MuscleMeat

Dame zoekt gespierde man

sorry mannen maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze enkel endo's die >120kg zijn wil :) :lick:

@lange hoe lang duurt het eer ze naar westvlaanderen verhuist? :D

Het lijkt trouwens wel alsof die jongen erachter iets uit zijn broek haalt waar de ander erg nieuwsgierig naar is ;) :roflol: :roflol: :roflol:

@ juriaan : ga je anders lekker ligge rukke van haar foto achterlijke debiel , volgens mij kon je niet wachten om een fototje te zien :D zielig hoor !

Doet ze trio's ook met haar vriendin erbij, anders pas ik .

Misschien beter dat ze haar eisen wat verlaagd, denk dat daar het probleem meer ligt. Ben overigens niet in de markt, ben niet modern, knap, groot of sterk etc etc.

• Topic Starter Topic Starter
Ze is absoluut niet desperate, integendeel,ze kan zat gozers krijgen maar nix is interessant, dus vandaar ook dat de selectieprocedure via mij loopt :cool:

Op een of andere datingsite zitten vaak vieze ouwe gastjes met spaghettiresten nog in hun snor zich af te rukken op dit soort meisjes.......die behoort du sniet tot de doelgroep

NOGMAALS: GOODLOOKING, daar draait het hierzo toch ook om? Zodoende dus

Ze is nogal kritisch, je hoeft geen fotomodel te zijn, maar gewoon uitstraling hebben!En waar vind je nou en vent met een lekker lijf Niet in het cafe......Die echte binken zitten thuis aan de tonijn of hier op DBB dit topic te lezen toch? :D

Dat kritische gaat haar opbreken, mark my words. Op haar 30ste zit ze moederziel alleen de kat te aaien op de Ikeabank met een kopje jasmijnthee in de hand.

Corleone misschien? die houd wel van een feestje, en misschien is ie wel
gespierd ook???

Ze zou me wel een keer mogen ppen, maar daar ga ik niet voor naar Overijssel...

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Dat kritische gaat haar opbreken, mark my words. Op haar 30ste zit ze moederziel alleen de kat te aaien op de Ikeabank met een kopje jasmijnthee in de hand.

Jij moet een glazen bol kopen en een kraampje gaan openen op de jaarmarkt :cool:

Sorry maar laten we t ff ontopic houden!

Dat is on-topic, je geeft aan dat ze vooral kritisch is. Nou ga ik haar niet afkraken, maar gelet op haar foto kan ze beter wat minder kritisch zijn.

Zal weer een grap zijn zeker?

BodyGainer zei:
@ juriaan : ga je anders lekker ligge rukke van haar foto achterlijke debiel , volgens mij kon je niet wachten om een fototje te zien :D zielig hoor !

Achterlijke debiel? Op je avatar staat een achterlijke debiel mies :roflol:

wel veel kandidaten 17 leden en 1 gast aanwezig in dit topic :roflol:

ik vind er geen zak aan

Wat een oppervlakkig wijf. Die is dus gewoon op zoek naar lekker lichaam, met het liefst een dikke lul eronder :thumbs:

Is ze dom?

Momenteel bekijken: 12 (12 leden en 0 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp
Jinsu, 18fitie, benchMarc, BKappers, Grijpwijk, Guillermo, Man-Mountain, Marijn, Moob, Oxgene, SlettieBettie, Tractortje

Geweldig hoeveel mensen zo een thread wel trekt :D .

Terug
Naar boven