XXL Nutrition

Dame zoekt gespierde man

• Topic Starter Topic Starter
DumphuiZ zei:
Zoals tractortje al mooi aangaf, tis nogal oppervlakkig om alleen op het uiterlijk af te gaan. Als ze serieuze reacties wilt verwachten, kan je misschien beter even vermelden wat ze allemaal in huis heeft qua persoonlijkheid en prestaties ipv alleen een foto.

Ik lees alleen maar coïtusistisch getinte vragen?

Ik lees alleen maar offtopic onderwerpen of geile praat..........daar hebben ze het geile hanenhok voor toch?

Deze dame is gewoon op zoek naar een leuke conversatie met een leuke jongeman........

Wie toont er nou interesse in gewoon een leuke meid? Niemand?
Ik heb er geen belang bij hoor.....tis een goeie vriendin van me en ze heeft mij ook wel eens "geholpen" ;)

:roflol: goed topic!

Ik vind het wel een leuke meid, maar dat opgelegde hoeft van mij niet zo. Als ik d'r tegen zou komen in een discotheek zou ik wrs. wel een praatje met haar gemaakt hebben.

'opgelegde"???????

Jij denkt dat zij weet dat ik dit doe?

O lol dan regel jij een date en dan komt ze niet hahaha, loop je wel een heel gek blauwtje :D.

Die komt wel hoor..........;)

Toch apart: als jullie haar tegen zouden komen in de discotheek had je wel een praatje gemaakt, maar via deze weg niet?

Lekker vaag hoor , al die stoere jongens hier...........

plaats haar 06 maar, dan bel ik wel ff.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

is dit lief genoeg?

Lange, je loopt toch al een jaartje mee hier. Dan weet je toch wat voor reacties je kan verwachten, dit board is serieus niet de plek voor zoiets.

EricR zei:
Lange, je loopt toch al een jaartje mee hier. Dan weet je toch wat voor reacties je kan verwachten, dit board is serieus niet de plek voor zoiets.

Weet ik lieverd ;)

En sorry dak net wat kattig reageerde.

Maar de man die zich hieruit onderscheid is een echte man..............:cool:
Denk daar maar eens over na.

Wel geile praat, maar of thuis een vriendin of als puntje bij paaltje komt afhaken of argwanend worden.............terwijl hier geen woord van gelogen is, ik kan het niet anders bewijzen.

lefkikkers hier whoooooooeeeeeeiiiiiiiii :D

EricR zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sprekend toch? ??? Heb je geen betere foto Lange, het komt niet echt over die gelijkenis.

Ik zie de gelijkenis wel...haar idd en het gezicht ook wel! Leuke meid :D

To Die Lange: heb je nog meer foto's?:p

Ik vindt de gelijkenis ook niet echt sprekend???

Timmetje met 3 posts komt ff langs om zijn kans te grijpen :roflol:

ik vind het wel een mooi ding , ik heb ook een vriendin dus jammer .

maar puur alleen voor de fun wil ik wel eens knollen met der

Die Lange zei:
Weet ik lieverd ;)

En sorry dak net wat kattig reageerde.

Maar de man die zich hieruit onderscheid is een echte man..............:cool:
Denk daar maar eens over na.

Wel geile praat, maar of thuis een vriendin of als puntje bij paaltje komt afhaken of argwanend worden.............terwijl hier geen woord van gelogen is, ik kan het niet anders bewijzen.

lefkikkers hier whoooooooeeeeeeiiiiiiiii :D

Vergeet niet dat er nog een addertje onder het gras zit. De geluksvogel die dit wonderschone schepsel der natuur :rolleyes: kan bekoren, moet zeker ook vrienden met jou worden, "die lange" ?

Grijpwijk zei:
Vergeet niet dat er nog een addertje onder het gras zit. De geluksvogel die dit wonderschone schepsel der natuur :rolleyes: kan bekoren, moet zeker ook vrienden met jou worden, "die lange" ?
:roflol:

Grijpwijk zei:

Tuurlijk niet...........ben jij vrienden met je assurantie tussenpersoon>?

In feite hoef je mij niet te zien or waar je ook op doelt, mail me een foto van jezelf, ik verzamel alle reacties en schenk ze aan haar.
Als dat op deze manier nou geen originele manier is............;)
Ik zie ook zat posts in post je foto's, iedereen stoere houdingen, alles loopt ertussen; gratenpakhuizen, wedstrijdjongens...........boeiend ! Ik verzamel alles en draag het aan., en kom terug met een antwoord, hetzij hier of via PM

Ik ben vrij duidelijk in mijn meningen hier op dit board en als ik andere bedoelingen had, was er wel een topic over geweest ;)

Ik zou der wel een veeg uit de pan geven maar helaas peoples is al taken.

Terug
Naar boven