Fitness Seller

Dame zoekt gespierde man

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Dat is on-topic, je geeft aan dat ze vooral kritisch is. Nou ga ik haar niet afkraken, maar gelet op haar foto kan ze beter wat minder kritisch zijn.

Kritisch ben je als je niet de eerste de beste "neemt" IMO.

En ze is niet zo kritisch dat ze er 1 uit 100 kiest, maar eerder kritisch in z'n algemeenheid.....niet zoals Mr J bijvoorbeeld ;) dat ej alles wel lekker vind,en als ik haar verhaal zo aanhoorde d8 ik: iemand met livestyle bodybuilding zou goed bij haar passen ;)

Oxgene zit hier ook, de trekker :eek:

Neukt ze ook groot geschapen-meso-n*gers ? :P

Jinsu zei:
Momenteel bekijken: 12 (12 leden en 0 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp
Jinsu, 18fitie, benchMarc, BKappers, Grijpwijk, Guillermo, Man-Mountain, Marijn, Moob, Oxgene, SlettieBettie, Tractortje

Geweldig hoeveel mensen zo een thread wel trekt :D .

Ik heb nog geen reacties gehad????
Wel wat trieste opmerkingen van de mannen die thuis waarschijnlijk een meid hebben zitten die hun niet zuigt ofzo..........;)

Met aanbiedingen is vaak wat mis. :cool:
dus ik sla over.

jammer voor bench dat ie weer buiten het net vist :P

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sprekend toch? ??? Heb je geen betere foto Lange, het komt niet echt over die gelijkenis.

ik heb ut gevoel alsof dit helemaal uit de hand gaat lopen :D

Die Lange zei:
Ik heb nog geen reacties gehad????
Wel wat trieste opmerkingen van de mannen die thuis waarschijnlijk een meid hebben zitten die hun niet zuigt ofzo..........;)

Kerel, respect dat je dit voor haar doet, maar je weet ook op welk forum je dit post ;) . Deze reacties kon je verwachten.

Zoals tractortje al mooi aangaf, tis nogal oppervlakkig om alleen op het uiterlijk af te gaan. Als ze serieuze reacties wilt verwachten, kan je misschien beter even vermelden wat ze allemaal in huis heeft qua persoonlijkheid en prestaties ipv alleen een foto.

EricR zei:

Sprekend toch? ??? Heb je geen betere foto Lange, het komt niet echt over die gelijkenis.

"Ik vind zelf dat ze wel wat weg heeft van Aukje van Grinniken? Die lekkere sl*t uit GTST "Charlie""waren mijn woorden lieverd

Als jij de gelijkenis niet ziet heb je volgens mij stront in je ogen........
20 mensen die ik ken zeggen ook dat ze er wel wat van weg heeft maar jij weet het weer beter...je was vast ook niet goed in memory vroeger ofwel?

pffffffffff

Wie komt zich nou eens onderscheiden door te zeggen dat ie wel interesse heeft> 50 posts, gemiddeld zo'n 15 man in dit topic, en geen 1 die geinteresseerd is?

EricR zei:

"Ik vind zelf dat ze wel wat weg heeft van Aukje van Grinniken? Die lekkere sl*t uit GTST "Charlie""waren mijn woorden lieverd

Als jij de gelijkenis niet ziet heb je volgens mij stront in je ogen........
20 mensen die ik ken zeggen ook dat ze er wel wat van weg heeft maar jij weet het weer beter...je was vast ook niet goed in memory vroeger ofwel?

pffffffffff

Wie komt zich nou eens onderscheiden door te zeggen dat ie wel interesse heeft> 50 posts, gemiddeld zo'n 15 man in dit topic, en geen 1 die geinteresseerd is?

Hey Mars, niks voor jou dit? :D

Ff wrijven dan, nee er zit geen stront. Ik was overigens memoryking vroeger, maar goed dat was vroeger. Ik zie de gelijkenis echt niet, op het haar na misschien.

Ik zou me hond er nog aftrappen.

Terug
Naar boven