MightyDuck
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Snelheid is niet mijn topprioriteit. Ik doe het liever zo goed mogelijk op een (voor mij) zo verantwoord mogelijke manier. Ik moet me er goed bij voelen. T3 is een sloper en er kleven (alweer: voor mij) teveel risico's aan.MightyDuck zei:Zou je dan niet nog T3 er bij nemen dan gaat het wat sneller.![]()
Dani zei:Max ligt ver boven de 200 iig. Vorige week nog even voor de gein doorgetrapt, vrij relaxed naar de 210 gegaan. Paar maanden terug nog verder gegaan, ben gestopt bij 220, voelde niet meer ok.
Na 2 dagen..wat denk je zelf.Xtreme_BODY zei:
Dat lijf dat zit wel goed. Tis meer die kop waar ik me zorgen om moet makenwazzup zei:Heftig trouwens... !!
(max hartslag is "normaal" 220 - leeftijd, dus je moet wel erg jong zijn ... *slijm slijm*)

Dani zei:Dat lijf dat zit wel goed. Tis meer die kop waar ik me zorgen om moet maken![]()

Dani zei:Dit is as far as I am concerned geen kuur. Misschien een idee je in de materie te verdiepen? Mijn doel is wat harder en sterker. Ik verlies bf als een trein, helaas gaat dat niet zonder krachtverlies, noch zonder massaverlies. Met var hoop ik beiden te kunnen ondervangen.
QUOTE]
Ja je hebt gelijk ik moet me er idd in verdiepen ja, succes.
Cardio was vooral weird
. Ik sta al bekend om het feit dat ik qua zweten niet echt verlegen ben, dit was gewoon bizar. Zweet ik normaal gesproken een lief lentebuitje, dit was een complete moeson!!!
Echt te grose voor woorden.
.
Gewoon prettig te horen dat het gewaardeerd wordt wat je doet
)
), trainen doe ik momenteel nog steeds als een meisje...
Daarnaast reageert mijn lichaam ook opvallend sneller, if you know what I mean 
Dani zei:Dat vreselijke zweten van gisteren heeft veel indruk gemaakt. Vannacht gedroomd dat ik D-bol te pakken had ipv oxandrolon en sprak met een Barry White stem... AAAAAAAAAA![]()

Whoehahaha. Geweldig.Dani zei:Dat vreselijke zweten van gisteren heeft veel indruk gemaakt. Vannacht gedroomd dat ik D-bol te pakken had ipv oxandrolon en sprak met een Barry White stem... AAAAAAAAAA![]()
Dani zei:Dag 8 23.08.04
57,3 kg
2x 2.5 mg
low-carb
borst/bi + 45 min high intensity cardio
Killertraining gehad. Niet veel sterker dan anders maar voelde gewoon allemaal top. Lekkere pomp ook, was minstens een cupmaat groter na de trainingCardio was vooral weird
. Ik sta al bekend om het feit dat ik qua zweten niet echt verlegen ben, dit was gewoon bizar. Zweet ik normaal gesproken een lief lentebuitje, dit was een complete moeson!!!
Echt te grose voor woorden.
als ik dan naast je komt staan veroorzaken we ff een wolkbreuk![]()
ik heb van die overheelijke niet te versmaden tren zweet![]()
Dani zei:**** it!! Ik hou echt veel vocht vast....![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]