Week 1
Dag 1 16.08.04
57,5kg
2x 2.5 mg
low-carb
borst/bi + 45min high intensity cardio
Training ging redelijk. DB BP werd bijna een klein drama toen ik nog net niet de DB uit mijn handen liet glippen. Was een magere 18kg waarmee ik net aan met hulp 6 reps maakte. Was 3 weken terug nog 20kg. Even later incline BP die bleef steken op 27,5kg. Tja, het gaat nu wel erg hard achteruit. Niet raar, wel vervelend…. Verder wel lekker eigenlijk dus kan me er niet zo heel druk om maken. Cardio ging redelijk, had het alleen de laatste 10 minuten erg zwaar maar wilskracht doet veel.
Dag 2 17.08.04
57,3kg
2x 2.5 mg
no-carb
1 uur high intensity cardio + buik
Honger viel me alles mee. Het was ook eigenlijk te druk op kantoor om er lang bij stil te staan. Cardio viel ook mee. BPM op 170 constant weten te houden, is 70% van mijn max ongeveer. Zooo lekker. Begint me overigens op te vallen dat ik naarmate ik meer met mijn lichaam bezig ben (en dat is nu bijna continu) me steeds meer begin te ergeren aan anderen. Met name als er na 5 minuten lichaamsbeweging iemand de zaal uit loopt ‘omdat het wel mooi is geweest’ en het ‘allemaal veel te vermoeiend is’ heb ik de neiging te zeggen dan maar vooral te accepteren dat ze altijd een Fat **** zullen blijven.
Dag 3 18.08.04
57,1 kg
2x 2.5 mg
low-carb
rug/tri + 20 min high intensity cardio
Mijn vrije dag. Beetje uitgeslapen, alles relaxed. Zo naar de gym ff knallen. Heb er zin in! Wel hele zware benen, gok dat dat met mijn 0-dag van gisteren te maken heeft. Gewicht blijft consequent zakken.
Trainen ging heerlijk, hele gym voor mezelf. Thats the way I like it! Rug gesloopt, altijd fijn. Tri's als toetje, altijd lekker. Cardio na 20 min voor gezien gehouden (niet vooruit te branden!) en de resterende tijd doorgebracht onder de zonnebank. Een n*ger is er nix bij
Wat cijfers om strax mee te vergelijken, alles laatste (3de of 4de) set min. 6 reps.
Pulldown wide grip 47.5kg
Pulldown small grip 50kg
Pulley 45kg
BP small (smith want was alleen) 30kg
En nu: FOOOODDD!!!!
Dag 4 19.08.04
56,5 kg
2x 2.5 mg
no-carb
45 min high intensity cardio + buik
Gisteravond lekker aan de doppinda’s gezeten. Voordeel van die dingen is dat je er ff mee bezig bent en het idee hebt veel meer te eten dan je doet. Ook nog een extra (kleine) shake genomen. Maakte dat ik alleen maar meer honger kreeg. Toen maar naar bed gegaan. Was inmiddels 23.30 ook. Vanmorgen voor de zekerheid 2x op de weegschaal met 10 min er tussen, maar blijft hetzelfde aangeven. Bizar. Vanavond beetje rustig aan met de cardio maar.
Cardio ging als een speer.
Dag 5 20.08.04
56,7 kg
2x 2.5 mg
high-carb
benen
Vannacht heel slecht geslapen. Hele dag lopen suffen. Voor het eerst sinds maanden echt geen zin om te gaan trainen. Vriend van me gaat vandaag ook trainen. Kan ie mij mooi ff een beetje opjutten (trust me, he can). Mijn hele lijf is vanaf gisteravond al gevoelig. Voelt een beetje vreemd. Net of mijn huid een maatje te klein is.
Training een beetje ingekort, ging op zich best lekker.
Dag 6 21.08.04
57 kg
2x 2.5 mg
no-carb(nouwww…niet helemaal)
schouders + 60 min high intensity cardio + buik
Lichaam voelt een beetje vreemd, anders, gevoelig. Grappig dat als je zo gefocussed bent op je lijf je de kleinste verandering voelt. Wat zwaarder. Baal ik van. Is van gisteren I know, is een tussen-mijn-oren ding, I’ll get over it. Vandaag schouders, had ik gisteren geskipped. Zin in
Bleeeeggghhhh…was mijn laatste setje DB shoulderpress een week of 2 terug nog met 14k, nu kreeg ik hem niet eens in positie. Wilde de DB door de zaal mikken, maar ja… hij was te zwaar…

Cardio ook moeizaam, training van gisteren zit nog in mijn benen.
Dag 7 22.08.04
57,7 kg
2x 2.5 mg
low-carb
45 min high intensity cardio (fluitend!) + buik
Weegschaal vindt mij niet aardig vandaag

. Gisteravond sinds tijden heel onverantwoord de snoeptrommel ingedoken. Lekker!!!!! Jammer dat ik niet meer zo veel eten kan, was nu gedwongen na een halve zak doppinda’s (toen was ie leeg), 2 proteinerepen (nr 3 was niet te eten zo goor), een ijsje(de laatste in de vriezer), een halve reep witte chocolade(de andere helft had dochterlief opgegeten), een twix en een bisc&caramel te stoppen…

Net een oude Levi’s 501 -mt 28- uit de kast getrokken bij gebrek aan schone kleren (ik ben een slons, I know). Op hoop van zegen want kon dat ding al tijden niet meer aan. 1x raden wat ik aanheb

Zo ff cardio en zonnebank.
Week 1 samengevat
Een week zonder bijzonderheden, was niet anders dan verwacht aangezien ik nog maar in de aanloopfase zit. Kracht valt hard terug en gewicht blijft zakken. Verder voel ik me prima, laatste paar dagen wat sneller geïrriteerd dan anders maar dat kan legio redenen hebben. Op libidovlak alles as usual, geen buitensporige afwijkingen.