Fitness Seller

Dani Anavar log

Waarom neem je trouwens ook zo'n hoogsluitende (boven de navel ?) broek Dani ? laagzittende broeken zijn erg in hoor :)

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Waarom neem je trouwens ook zo'n hoogsluitende (boven de navel ?) broek Dani ? laagzittende broeken zijn erg in hoor :)
Ja maar daar lijk ik zo dik in... Een hoge kleedt beter af, vind je niet?

denk dat een mini rokje je beter zal staan :D

Hé, Dani, vond het nu net zo interessant eindelijk eens een vrouwtjeslog te zien mbt AS. Geef je ons ook een beetje updates zo af en toe?! Dakuwel! :)

Check mijn handtekening. Daar staan de links naar de logs per week en de laatste update datum. Ik werk het log bijna dagelijks bij :)

Thx!!! :) :) :)

(karma werkt om een of andere reden niet, stomme XP)

Gaat goed Dani ! Ennuhh, had je dat ene reepje chocolade nou wel laten staan.. zie je wel weer wat ervan komt he? :D

Week 2 compleet, afgesloten en samengevat! Zie sig voor link.

Gr. D.

Dani. Ik denk dat het tijd is dat je de dosis opschroeft naar 10-15mg per dag.
Persoonlijk zou ik 20mg doen( dit is nog zeer redelijk hoor voor een vrouw) maar goed ik wil je niks aanpraten :)

patrick zei:
Dani. Ik denk dat het tijd is dat je de dosis opschroeft naar 10-15mg per dag.
Persoonlijk zou ik 20mg doen( dit is nog zeer redelijk hoor voor een vrouw) maar goed ik wil je niks aanpraten :)
Sinds zaterdag op 10mg. Kijk ik even aan (10-14dgn). Mocht het me niet voldoende opleveren ga ik door naar 15mg.

Btw thnx voor het meedenken, wordt zeer gewaardeerd! :)

Dani zei:
Sinds zaterdag op 10mg. Kijk ik even aan (10-14dgn). Mocht het me niet voldoende opleveren ga ik door naar 15mg.

Btw thnx voor het meedenken, wordt zeer gewaardeerd! :)

mee eens de eerste 2 weken zijn een beetje tegenvallend. niet negatief bedoeld maar je had meer kunnen bereiken met een iets hogere dosis. waarom zet je je vetpercentage % er trowuens niet bij? alleen gewicht zegt neit zoveel. zou ook gewoon 15 a 20mg proberen is nog steeds vrij licht.

Xtreme_BODY zei:
mee eens de eerste 2 weken zijn een beetje tegenvallend. niet negatief bedoeld maar je had meer kunnen bereiken met een iets hogere dosis. waarom zet je je vetpercentage % er trowuens niet bij? alleen gewicht zegt neit zoveel. zou ook gewoon 15 a 20mg proberen is nog steeds vrij licht.
Ben ik niet met je eens. Waarom direct hoger inzetten zonder te weten hoe ik op een lage dosering reageer ??? Er zijn idd zat vrouwen die pas reageren op een 10+ mg dagdosering, maar er zijn er ook zat die met minder ook hele goede resultaten boeken.
Dat geldt helemaal voor nu direct doorstomen naar 20mg. Waarom zou ik? Ik heb geen haast, ik hoef nergens heen. Ik wil weten hoe en wanneer mijn lichaam het beste reageert op dit hele avontuur. Daar kom ik niet achter door het niet rustig aan te doen.

Ik heb de afgelopen 32 jaar geleerd dat mijn lichaam heel veel aankan en tot heel veel in staat is. Het enige wat ik daarvoor hoef te doen is er met het nodige respect mee om gaan.

Vetpercentage meet ik eens in de maand ofzo, vind ik niet echt interessant. Spiegel is voor mij belangrijker.

Boven de 20mg zou ik zeker niet gaan, je wilt er nog wel als vrouw uit blijven zien neem ik aan...
Bijwerkingen als acne, diepe stem, haargroei op bepaalde plekken zijn boven de 20mg eerder regel dan uitzondering. Sommige daarvan zijn onomkeerbaar... :(

Veel succes

Roy zei:
Boven de 20mg zou ik zeker niet gaan, je wilt er nog wel als vrouw uit blijven zien neem ik aan...
Bijwerkingen als acne, diepe stem, haargroei op bepaalde plekken zijn boven de 20mg eerder regel dan uitzondering. Sommige daarvan zijn onomkeerbaar... :(

Veel succes
Yup, I know. Mijn max is 15mg. Meer dan 20mg per dag is vragen om problemen. Sommige mensen leven nu eenmaal onder het motto 'meer is beter', ik geloof in 'beter is beter'. :)

Kwaliteit is beter!je hoeft toch geen grote sprongen te maken in 1 keer?!

Juist omdat je vrouw bent dat je best zo voorzichtig mogelijk bent met AS.

Goed bezig dus, laat je vooral niet opjagen :thumbs:

Terug
Naar boven