AndroidHealthClinic

Dame zoekt gespierde man

Is er nog nieuws heren?

waar zijn de foto's....

ik heb hier een snapshot van mwb verkleed partij om niet herkend te worden.

JA marky maarja met die pens en die wandelstok herkennen we je nog steeds uit duizenden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1. $user[username] heeft te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd.
Zegt genoeg denk ik zo........En ikke vind er ook niets aan zou haar nog niet willen nken met een drol in een condoom :D

waarom dat condoom? je wordt soft screwmans.... :D

Lauw zei:
waarom dat condoom? je wordt soft screwmans.... :D

Anders moet ik mijn handen weer wassen etc etc of handschoenen aan doen,Dus dan kan je beter maar in een condoom schijten :D

Enne....Ik zou haar wel een keer de screwbeast groet willen brengen....Naast haar komen zitten (op je knieen) als ze slaapt heel zachtje's een kusje geven op haar wang dat ze net niet wakker word dan je eigen af gaan trekken en haar recht ik haar bek spuiten en dan met die harde pik in haar oog slaan en roepen...I LUF JOE JOE BABE!!!

SCREWBEAST zei:
Anders moet ik mijn handen weer wassen etc etc of handschoenen aan doen,Dus dan kan je beter maar in een condoom schijten :D

Enne....Ik zou haar wel een keer de screwbeast groet willen brengen....Naast haar komen zitten (op je knieen) als ze slaapt heel zachtje's een kusje geven op haar wang dat ze net niet wakker word dan je eigen af gaan trekken en haar recht ik haar bek spuiten en dan met die harde pik in haar oog slaan en roepen...I LUF JOE JOE BABE!!!

hehe die ga ik een keer uitproberen bij me eigen vriendin kan ze wel waarderen denk ik. :D

ik denk dat Die Lange onder te tafel ligt van het lachen:roflol::o omdat we dr met zn allen ingetuind zijn misschien:D het is wel verdachts til...totdat we ons zelf tegenkomen op andere forums..bijv. www.hopelozeknurften.nl :p

rtodeep zei:
ik heb hier een snapshot van mwb verkleed partij om niet herkend te worden.

JA marky maarja met die pens en die wandelstok herkennen we je nog steeds uit duizenden.

[Link niet meer beschikbaar]

lol

heeft die vrucht nou al een date?

Als het te lang duurt dan doe ik het wel. tsjonge zeg. :)

• Topic Starter Topic Starter
Jongens relaxed...........zoal jullie weten is de aanmeldprocedure morgen definitief gesloten, daarna horen jullie meer.....ik ben ff een week of 2 uit de roulatie geweest, heb me helemal van de planeten gedoet, en zodoende train ik ook wat minder momenteel............dus ook wat minder hoerzo aanwezig maar ik ben julli eniet vergeten hoor!

Ondanks dat jullie natuurlijk allemaal grote stoere kerels zijn zitten er toch zat leuke en lieve reacties inclusief foto's bij ;)

We'll keep you posted!

Respect jongens!

:D:D:D:D

Die Lange zei:
Jongens relaxed...........zoal jullie weten is de aanmeldprocedure morgen definitief gesloten, daarna horen jullie meer.....ik ben ff een week of 2 uit de roulatie geweest, heb me helemal van de planeten gedoet, en zodoende train ik ook wat minder momenteel............dus ook wat minder hoerzo aanwezig maar ik ben julli eniet vergeten hoor!

Ondanks dat jullie natuurlijk allemaal grote stoere kerels zijn zitten er toch zat leuke en lieve reacties inclusief foto's bij ;)

We'll keep you posted!

Respect jongens!

:D:D:D:D

En dan straks in jouw kwakkie roeren zeker... nee geef mij portie maar aan mohamed!

Even zandstralen is zo gepiept ;) Is het weer helemaal schoon :D

Terug
Naar boven