhuren is met een photoshop geslachtsdeel erbij en dan de link met chyntia

duidelijk?

Nee totaal niet maar laat ook maar...verspilde moeite want ik wil het niet eens meer weten.

@Marz

Superpost,gab!!:D

Ik snap er ook geen fl**ker van:o Misschien zou je leestekens kunnen gebruiken?

blijkbaar idd verspilde moeite aan jullie dan.

dus laat ook maar want heeft toch geen zin

marz01 zei:
Staat dat kind nu nog steeds droog, MWB wees eens impulsief en scheur er gewoon naar toe met je subaru .

Blindeer je raampjes en vraag door een kier of ze wil instappen bij je en als ze eenmaal zit vergrendel je al de deuren en dedwelm je haar met wat drugs.
Vervolgens maak je haar knoopjes los en probeer je je zaadlozing nog even tegen te houden.

Je trekt haar blouse uit en probeer dan de bh los te maken; de sluiting zit aan de achterkant en het zal in het begin best lastig zijn om de haakjes van elkaar te krijgen maar neem anders maar een zijkniptang mee.
Nu kan je de bh afnemen en tataaaa zie daar echte borsten, ja is weer eens wat anders dan je pc-scherm he.

Als ik jou was zou ik met je hoofd er tussen gaan liggen en een foto maken want tsja zo kans krijg je natuurlijk nooit meer.
Voel maar eens goed en niet te hard in de tepels knijpen rustig rustig voor je het weet wordt je de opwinding te veel en is het gebeurt..... ohh je bent al gekomen..... ach elk begin is moeilijk.

Nou jongen kleed haar maar weer snel aan voordat ze doorheeft wat er is gebeurt en ze straks je nek omdraait;)
:roflol:

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je marz01 opnieuw punten kan geven.

Als je coïtusdates voor een vriendin gaat zoeken ben je imo gewoon een loser ;)

ps; Wat een sl*t zeg, ze wil gewoon platgedoet worden door een bodybuilder of wat? En dan nog zo kinderachtig dat zelf niet eens contact durft zoeken, daar steek ik mn lul van mn leven niet in...

Hehehe.

Zo kan het idd ook,Guardian.:D

Markywannabee zei:
blijkbaar idd verspilde moeite aan jullie dan.

dus laat ook maar want heeft toch geen zin

Idd...back to school en weer je Nederlands ophalen want niemand snapt geen reet van dat taaltje van jou.

EricR zei:
Geen foto's plaatsen die geile hanenhok materiaal zijn , volgende keer is het een waarschuwingspunt!

Precies bro, ik zat al met mijn broek op mijn enkels en mijn pik in mijn hand, tot ik er echter kwam dat dit het chat & conversatie gedeelte was!

Die foto moet zeker wel in het geile hanenhok...?

guardian zei:
Als je coïtusdates voor een vriendin gaat zoeken ben je imo gewoon een loser ;)

ps; Wat een sl*t zeg, ze wil gewoon platgedoet worden door een bodybuilder of wat? En dan nog zo kinderachtig dat zelf niet eens contact durft zoeken, daar steek ik mn lul van mn leven niet in...

Hoe oud is dat kind eigenlijk?

Als ik die foto zo bekijk lijkt het of ze net van de Barbies af is en dr clitje heeft ontdekt......

wie heeft haar gewonnen?

kunnen we niet een date met Dani verloten?:o:p

zo kan ie wel weer mensen...dr werd eerst verzocht om te kappen met dat Markybashen. ontopic blijven:D

Ik bash em helemaal niet....kan ook niet eens want ik snap geen reet van wat ie post.

Terug
Naar boven