XXL Nutrition

Dames in de ijzers!

19 juli ben ik erbij (kan vanaf 16:00)!

Oke we horen het wel, vanaf 16:00 is voor mij ook geen probleem!

nou dan hebben we mooi een tijd gevonden dat we alle drie kunnen.

Donderdag 19 juli 16.00

een losse training kost hier in de sportschool 10 €
meer info vind je bij : http://www.wellnessproficenter.nl/

Tenzij dat bij een van jullie veel goedkoper kan.

Dus donderdag 19 juli. Ik, Sam, Dinky toy en Agile! Gezellig! Kun je gratis parkeren bij de gym?

• Topic Starter Topic Starter
Om 16:00? Voor mij verder geen probleem aangezien ik in Z'dam werk...dus ben er zo =)

er is een parkeer plaats achter de gym, is niet altijd groot genoeg
verder is er vrij parkeren in de buurt van de gym,

Leuk, dit wordt een hele snelle mini dames meating ;)

Klinkt goed! K heb er zin in! :)

Hebben jullie er nog zin in? :) Iedereen komt gewoon nog? Dinkytoy, Sam en Agile?

Ik wel :thumbs:

ja hoor ik ben er!

Ai...ik ga het niet redden qua tijd :(
Aankomende donderdag een kijkmiddag bij onze nieuwe woning en die is van 14.30 tot 15.30 geloof ik. Om daarna nog in de spits naar Purmerend te racen lijkt me niet haalbaar :o
Ik baal :(

Ladies, er zit ook weer een dbb-stapavond aan te komen. Zijn jullie al eens meegeweest?

Je gaat niet mee trainen maar je wilt wel stappen. Beetje jammer weer dit.

Dat stappen is pas in sept ;) En ik ga wel trainen, maar ben later waardoor ik niet bij jullie kan aansluiten :(

Oh sorry verkeerd gelezen. Dus je bent er rond 5 uur dan denk ik?

Ladies, ik doe mijn best om z.s.m. aan te sluiten.
Ik ben waarschijnlijk tot 16u op het terrein dus stap ik vanuit daar gelijk in de auto.
Heeft iemand tips voor een andere route want de binnenring van Amsterdam staat altijd file rond die tijd :(

phww ik werd gisteravond om 21.00 toch nog gebeld om te werken.... heb veel moeite moeten doen om het uitgesteld te krijgen tot 20.00
moet dan in een ruk door tot zondag ochtend 11.00 maar ben er wel bij vanmiddag :p

ik rij bijna nooit op file tijd, ben niet zo op de hoogte van alternatieve routes, sorry

Sam... je hebt wat gemist!

Sannee en Agile... Bedankt!
wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Was gezellig meiden! Sam, volgende keer ga je ook gewoon mee. We willen andere keer naar Zaandam gaan waar Agile traint als je daar ook zin in hebt? :D

Terug
Naar boven