XXL Nutrition

Dames in de ijzers!

Bij mij in (waalwijk) traint een vrouw best wel hard. Ik dan en mijn zus. Niemand heeft echt problemen dat wij trainen, maar zeggen altijd ''jij traint echt hard en zwaar'' zelfs die gast die rondloopt zegt dat ik kleine gewichten moet pakken anders zegt hij '' als je zwaar traint word je echt een spierbundel''.

Bij mij in (waalwijk) traint een vrouw best wel hard. Ik dan en mijn zus. Niemand heeft echt problemen dat wij trainen, maar zeggen altijd ''jij traint echt hard en zwaar'' zelfs die gast die rondloopt zegt dat ik kleine gewichten moet pakken anders zegt hij '' als je zwaar traint word je echt een spierbundel''.
Jaloerrrrrrrrrrrrsss :D
Ik zou gewoon zeggen: "Dat is nou net de bedoeling" omdraaien en weglopen.

De grote mannen vinden het alleen maar leuk als er serieus zwaar gelift wordt ;) Gewoon die ecto's eruit trainen :D

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me leuk om ook te komen als er een gezamelijke sessie wordt georganiseerd in Noord-Holland!

In mijn sportschool is nog 1 andere dame die serieus traint, de rest doet het meer voor de gezelligheid.

Heb trouwens nog nooit problemen met mannen gehad bij het trainen; de meesten zijn altijd bereid om even te spotten :D

Haha, dat hebben wij inmiddels ook al uitgevonden:D
Maar gezamelijke sessie lijkt me ook leuk!

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 10:44 ----------

Jaloerrrrrrrrrrrrsss :D
Ik zou gewoon zeggen: "Dat is nou net de bedoeling" omdraaien en weglopen.

Idd! Met die gast die daar rondloopt bedoel je denk ik een medewerker? Lekkere motivatie??? Bij mij zeggen ze alleen dat ik een lager gewicht moet pakken wanneer ik een oefening technisch niet goed uitvoer. Met het lage gewicht moet ik dan eerst de techniek fatsoenlijk uitvoeren om vervolgens gewoon weer met het zwaardere verder te kunnen.

Laatst bewerkt:
Ik ben sinds kort ook begonnen met krachttraining! Zie graag wat meer spieren komen, en ja dat betekend dus gewoon hard werken.. verder wist ik ook gewoon niet veel over de juiste manier van fitness af, hier mij dus in verdiept en pronto begonnen met minder cardio (deed ik vaak 2 uur op een dag), kt oppakken en voeding ook aangepast.
Nu hebben we bij onze sportschool ook (haast) geen dames die kt doen, en tot nu toe ook nog nooit een vrouw dat zien doen.
Eerlijk is eerlijk: ik ben een scheiterd en ga express op tijden dat er weinig mannen in het krachthok bezig zijn. Die kijkende ogen maken me veelste zenuwachtig en dan ben ik meer aan het klungelen met de ijzers dan echt concentreren..(techniek zit er nog niet in, dus oefenen!)
Moet maar eens over dat schaamte gevoel komen en lekker ook in de drukte naar binnen stappen, de zwaarste dumbbells pak ik toch niet! dus in de weg zal ik niet veel lopen.

iemand die uit de buurt van zwolle komt?

Ook al loop je ze wel in de weg...jij betaalt toch ook om daar te sporten? Ik moet zeggen dat bij mij in de eerste week de reacties behoorlijk wisselend waren van leuke en motiverende reacties naar reacties die toch duidelijk minder aardig bedoeld waren. Ondanks dat krijg ik nu hulp vanuit alle hoeken en wanneer ik een avond niet kom opdagen mag je er maar op rekenen dat ik dat de dag daarna dus echt wel te horen krijg:D
De mannen bijten niet en vinden het zelfs leuk dat er ook vrouwen in de ijzers gaan hangen. Ik zou zeggen gewoon trainen wanneer jij wil....die mannen maken maar plaats voor nog een extra persoontje erbij ;)

Haha....ik train dus "iets" minder zwaar maar ben idd nog maar net 3 a 4 weken geleden begonnen;)
Ik train in 2 sportscholen maar gezien je stats denk ik dat jij niet echt lekker kan trainen in de healthclub variant dus komen we al snel op de andere gym. Daar trainen meerdere bb's en en staat ook wat meer kt apparatuur.
Jij?

Oke, je hebt nog alle tijd om sterk te worden haha. Ik train bij Gym Alkmaar. Gewoon een sportschool maar er is alles wat ik nodig heb. Er trainen geen professionele sporters geloof ik, gewoon standaard lui.
Hoe heet de Gym die jij bedoelt?

Oke, je hebt nog alle tijd om sterk te worden haha. Ik train bij Gym Alkmaar. Gewoon een sportschool maar er is alles wat ik nodig heb. Er trainen geen professionele sporters geloof ik, gewoon standaard lui.
Hoe heet de Gym die jij bedoelt?

Welk van de twee?:D
Ik train bij Optisport in Mijdrecht en bij Beuving sport ook in Mijdrecht.
Beuving heet meer mogelijkheden que apparaten etc.

als jullie in alkmaar gaan trainen wil ik ook wel een keer meekomen... als ik kan (ik werk nogal onregelmatig)
Of misschien kan het ook wel hier in Purmerend... veel dumbbells (ook zware) squatrek, platte bench press en inclined benchpress en nog een boel andere zware BB aparaten aanwezig.

mijn stats niet zo inpressief op het ogenblik
maar met een beetje extra stimulans kom ik toch wel een eindje ;)

He DT! daar ben je weer. Top!

Welk van de twee?:D
Ik train bij Optisport in Mijdrecht en bij Beuving sport ook in Mijdrecht.
Beuving heet meer mogelijkheden que apparaten etc.

Ik ken ze allebei niet..

als jullie in alkmaar gaan trainen wil ik ook wel een keer meekomen... als ik kan (ik werk nogal onregelmatig)
Of misschien kan het ook wel hier in Purmerend... veel dumbbells (ook zware) squatrek, platte bench press en inclined benchpress en nog een boel andere zware BB aparaten aanwezig.

mijn stats niet zo inpressief op het ogenblik
maar met een beetje extra stimulans kom ik toch wel een eindje ;)

Leuk, purmerend is volgens mij voor Sam en ik niet heel ver. Kunnen we wel een keertje doen!

dat dacht ik ook al, volgens mij ligt Purmerend zowat halverwege tussen jullie beiden in.

hoe ziet jullie trainings schema eruit... wat lijkt jullie een goede tijd/ dag om iets af te spreken

Ik heb een UB/LB schema voor 3 a 4 keer per week. Wil altijd 4 keer gaan want dat komt beter uit maar soms kan ik 3 keer.
Voor de rest kan ik alle oefeningen doen dus mij maakt het niet uit. Ik train voornamelijk op kracht maar ook oefeningen waar ik 4x8 doe of 4x10.

De dag maakt mij niets uit. Vrijdag 13 juli of zaterdag 14 juli misschien? Zeg maar iets.

oeps, noem je net 2 dagen die mij absoluut niet gaan lukken.... ben namelijk vrijdag 13 julie jarig en zit dan een lang WE in Belgie
Vrijdag 20 juli kan ik wel, zaterdag 21 moet ik werken.
Ik moet er wel even bij zeggen ik heb geen idee hoe druk de sportschool op vrijdag avond is, ik train meestal 's ochtends of in de vroege middag

Haha ehm vrijdag 20 juli lukt mij dan weer niet, dan heb ik al wat.

Doordeweeks misschien? Maandag is het volgens mij overal altijd druk.

door de weeks kan voor mij ook, woensdag 11 of donderdag 12, of de week eran ook op woensdag of donderdag?

Voor mij komt de woensdag niet uit omdat ik dan in Leeuwarden train.

donderdag dan? 12 of 19?

Donderdag 12 juli werk ik... 19 juli kan wel!

19 juli is voor mij ook prima!

oke 19 juli... ik doe vandaag eens navraag in de sport school over het meebrengen van een paar trainingsmaatjes ;)

Terug
Naar boven