Dani zei:**** it!! Ik hou echt veel vocht vast....![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
volgens mij hou je echt veel vet vast

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja maar daar lijk ik zo dik in... Een hoge kleedt beter af, vind je niet?wazzup zei:Waarom neem je trouwens ook zo'n hoogsluitende (boven de navel ?) broek Dani ? laagzittende broeken zijn erg in hoor![]()
Sinds zaterdag op 10mg. Kijk ik even aan (10-14dgn). Mocht het me niet voldoende opleveren ga ik door naar 15mg.patrick zei:Dani. Ik denk dat het tijd is dat je de dosis opschroeft naar 10-15mg per dag.
Persoonlijk zou ik 20mg doen( dit is nog zeer redelijk hoor voor een vrouw) maar goed ik wil je niks aanpraten![]()

Dani zei:Sinds zaterdag op 10mg. Kijk ik even aan (10-14dgn). Mocht het me niet voldoende opleveren ga ik door naar 15mg.
Btw thnx voor het meedenken, wordt zeer gewaardeerd!![]()
Ben ik niet met je eens. Waarom direct hoger inzetten zonder te weten hoe ik op een lage dosering reageerXtreme_BODY zei:mee eens de eerste 2 weken zijn een beetje tegenvallend. niet negatief bedoeld maar je had meer kunnen bereiken met een iets hogere dosis. waarom zet je je vetpercentage % er trowuens niet bij? alleen gewicht zegt neit zoveel. zou ook gewoon 15 a 20mg proberen is nog steeds vrij licht.
Er zijn idd zat vrouwen die pas reageren op een 10+ mg dagdosering, maar er zijn er ook zat die met minder ook hele goede resultaten boeken.Yup, I know. Mijn max is 15mg. Meer dan 20mg per dag is vragen om problemen. Sommige mensen leven nu eenmaal onder het motto 'meer is beter', ik geloof in 'beter is beter'.Roy zei:Boven de 20mg zou ik zeker niet gaan, je wilt er nog wel als vrouw uit blijven zien neem ik aan...
Bijwerkingen als acne, diepe stem, haargroei op bepaalde plekken zijn boven de 20mg eerder regel dan uitzondering. Sommige daarvan zijn onomkeerbaar...![]()
Veel succes

Neuh, zoals ik zei, ik heb geen haast, ik hoef nergens heen.Roy zei:Kwaliteit is beter!je hoeft toch geen grote sprongen te maken in 1 keer?!