Fitness Seller

Dames in de ijzers!

Pics? :D

Hee ladies, was echt top!

Dinky, bedankt dat we bij welkom waren by jouw gym. Goeie overhead squat trouwens :)

Sannee, je hebt de jongens daar een trauma bezorgd met je shrugs ;)

Graag snel weer een keer - Sam, hoop dat je er dan bij kunt zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Hey ladies!

Wat baal ik ontzettend zeg!
Wel helemaal top te horen dat het een geslaagde training was :)
En aansluiten in Zaandam is helemaal top! Wanneer? :D
Ik roep alvast van te voren dat ik eind sept. begin okt. aan het verhuizen ben dus dan niet kan ;)

waarom wist ik hier niet van?

Welke man was dat dan? :D

die bij het begin kwam vragen of we nog lang te gaan hadden op de bench.

Die kwam aan't eind aan mij vragen of we vaker samen gingen trainen... mijn nee, dit was eenmalig vond hij erg jammer hihihih

die bij het begin kwam vragen of we nog lang te gaan hadden op de bench.

Die kwam aan't eind aan mij vragen of we vaker samen gingen trainen... mijn nee, dit was eenmalig vond hij erg jammer hihihih

Ah die gozer! Mooi Dinky hoe jij zei (toen hij vroeg of we nog lang bezig waren op de bench): "JA!" :p

Dames, wat dachten jullie van een herhaling in Zaandam in augustus?
Ik kan in principe de 2e+4e woensdag de hele dag en anders 's avonds of in het weekend.

Laat maar weten!

Zaandam is een beetje ver weg voor mij, kan het net wat meer richting rotterdam?

Ah die gozer! Mooi Dinky hoe jij zei (toen hij vroeg of we nog lang bezig waren op de bench): "JA!" :p

Ik kan in principe de 2e+4e woensdag de hele dag en anders 's avonds of in het weekend.

Laat maar weten!

Kan voor mij beide :)

Wat leuk dat samen trainen. Ik ben ook zo'n beetje de enige vrouw in de gym die aan KT doet. Nog mensen uit Drenthe?

Nice foto!!

welke foto????

Laat maar weten!

voor mij altijd moeilijk om zover op voorhand te zeggen of ik vrij ben of niet. Ik zou zeggen spreek een tijd af, ik probeer er bij te zijn.

wat die gozer betreft... ik gaf toch gewoon eerlijk antwoord op zijn vraag... we hadden net ons opwarming setje achter de rug.

voor mij altijd moeilijk om zover op voorhand te zeggen of ik vrij ben of niet. Ik zou zeggen spreek een tijd af, ik probeer er bij te zijn.

wat die gozer betreft... ik gaf toch gewoon eerlijk antwoord op zijn vraag... we hadden net ons opwarming setje achter de rug.

*grinnik* ik zie het al helemaal voor me en baal dat ik het gemist heb :p

Zie hier dus duidelijk dat ik niet de enigste ben met dit probleem.
Bij ons ook geen vrouwen die krachttraining doen.
Helaas sta ik dus ook altijd tussen de mannen in te trainen.
Al kan dat ook hele leuke reactie's uitlokken ;-)

Zie hier dus duidelijk dat ik niet de enigste ben met dit probleem.
Bij ons ook geen vrouwen die krachttraining doen.
Helaas sta ik dus ook altijd tussen de mannen in te trainen.
Al kan dat ook hele leuke reactie's uitlokken ;-)

Haha, het is ook niet echt een 'probleem' :D T zou alleen zo leuk zijn als er ook wat meer vrouwen beginnen met krachttraining.
Bij ons een maand of twee geleden twee dames die het eindelijk probeerden maar heb ze inmiddels al langer dan 4 weken niet gezien. En tot de dag van vandaag reacties van andere vrouwen die het 'lelijk' vinden en krachttraining belachelijk voor vrouwen. (om vervolgens met die dikke pens een 15 min. cardio te doen en dan bekaf naar huis te gaan ???)

Vrouwen met spIeren zijn ook lelijk, jakkie! :cool:

Waar is je lOg gebleven?

Terug
Naar boven