AndroidHealthClinic

Dani Anavar log

Zou je dan niet nog T3 er bij nemen dan gaat het wat sneller. :)

• Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
Zou je dan niet nog T3 er bij nemen dan gaat het wat sneller. :)
Nee. Snelheid is niet mijn topprioriteit. Ik doe het liever zo goed mogelijk op een (voor mij) zo verantwoord mogelijke manier. Ik moet me er goed bij voelen. T3 is een sloper en er kleven (alweer: voor mij) teveel risico's aan.
Bovendien schiet ik dan mijn doel voorbij, ik wil zoveel mogelijk aan massa vasthouden. Zonder AAS vreet het alles weg wat het tegenkomt.

en dani al de hele dag geil door de anavar?

Dani zei:
Max ligt ver boven de 200 iig. Vorige week nog even voor de gein doorgetrapt, vrij relaxed naar de 210 gegaan. Paar maanden terug nog verder gegaan, ben gestopt bij 220, voelde niet meer ok.

Heftig trouwens... !!

(max hartslag is "normaal" 220 - leeftijd, dus je moet wel erg jong zijn ... *slijm slijm*)

Dani zei:
Dit is as far as I am concerned geen kuur. Misschien een idee je in de materie te verdiepen? Mijn doel is wat harder en sterker. Ik verlies bf als een trein, helaas gaat dat niet zonder krachtverlies, noch zonder massaverlies. Met var hoop ik beiden te kunnen ondervangen.
QUOTE]

Ja je hebt gelijk ik moet me er idd in verdiepen ja, succes.

Week 2

Dag 8 23.08.04
57,3 kg
2x 2.5 mg
low-carb
borst/bi + 45 min high intensity cardio

Killertraining gehad. Niet veel sterker dan anders maar voelde gewoon allemaal top. Lekkere pomp ook, was minstens een cupmaat groter na de training :D Cardio was vooral weird :scratch: . Ik sta al bekend om het feit dat ik qua zweten niet echt verlegen ben, dit was gewoon bizar. Zweet ik normaal gesproken een lief lentebuitje, dit was een complete moeson!!! :eek!: Echt te grose voor woorden.

Dag 9 24.08.04
57 kg
2x 2.5 mg
low-carb
60 min high intensity cardio + buik

Cardio fluitend gedaan. Op zich niet gek als je de hele dag op kantoor op je dikke ass zit natuurlijk. Laatste kwartiertje ff hellinkje gepakt op de loopband. Binnen 5 minuten hadden voor mijn gevoel mijn kuiten de afmeting van een skippybal. Heeeel apart gevoel :D
Kijk nu al uit naar mijn training van morgen! :lifter:

Dag 10 25.08.04
56,7 kg
2x 2.5 mg
low-carb
rug/tri + 30 min high intensity cardio

Training ging als een tiet. Alles 5x5 gepakt, slopend. Paar cijfers:
PD wide 45
PD small 50
Pulley 47.5
BP small 30

Daarna cardio. Na 20 min helemaal stuk, uiteraard wel afgemaakt.

Dag 11 26.08.04
57 kg
2x 2.5 mg
no-carb
45 min high intensity cardio + buik

Hou toch wel wat vocht vast. Even wat leeswerk gedaan. Het klopt dat waterretentie op Var zelden voor komt... BIJ MANNEN!

Alleen cardio vandaag, geen bijzonderheden. Ging soepel. Vanaf zaterdag ga ik uppen naar 10mg. Enige bijwerking tot nu toe is een beetje vochtretentie, daar kan ik mee leven. Heb het idee dat mijn benen wat meer definitie beginnen te tonen.

Dag 12 27.08.04
56,6 kg
2x 2.5 mg
low-carb
benen

Net benentraining achter de rug. Alles zwaarder gepakt dan voorheen (SLDL van 30 naar 45 bv), mijn benen voelen ook goed vol aan maar toch niet echt het gevoel dat ik er alles uitgehaald heb. Hielp ook niet echt dat ik tussendoor enorm heb lopen keten met een maatje van me :D.

Kleine toevoeging
Er lijkt een verschuiving plaats te vinden, irritatiegrens begint te zakken en libido stijgt. Ook al een paar dagen geen krankzinnige honger meer, wel trek, maar niet het gevoel dat ik tegen de muur opvlieg.

Dag 13 28.08.04
56,7 kg
2x 5 mg
low-carb
sch/buik + 45min high intensity cardio

Lekkere training achter de rug.
Seated Front Bb Press 5x5 20kg
Seated Rear Bbl Press 3x5 25kg
Side raises 3x8 6kg
Upright row wide gr. 5x5 25kg

Cardio fluitend er achteraan.
Word de laatste tijd vaak aangesproken door mensen die hun waardering uitspreken over mijn discipline iedere dag te trainen en over mijn lichaam. Dat eerste vind ik moeilijk omdat het voor mij vanzelfsprekend is, het laatste vind ik kicken :grinny: Gewoon prettig te horen dat het gewaardeerd wordt wat je doet :)
Komende week wordt een beetje rommelig, ma, di en do naar school, moet een beetje schuiven met de trainingen, di en do avond cardio komt vanaf nu te vervallen (na mijn werk direct door naar school, pas om 2230 thuis ) maar ik verwacht niet dat dat een terugval zal geven.

En nu: FOOODD!! (ligt voor vanavond btw een mega biefstuk op me te wachten :banana: )

Dag 14 29.08.04
57,1 kg
2x 5 mg
no-carb
borst/bi/buik + 45min high intensity cardio

Gisteravond via de doppinda's en wat koekjes naar de proteinerepen. Had vandaag eerlijk gezegd verwacht wat profijt daarvan te hebben. Niet dus. Bleef met de DB BP steken op 16kg. Moest het vandaag ook zonder mijn spotter doen. Maar een paar extra setjes gepakt. Alles ging qua kracht minder. Curls ook met 8 en 10 ipv 10 en 12. Tis niet anders. Ik mag dan qua definitie voorop lopen op de meeste in mijn gym (zegt ws meer over hen dan over mij :D), trainen doe ik momenteel nog steeds als een meisje... :(

Probeer het gevoel van ongeduld te negeren, kan ik toch niets mee.
Cardio ging overigens weer als een tiet. Was zo voorbij.

Samenvatting week 2
Ondanks dat ik, in tegenstelling tot mijn verwachting, in kracht niet echt vooruit ben gegaan toch een lekkere trainingsweek gehad. Voel me fit en zit ontzettend lekker in mijn vel. Begin steeds meer definitie te zien en aders op onderarmen, zijkant buik en schouders beginnen er steeds meer en meer zichtbaar te worden. Bovenlichaam ziet er erg droog uit, benen beginnen nu ook langzaam te komen.
Kleding begint nu toch echt wel te groot te worden. Grappig want qua gewichtverlies zie ik niet echt spectaculaire veranderingen.
Verder absoluut duidelijke verandering in libido :D Daarnaast reageert mijn lichaam ook opvallend sneller, if you know what I mean ;)

Laatst bewerkt:
Zie ik die log nu pas... Veel succes Dani, leuk dat je er het weerbericht bijplaatst :thumbs:

Dat vreselijke zweten van gisteren heeft veel indruk gemaakt. Vannacht gedroomd dat ik D-bol te pakken had ipv oxandrolon en sprak met een Barry White stem... AAAAAAAAAA :eek:

Dani zei:
Dat vreselijke zweten van gisteren heeft veel indruk gemaakt. Vannacht gedroomd dat ik D-bol te pakken had ipv oxandrolon en sprak met een Barry White stem... AAAAAAAAAA :eek:
Whoehahaha. Geweldig. :laugh:
Ben ik trouwens de enige die de combinatie Dani & zweten heftig erotisch vindt? :)

You must spread some Reputation around before giving it to Dani again.

Dani zei:
Dag 8 23.08.04
57,3 kg
2x 2.5 mg
low-carb
borst/bi + 45 min high intensity cardio

Killertraining gehad. Niet veel sterker dan anders maar voelde gewoon allemaal top. Lekkere pomp ook, was minstens een cupmaat groter na de training :D Cardio was vooral weird :scratch: . Ik sta al bekend om het feit dat ik qua zweten niet echt verlegen ben, dit was gewoon bizar. Zweet ik normaal gesproken een lief lentebuitje, dit was een complete moeson!!! :eek!: Echt te grose voor woorden.

als ik dan naast je komt staan veroorzaken we ff een wolkbreuk :D
ik heb van die overheelijke niet te versmaden tren zweet :kots:

Leuke log dit, de eerste vrouwelijke log op dbb:thumbs:

Je foto's zijn er al heel strak uit, als je in de buurt van de 10% zal zitten ben je echt ripped!! Succes!

dit allemaal is n paar trapjes hoger dan wat ik doe, k leer dr wel uit :)
succes!! en blijven posten

**** it!! Ik hou echt veel vocht vast.... :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat kan dat vertekenen he, als je de achterkant ziet en dan .... :D (maar nu snap ik die opmerking over die grotere cupmaat wel (al denk ik dat het verschil meer dan 1 cupmaatje is)

Terug
Naar boven